We hebben een aantal aanbieders voor Pilion voor je op een rij gezet:

Reviews over Pilion

Heerlijk vakantieadres!

C van Dijk,
    26-9-2018

Wij waren een week te gast bij Monique in haar appartement. Wat een heerlijke ruimte en tuin. Het uitzicht vanaf het terras naar de Pagasitische Golf is GEWELDIG of zoals eerdere gasten het benoemen Onverslaanbaar, Fenomenaal etc. Boek lezen in de hangmat onder de olijfboom - heerlijk koel - of gewoon van het uitzicht genieten. Genoeg privacy. Een volledig ingerichte keuken waarin wij ons ontbijt maakte, om in alle rust op het terras onder veranda op te eten. Uit eten is goedkoop en lekker bij diverse taverna’s in de buurt, dus elk dag uit gaan eten, of wat gehaald bij Martha’s. Monique weet de beste stekjes. Bootje gehuurd (ook door Monique geregeld) en genoten van de hoge golven van Potistika. Kortom TOP.

Gereisd met partner in september 2018

Griekse gastvrijheid op een heerlijke plek.

Joke en Nico,
    4-8-2018

Kamelia is de plek om een Grieks gevoel te krijgen. Verwend door Maria en haar moeder. Een Grieks huis, dus niet super groot. Een klein balkon voor de avondzon maar veel liever zaten wij in de heerlijke tuin.

Gereisd met partner in juli 2018

Prima

Victor,
    4-8-2018

Eenvoudige maar netjes verzorgde studio/appartementen. Zeer vriendelijke eigenares [Maria] die het je naar je zin wil maken. Vlakbij het strand maar net even in de prachtige natuur. Met een geweldige tuin. Geen last van de drukke en gezellige boulevard met veel restaurants en strandtentjes. Veel Griekse toeristen en daardoor nog een beetje authentiek.

Gereisd met partner in juli 2018

Fantastisch!

Peter en Petra van der Plas,
    8-7-2018

De locatie van dit schitterend appartement is buitengewoon prettig. Volop privacy en een werkelijk magnifiek uitzicht, wat nooit verveelt. Het appartement is compleet ingericht, het ontbreekt je aan niets. De keuken is van alle gemakken voorzien. De slaapkamer is voorzien van een prima twee persoonsbed. Het terras is ruim en het is altijd mogelijk om ofwel een schaduwrijk plekje te vinden of van de zon te genieten. De gastvrouw is zeer vriendelijk en service gericht en maakt het je waar mogelijk naar je zin, voorziet je van alle informatie wat betreft strandjes, restaurantjes en bezienswaardigheden. Werkelijk een top locatie!

Gereisd met partner in juni 2018

Een enorme aanrader!!

Dimitri de Baan,
    26-12-2017

Gezellig, netjes en zeer vriendelijke eigenares. Vlakbij strand maar net even uit de drukte van de , ' s zomers zeer gezellige en druk bezochte, boulevard .Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2016
Pilion scoort een 9,2 uit 10, op basis van 141 reviews