Géén boekingskosten

Appartement Pandora

GriekenlandVaste land en EviaPilion

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Pandora voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 14 reviews

7.1GoedScore uit 14 reviews
  • 6.8Inrichting
  • 6.6Ruimte

Appartement info

14 Reviews over Pandora

• 8André22-07-2009

prima accomodatie

Wij zijn de eertse 2 weken van juni 2009 op vakantie geweest in Kala Nera. Appartementen Pandora zijn zeer gunstig gelegen ten opzichte van het centrum van Kala Nera. Maria en haar zoon Nikos die de appartementen beheren zijn heel vriendelijk en behulpzaam. De baai van Kala Nera is werkelijk paradijselijk gelegen en van daaruit zijn ook diverse mooie excursies mogelijk. Ook kun je hier heel goed fietsen. Vooral in het weekend is het er gezellig druk met veel Grieken. Deze accomodatie is zeker aan te raden voor een heel fijne vakantie.

• 8C. Girard29-08-2007

Pandora heeft een gunstige ligging, net buiten het centrum, maar het strand is op loopafstand. De kamer is sober ingericht, klein balkon, echt basic. Er was onvoldoende bergruimte. Onze kleren moesten op bed, er was geen legkast, wel een paar hangertjes, dit vind ik wel te weinig. Keuken is minimaal, maar je kunt er water koken en zonodig een ei bakken. Douche erg onhandig, want het was een handdouche. Een keer douchen de hele wc plus closetrol nat. Een douchegordijn zou wel prettig zijn.

• 7Seegers08-08-2007

bedden zijn erg hard keuken heeft slechts een grote elektrische pit en een zeer kleintje dus echt koken kun je er niet. Ligging net buiten het centrum wat heel prettig is . Prachtig uitzicht !

• 7E. Broek01-08-2007

De accomodatie is simpel maar netjes. De bedden en kussens zijn wat harder dan we gewend waren, maar daar ben je na een nacht aan gewend. De ligging is pal aan het kleine strandje, en op 50 meter afstand begint de boulevard met leuke eet tentjes. Precies toeristisch genoeg om geen overmatige drukte te verwachten (zelfs niet in het hoogseizoen, en toch genoeg te kiezen. Er hangt een gezellige sfeer. Een klein advies is wel om in de streek Pillion een auto of scooter te huren om de omgeving te gaan bekijken! Zeer de moeite waard!

• 8R. Jansen25-07-2007

De ruimte was erg schoon. Alles was aanwezig van borden tot handdoeken. Ook al spraken de bewoners bijna geen engels, was de service prima!

• 8Harry en Trijn03-07-2007

Ook wij zijn van 11 tot 25 juni 2007 in app. Pandora geweest Het was geen 5 sterren app.maar dat hadden wij ook niet geboekt.Ons bed was ook hard en klein.De omgeving was wandelend of met de auto geweldig. Kal Nera is maar klein maar heeft genoeg restaurants en terrassen.Wat wij negatief vonden was de temperatuur in de 2de week maar ja het is Griekenland Verder een prima vakantie.

• 7Roel&Ria29-06-2007

In juni 2007 hebben wij 14 dagen doorgebrcht in Pandora. De bedden waren vreselijk klein en harde matrassen. De kussens waren ook net betonblokken. Kamer 3 is de beste van allemaal, veel ruimte voor je deur. De andere hadden wel kleine balcons. Het was mooi maar niet voor herhaling vatbaar.

• 6Otto & Hennie26-06-2007

Wij zijn van 11 juni t/m 25 juni 2007 in Pandora geweest.Zeer eenvoudige inrichting en een vreselijk hard bed van 140x200 het leek wel een betonnen plaat.Een heel smal balkon waar amper je stoel kon staan, dus voor ons was Pandora 10x niks !! Zeker niet voor herhaling vatbaar !

• 6Otto & Hennie26-06-2007

Wij zijn van 11 juni t/m 25 juni 2007 in Pandora geweest. Het is een zeer eenvoudig App. een heel smal balkon, je kon er net een stoel neerzetten, dat was 10x niks. Het strand voor de deur is heel smal met allemaal keien. Kala Nera is gezellig met veel Tavernes. Voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar!!!

• 7sandra19-05-2007

netjes,eenvoudig,rustig gelegen app.complex.Alleen enorm hard 2p bed.

Appartement Pandora info

• CafeNiet beschikbaar