• Type accommodatie

Pilion

Reviews over Pilion

Prachtig

Anna & Robert, 12-9-2017
    Een schitterend schiereiland met nog heel veel authentieke plekjes. Prima wegen.

Geweldig schiereiland

Tonny, 10-8-2017
    Mooi stukje Griekenland, waar nog niet veel Nederlandse toeristen komen per vliegtuig. Er komt er ook maar een per week aan op Volos waarvan ren gedeelte uitstap op Kefalinia

Komen heel graag terug

Tonny Roelen, 17-4-2017
    Heerlijk relaxt plaatsje Kala Nera, vanwaar je overal kunt komen met openbaar vervoer of huurauto

Pilion, geweldige natuur, leuke strandjes.

L Blok, 7-1-2017

Pilion, is vrij rustig, wordt niet door het toerisme overspoeld ( heerlijk ) leuke dorpjes mooie strandjes, maar vooral

Veel groen, met uitgezette wandelroutes.

Het beste is gewoon boeken en zelf ontdekken want echt het is meer dan de moeite waard..

Ook met de scooter is het goed toeven op Pilion, wij hadden 8 dagen een scooter en 3 dagen een auto voor de verdere afstanden, o.a de Meteuro Kloosters bekijken ( geweldig )deze mag je eigenlijk niet missen.

Ook het treintje van Ano Lechonia naar Milies is een leuke ervaring.

En zoals altijd de Grieken zelf, wat een geweldige lieve en gast vrije mensen zijn het toch,wij zijn nu ongeveer

18 keer op verschillende plaatsen en eilanden geweest,maar echt gewoon top, ik kan wel uren doorgaan zo, ik zeg

nogmaals, ga en geniet.

Fantastische plek

Eddie Dijkhuis, 7-1-2017
    Prachtige omgeving en nog echt grieks
Pilion scoort een 8,8 uit 10, op basis van 139 reviews