Appartement Pilion Pikilia

Appartement Info

Meer appartementinfo

21 reviews over Appartement Pilion Pikilia

• 10Jolanda26-09-2019

Een geweldige plek met een adembenemend uitzicht!

Geweldig huis, heerlijk bed, lekkere douche, keuken van alle gemakken voorzien. Uitzicht waar je nooit op uitgekeken raakt en een tuin en terras waar je lekker kan relaxen. Authentieke dorpjes in de omgeving en restaurantjes waar je voor weinig geld kan genieten van de lekkerste gerechten. Monique is een geweldige gastvrouw en kan je alles vertellen over de strandjes en restaurantjes in Pilion!

• 10Janneke Badon Ghijben09-08-2019

Voor de 2e maal hier: het voelde als thuiskomen!

We kwamen dit jaar voor de tweede keer. En waarom? Vanwege het onvergetelijke uitzicht vanaf het terras, de fijne en complete inrichting van het gastenverblijf, de rust in deze streek, de afwisseling van authentieke dorpjes, restaurantjes, stranden, mooie routes en vergezichten en - last but not least - op ons afgestemde adviezen en aardige attenties van Monique. Er was altijd wel een strandje of restaurant dat we nog niet kenden ...

• 9Cor Troost03-06-2019

Zeer ontspannend en rustgevend.

Huur een geschikte auto i.v.m de bergen. Verblijf was onvergetelijk met een schitterend uitzicht en charmante gastvrouw

• 2018
    10C van Dijk26-09-2018

Heerlijk vakantieadres!

Wij waren een week te gast bij Monique in haar appartement. Wat een heerlijke ruimte en tuin. Het uitzicht vanaf het terras naar de Pagasitische Golf is GEWELDIG of zoals eerdere gasten het benoemen Onverslaanbaar, Fenomenaal etc. Boek lezen in de hangmat onder de olijfboom - heerlijk koel - of gewoon van het uitzicht genieten. Genoeg privacy. Een volledig ingerichte keuken waarin wij ons ontbijt maakte, om in alle rust op het terras onder veranda op te eten. Uit eten is goedkoop en lekker bij diverse taverna’s in de buurt, dus elk dag uit gaan eten, of wat gehaald bij Martha’s. Monique weet de beste stekjes. Bootje gehuurd (ook door Monique geregeld) en genoten van de hoge golven van Potistika. Kortom TOP.

• 9Peter en Petra van der Plas08-07-2018

Fantastisch!

De locatie van dit schitterend appartement is buitengewoon prettig. Volop privacy en een werkelijk magnifiek uitzicht, wat nooit verveelt. Het appartement is compleet ingericht, het ontbreekt je aan niets. De keuken is van alle gemakken voorzien. De slaapkamer is voorzien van een prima twee persoonsbed. Het terras is ruim en het is altijd mogelijk om ofwel een schaduwrijk plekje te vinden of van de zon te genieten. De gastvrouw is zeer vriendelijk en service gericht en maakt het je waar mogelijk naar je zin, voorziet je van alle informatie wat betreft strandjes, restaurantjes en bezienswaardigheden. Werkelijk een top locatie!

• 2017
    10Agnes10-09-2017

Fantastische plek met veel privacy.

Prachtig huis met fantastisch uitzicht. heerlijke terrassen rondom het huis. Je leeft buiten. Mooie wandelingen en tochtjes per auto kunnen maken. Pittoreske dorpjes in de omgeving, baaitjes met zowel zand als kiezelstranden. Monique is een goede gastvrouw die veel tips kan geven.

De afstand vanaf Thessaloniki is wat ver, maar je komt dan ook in een omgeving zonder massatoerisme. Gebruik van een auto is aan te raden vanwege de afstand naar de dorpjes (niet ver, maar over onverlichte wegen).

• 10Magdalena02-09-2017

een droomverblijf

Een zeer gastvrij onthaal door Monique. Een mooi appartement met fantastisch uitzicht op de zee. Ruime tuin voor het terras. Veel privacy. Monique is een echte (bijna Griekse) gastvrouw, ze is er als je haar nodig hebt, kan je veel tips geven maar laat je ook alle vrijheid en privacy. Het appartement heeft een heerlijke douche, goed bed en keuken met alle faciliteiten. Kortom een plek waar je tot rust komt en kunt genieten van de Griekse gastvrijheid en het mooie leven.

• 10Y de Roo08-08-2017

Fantastisch, aanrader

De plek, het huis,de omgeving zijn adem benemend mooi. Alles met liefde en oog voor detail vorm gegeven. Genoten van het prachtige uitzicht. Het ontbrak er ons aan niets. Het gebied is nog authentiek Grieks . Geen massa tourisme . Nergens een plastick stoeltje op een terras te vinden. Je kunt er heerlijk Grieks eten ( voor weinig) en hebt keuze uit vele restaurantjes op idyllische plekjes. Monique ( de eigenaresse ) gaf ons vele hele mooie tips. Ook zijn er vele mooie stranden te vinden, zowel zand als kiezel steentjes . En neem een snorkel mee, je ziet er de mooiste visjes in prachtig helder water. We voelden ons met alles ongelooflijk verwend, en welkom,( mede dank aan Monique.) Wij kwamen herboren terug. Y de Roo

Met oudere kinderen

• Oude reviews

10Marja23-09-2016

Prachtige lokatie

Het uitzicht blijft je bij, genieten van de zonsop- en ondergang. Je voelt je echt welkom hier. Goede plek om de rest van het schiereiland te "ontdekken" mede aan de hand van de tips van de gastvrouw. Voldoende privacy. Kortom ... een plek om naar terug te keren! Behalve vanuit Thessaloniki ook bereikbaar door naar Volos te vliegen

Met vrienden

• 9fam. Moelker21-06-2016

Een heel mooi appartement met prachtig uitzicht.

Pilion ligt ver van vliegveld Thessaloníki maar het is de reis zeker waard!

0 tips over Appartement Pilion Pikilia

0 vragen over Appartement Pilion Pikilia