Géén boekingskosten

Appartement info

4 Reviews over Horto Bay

• 8Elena26-02-2011

wunderbar

Een bijzonder mooi complex. Bijna nieuw en doordacht met gevoel voor Griekse sfeer ingericht. Zeer aan te bevelen voor diegene die nog het Griekenland zoals het was, maar met hedendaags comfort wil ervaren. Eigenaar is bijzonder hulpvaardig en klantgericht. Heerlijk zwembad, dat dagelijks werd gereinigd.

• 6E. Spaanjaars27-08-2010

Nooit meer

Kleine studio met piepklein keukentje op eerste verdieping. Bedden met harde matrassen en bijgeplaatst bedje voor onze dochter van 12. Het goede matrasje van onze dochter werd na 10 dagen zonder enig overleg weggehaald en vervangen door het voor mij bijgevraagde (dunne) matrasje om toch op het harde bed te kunnen slapen. Toen begreep de eigenaar ineens geen woord Engels meer (hij sprak het toch al nauwelijks). In het zwembad voor de deur mocht tussen 2 en 5 uur en na 8 uur niet gezwommen worden. Laatste dag sloot eigenaar het zwembad omdat wij het te vies gemaakt zouden hebben! Niet fijn bij 35 gr. Gelukkig is de zee vlakbij, of in Milina als je een auto hebt, wat volgens mij een must is. Via een touroperator geboekt, hun hostess had al meerdere klachten gehad.

• 7Ben, Suzan en Jesse ter Beek30-07-2009

Een leuke plek alleen jammer geen uitzicht op zee.

Onze studio was beneden en was voor Griekse begrippen best wel ruim. De keuken is niet veel, maar wel genoeg glazen, borden etc. Het zwembad (prive) was 2 stappen uit de deur en onze zoon kon zwemmen. Wij hadden gewoon een prive zwembad. Werd goed schoongehouden door de eigenaar. Vriendelijke man. Het bestaat uit 6 studio's en wij waren de enige nederlanders. Voor de rest Grieken en een verdwaalde fransman of duitser. Ligt wel aan een weg, maar het complex is afgezet met een grote muur. De drukte viel wel mee met auto,s

• 8edith en ronald06-04-2009

knus

Mooi rustig app. Dorpje is erg rustig. SLechts 2 a 3 restaurantjes.Heel vriendelijke eigenaar.

Appartement Horto Bay info

• Adresgegevens