Appartement Pilion Pikilia

17 reviews over Appartement Pilion Pikilia in het Nederlands

Heerlijk vakantieadres!

C van Dijk
26-9-2018

Wij waren een week te gast bij Monique in haar appartement. Wat een heerlijke ruimte en tuin. Het uitzicht vanaf het terras naar de Pagasitische Golf is GEWELDIG of zoals eerdere gasten het benoemen Onverslaanbaar, Fenomenaal etc. Boek lezen in de hangmat onder de olijfboom - heerlijk koel - of gewoon van het uitzicht genieten. Genoeg privacy. Een volledig ingerichte keuken waarin wij ons ontbijt maakte, om in alle rust op het terras onder veranda op te eten. Uit eten is goedkoop en lekker bij diverse taverna’s in de buurt, dus elk dag uit gaan eten, of wat gehaald bij Martha’s. Monique weet de beste stekjes. Bootje gehuurd (ook door Monique geregeld) en genoten van de hoge golven van Potistika. Kortom TOP.

Fantastisch!

Peter en Petra van der Plas
8-7-2018

De locatie van dit schitterend appartement is buitengewoon prettig. Volop privacy en een werkelijk magnifiek uitzicht, wat nooit verveelt. Het appartement is compleet ingericht, het ontbreekt je aan niets. De keuken is van alle gemakken voorzien. De slaapkamer is voorzien van een prima twee persoonsbed. Het terras is ruim en het is altijd mogelijk om ofwel een schaduwrijk plekje te vinden of van de zon te genieten. De gastvrouw is zeer vriendelijk en service gericht en maakt het je waar mogelijk naar je zin, voorziet je van alle informatie wat betreft strandjes, restaurantjes en bezienswaardigheden. Werkelijk een top locatie!

Fantastische plek met veel privacy.

Agnes
10-9-2017

Prachtig huis met fantastisch uitzicht. heerlijke terrassen rondom het huis. Je leeft buiten. Mooie wandelingen en tochtjes per auto kunnen maken.

Pittoreske dorpjes in de omgeving, baaitjes met zowel zand als kiezelstranden.

Monique is een goede gastvrouw die veel tips kan geven.

De afstand vanaf Thessaloniki is wat ver, maar je komt dan ook in een omgeving zonder massatoerisme. Gebruik van een auto is aan te raden vanwege de afstand naar de dorpjes (niet ver, maar over onverlichte wegen).

een droomverblijf

Magdalena
2-9-2017

Een zeer gastvrij onthaal door Monique. Een mooi appartement met fantastisch uitzicht op de zee. Ruime tuin voor het terras. Veel privacy. Monique is een echte (bijna Griekse) gastvrouw, ze is er als je haar nodig hebt, kan je veel tips geven maar laat je ook alle vrijheid en privacy.

Het appartement heeft een heerlijke douche, goed bed en keuken met alle faciliteiten. Kortom een plek waar je tot rust komt en kunt genieten van de Griekse gastvrijheid en het mooie leven.

Fantastisch, aanrader

Y de Roo
8-8-2017

De plek, het huis,de omgeving zijn adem benemend mooi. Alles met liefde en oog voor detail vorm gegeven. Genoten van het prachtige uitzicht. Het ontbrak er ons aan niets. Het gebied is nog authentiek Grieks . Geen massa tourisme . Nergens een plastick stoeltje op een terras te vinden. Je kunt er heerlijk Grieks eten ( voor weinig) en hebt keuze uit vele restaurantjes op idyllische plekjes. Monique ( de eigenaresse ) gaf ons vele hele mooie tips. Ook zijn er vele mooie stranden te vinden, zowel zand als kiezel steentjes . En neem een snorkel mee, je ziet er de mooiste visjes in prachtig helder water.

We voelden ons met alles ongelooflijk verwend, en welkom,( mede dank aan Monique.)

Wij kwamen herboren terug.

Y de Roo

Prachtige lokatie

Marja
23-9-2016

Het uitzicht blijft je bij, genieten van de zonsop- en ondergang. Je voelt je echt welkom hier. Goede plek om de rest van het schiereiland te "ontdekken" mede aan de hand van de tips van de gastvrouw. Voldoende privacy.

Kortom ... een plek om naar terug te keren!

Behalve vanuit Thessaloniki ook bereikbaar door naar Volos te vliegen

Een heel mooi appartement met prachtig uitzicht.

fam. Moelker
21-6-2016

Pilion ligt ver van vliegveld Thessaloníki maar het is de reis zeker waard!

Uitgelezen plek om tot rust te komen!

Peter en Petra van der Plas
21-12-2015

Het appartement ligt in een rustige omgeving met een geweldig uitzicht en een fantastische gastvrouw. Er is een goed ingerichte keuken waarin niets ontbreekt.

Het interieur is smaakvol, maar erg veel tijd om hiervan te genieten is er niet omdat je de meeste tijd buiten verblijft op 1 van de 2 terrassen of op een van de prachtige strandjes. In de omgeving zijn een aantal gezellige restaurantjes.

Mooiste uitzicht ever !

Harry en Marie-José
14-12-2015

Gastvrouw Monique zorgt met haar persoonlijkheid en haar smaakvolle en gerieflijke appartement voor een meer dan warm onthaal!

Er zijn veel tips om Pilion met al z'n moois te ontdekken!

We hebben hier een heerlijke week vakantie gevierd

hans van kersbergen
13-12-2015

Het is een schitterde locatie met een geweldig uitzicht. In de ochtend zelfs dolfijnen gespot. Monique is een fantastische gastvrouw. Zij gaf leuke tips en er is ook veel documentatie aanwezig over activiteiten in de omgeving. Het Appartement is licht en ruim. Een heerlijke plek om tot rust te komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pilion Pikilia in Pilion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pilion Pikilia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.