Tijdelijk €25 aanbetaling

8.8FantastischScore uit 8 reviews

8.8FantastischScore uit 8 reviews

• Airconditioning

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Maistrali voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

8 Reviews over Maistrali

• 9mensink6901-04-2012

superhotel

schoon, niet erg groot maar groot genoeg voor ons, en een fantastische ligging! vriendelijke mensen, knus en erg grieks, zoals we graag willen:-)

• 9janneke07-08-2010

schoon-klein-knus-grieks!!

wij hebben 2 heerlijke weken gehad in maistrali! het hotel is schoon, supervriendelijke mensen die niet allemaal engels spreken by the way, maar dat was verder geen probleem. het ontbijt was goed,aan tafel geserveerd en je kon gewoon bv kaas bijvragen als je dat wilde. ook de eitjes waren verrukkelijk! wel het plaatje van de airco in het bakje leggen, anders zit de deur op slot snachts, haha,dat was ons niet verteld dus we moesten aanbellen en het vrouwtje kwam in duster de deur opendoen! echt grieks hotelletje, en alles lekker dichtbij want afissos is niet groot. je kan genoeg restaurantjes uitzoeken, en ook tussen de grieken bij het cafeetje naast de busstop is het goed zitten met een frappé! kortom: als je van grieks houd moet je naar afissos in het maistrali hotel! groetjes janneke

• 10Rita04-04-2010

top hotel

in 1 woord: SUPER! ontbijt, uitzicht, afstanden, personeel, gewoon goed!

• 8Margot und Udo01-07-2009

Griechenland einmal anders

Nach dem Kykladen"weiß" hier rote - graue Dächer, üppigste Vegetation, ursprüngliche Dörfer - all das und mehr hat uns wirklich, nach anfänglicher Skepsis, sehr gut gefallen. Maistralie-Hotel in Afissos, absolut die richtige Entscheidung für uns. Eine Einschränkung: der superschöne Balkon mit Aussicht auf das Meer hätte einen Sichtschutz zum Nachbarn gebraucht.

• 8Jan en Mirjam Romeijn19-06-2009

Een heel mooie plek aan de golf

Het is een leuk familiehotel, het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De kamer zag er goed uit met een mooi balkon met zicht op de golf. Je kreeg er echt Grieks eten. Wij waren de enige gasten met halfpension en mochten soms zeggen wat wij wilden eten en dat werd dan voor ons gemaakt. De plaats Afissos vonden wij leuker dan Kala Nera. Het is hier mooi om te wandelen en je kan ook mooie ritjes met een huurauto maken. Het is niet druk op de wegen. Wij hebben een rit gemaakt van ongeveer 60 km. en hadden de hele wel geen verkeer achter ons.

• 9Theo en Meintje Schmeits03-07-2008

hotel Maistrali

Mooi gelegen met uitzicht op zee. We hadden een grote kamer met achter een balkon, waar je een streepje zee zag en aan de voorkant een zitje. Andere kamers hadden een prachtig zeezicht.Een nadeel daarvan was dat er weinig privacy op de balkons was (lage tussenschotten) Prima hotel met vriendelijke bediening, goed ontbijt (aan tafel geserveerd. Kunnen wij iedereen aanbevelen.

• 9Theo en Meintje Schmeits03-07-2008

• 8@rjen22-06-2004

Prachtig gelegen hotelletje. In het weekend komt veel verkeer voor het hotel langs. Griekse badgasten.Kamer netjes en schoon. Op balkon weinig privacy door lage tussenschotten.Zeer vriendelijk personeel.

• 8@ngeliki06-03-2004

Een heel hotel, al had onze "kamer" meer weg van een appartement. We hadden zo'n groot terras dat we eerst dachten dat we het moesten delen. Heerlijk dicht bij het strand. Goed en behulpzaam personeel. Een echte aanrader!

• 10Machlas03-03-2004

Leuk hotel. Maar ja hotels en Griekenland horen niet bij elkaar. Dus beetje continentaal. Erg leuke dorp Afisos is nog zoals Griekenland hoort te zijn, siega siega (rustig aan)en vooral gaan eten op het pleintje bij Stavroula.

Hotel Maistrali info

• RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • DoucheBeschikbaar