We hebben een aantal aanbieders voor Pilion voor je op een rij gezet:

Reviews over Pilion

Fantastisch - typisch Grieks -zeer lieve bevolking

Fam. D'hoore
    19-3-2019

We zijn altijd super-tevreden en ook op de andere locaties waar we in 2018 hebben verbleven nl. Parga (mei)- Pilion (juli-aug) - Messina Stoupa en Gialova (sept.-okt.). We gaan terug in 2019 op 5 bestemmingen

Gereisd Met partner in mei 2018

geweldig mooi!

J. Raamsman
    12-9-2018

Prachtig schiereiland waar je het échte Griekse leven ontdekt, zonder omver te worden gelopen door toeristen! Natuur, cultuur, strand, alles aanwezig en natuurlijk de vriendelijkheid van de bevolking!

Gereisd Met partner in mei 2018

Pilion, geweldige natuur, leuke strandjes.

L Blok
    7-1-2017

Pilion, is vrij rustig, wordt niet door het toerisme overspoeld ( heerlijk ) leuke dorpjes mooie strandjes, maar vooral Veel groen, met uitgezette wandelroutes. Het beste is gewoon boeken en zelf ontdekken want echt het is meer dan de moeite waard.. Ook met de scooter is het goed toeven op Pilion, wij hadden 8 dagen een scooter en 3 dagen een auto voor de verdere afstanden, o.a de Meteuro Kloosters bekijken ( geweldig )deze mag je eigenlijk niet missen. Ook het treintje van Ano Lechonia naar Milies is een leuke ervaring. En zoals altijd de Grieken zelf, wat een geweldige lieve en gast vrije mensen zijn het toch,wij zijn nu ongeveer 18 keer op verschillende plaatsen en eilanden geweest,maar echt gewoon top, ik kan wel uren doorgaan zo, ik zeg nogmaals, ga en geniet.

Gereisd Met partner in juni 2016

paradijselijk Griekenland

Ann Beenaerts
    3-10-2015

Wij reizen reeds meer dan 25 jaar naar Griekenland ... Pilion staat telkens weer op het programma. Wie discobarsen:of nachtelijk uitgansgleven zoekt ,komt toaal niet aan zijn trekken. Voor rustzoekers, natuur-en cultuurliefhebbers daarnetegen is dit nog een puur, ongerept en authentiek stukje Griekenland, waar men nog erg houdt van eeuwenoude tradities. De omgeving zowel in de bergen als langs de talloze stranden van dit schiereiland tot in het uiterstre puntje, zijn paradijselijk mooi.

Gereisd Met partner in oktober 2015

Verrassend veelzijdige bestemming

Jan van Dam
    25-8-2015

Prachtige dorpen, mooie stranden en veel Griekse toeristen. Dat zorgt voor een zeer ontspannen en prettige sfeer. In sommige plaatsen is met moeilijk om vervoer te huren . Misschien handig om dit bij boeking al te regelen

Gereisd Alleenreizend in augustus 2015
Pilion scoort een 9 uit 10, op basis van 147 reviews