Aparthotel
Aparthotel Panorama Milina

Plaats als eerst een review!

1 review over Aparthotel Panorama Milina in het Nederlands

erg mooi

niels_methorst
15-1-2012

mooie ruime appartementen, geweldig gelegen op 40 meter boven de weg. te bereiken via een "glazen"lift met een adembenemend uitzicht en de mooiste zonsondergangen.

zeer mooi gelegen zwembad. lekker rustig gelegen. de zee beneden licht beschermd door een eilend dus weinig golfslag.

enig minpunt was de beheerder die wat moeite had als de kinderen s'middags wat rumoerig waren bij het zwembad. Naar later bleek wast het siësta van 13:00 tot 17:00 voor de Griekse gasten, maar dat kon hij niet duidelijk maken, hij sprak enkel grieks.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

Aparthotel info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Panorama Milina in Pilion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Panorama Milina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.