Appartement
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Huize Margaritis (in Afissos) voor je op een rij gezet:

17 reviews over Appartement Huize Margaritis (in Afissos) in het Nederlands

heerlijke locatie

Rob & Elles
14-9-2017

Zoals eerder geschreven, heerlijke locatie, rustig maar schoonmaak liet te wensen over. Heerlijk eten bij (de familie van) O Glaros. Die met de blauwe stoeltjes schuin tegenover het bakkertje. Daarna een afzakkertje (of 2) bij Oasis!

Gereisd Met partner in augustus 2017

Heerlijke locatie, studio's wat minder

Femke
19-8-2017

Locatie en dorpje fantastisch (zie reviews hieronder), heerlijk rustig en toch dichtbij alles; studio zelf was beetje smoezelig en de matrassen keihard. Weer met touroperator gereisd, naar volle tevredenheid.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Authentiek Grieks

Johan van Batenburg
13-5-2017

Lekker rustig gelegen appartementen in Afissos, Pilion. Kleinschalig. Ten opzichte van strand en tavernen prima gelegen. Vriendelijk ontvangen bij aankomst door dhr. Margaritis. Bleef maar praten over Pilion met volle enthousiasme. Nog authentiek Grieks. Mensen zijn vriendelijk. Op het strand aan het eind van de straat vanaf het appartement hoef je niets te betalen voor bedjes en parasol, een drankje bestellen is voldoende. Maar krijg je dan ook nog diverse mezes bij. Voor mensen die echt authentiek Grieks wilen en van natuur houden en lekker willen eten en drinken voor echt nog Griekse prijzen moet echt een keer Afissos, Pilion bezoeken. Het zal je zeker bevallen. Wij gaan zeker nog een terug.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi Appartement

andre van maurik
19-9-2013

Mooi Appartement en een zeer goede ligging ten opzichte van het strand en Restaurants,en zeer rustig. Zeer vriendelijke eigenaars die goed engels spreken. Het enige minpuntje voor ons waren de matrassen die voor ons toch een beetje te hard waren.

Gereisd Met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi uitzicht mooie locatie

eljacuis
2-11-2012

Mooie locatie.Een prachtig uitzicht. Kamers waren iets kleiener dan gewent maar wel een groot balkon. Via een klein weggetje bereik je zo de zee en op een loopafstand (10 min) ben je bij de bakker heerlijk vers brood elke morgen.

Gereisd Met partner in Mon Aug 20 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Modern kleinschalig gebouw, met mooi uitzicht over de olijfbossen naar de Parasitisch golf. Ideale startpunt voor een fijne vakantie in Afissos. na 300 meter lopen kan je links naar de stranden en rechts naar het centrum van het dorpje. Supermarkt(je) om de hoek, net zoals eerste restaurant en cocktailbarretje. Inrichting is netjes, goede airco, netjes ingerichte keuken en douche. Het is niet super ruim, maar voldoende voor een fijne verblijf. Ideale accommodatie voor een verblijf in Afissos. Ideale accommodatie voor een verblijf in Afissos.

Gereisd Met partner in Mon Jul 16 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische ligging

wimmeijrink
21-4-2012

goed onderhouden en verzorgd

Gereisd Met partner in juni 2011

Echt Grieks

albert en lida van maaren
4-9-2011

Prima appartement. Rustige ligging dicht bij het strand. Goede bakker in het dorp 15 minuten lopen hebben heerlijke appelcake. Gezellig plein waar je avonds lekker kunt eten. Ideale plaats als je van rust houdt en het blijft zo Grieks.

Gereisd Met partner in Mon Aug 08 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mooie plek

rein en els
24-6-2011

apt margaritis ligt op een hele mooie plek, net buiten de drukte. een geweldige plaats om heerlijk rustig te kunnen genieten van zeezicht en het vele groen. de uitrusting was goed. ziet er verzorgd uit. kortom .... een aanrader

Gereisd Met partner in mei 2011

fantastisch kleinschalig complex

j.v.breugel
20-6-2011

4 kamerappartement,3 slaapkamers,2 badkamers,complete keuken,grote woonkamer met zitbanken 1 als extra 2 persoonsbed te gebruiken 2 balkons met stoelen en tafel,1 terras met tafel en stoelen en pergola mooi uitzicht,rustig gelegen

Gereisd Met vrienden in mei 2011

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
      • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Huize Margaritis (in Afissos) in Pilion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Huize Margaritis (in Afissos) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.