Hotel Port Marina

5 reviews over Hotel Port Marina in het Nederlands

Nooit meer !

Dominique Poffé,
25-10-2018

Verouderd hotel, harde en versleten matrassen, alle dagen hetzelfde eten en niet warm...

Het enige pluspunt is dat het hotel proper was maar daarmee is alles gezegd.

Kortom: niet aangeraden !

We hebben genoten.

Maria,
16-10-2018

Kamers waren netjes schoonmaak was prima. Geweldig uitzicht! Het eten was lauw dat had wat beter gekund. Shuttle busje zou wat vaker mogen rijden en ook de andere kant op.

Leuk kleinschalig hotel, eten is super slecht

kelders90,
26-5-2017

Hotel is leuk opgezet, met mooie ruime kamers. Tikkeltje gedateerd, maar daarom is het denk ik ook 3 sterren. Alles super schoon, zowel het restaurant, de poolbar, de kamers, het strand. Bedden zijn te hard. Personeel is erg attent. Heb je een klacht, dan proberen ze het direct op te lossen. Shuttle bus naar het goed onderhouden strand, waar een leuke beach bar is en goede ligbedden en parasols. Tevens rijdt deze shuttle bus regelmatig naar het stadje.

Mooi zwembad met goede ligbedden en parasols.

Lobby bar is niet gezellig en geen personeel achter de bar. Je moet dan je drankje buiten bij het zwembad halen.

Het restaurant lijkt een veredelde kantine, erg ongezellig. Het eten is eenzijdig en smakeloos. Ik zou in dit hotel geen all inclusive meer boeken, want je kunt zoveel beter eten in het stadje voor weinig geld, waar je naar toe wordt gebracht en gehaald door de shuttle service.

Tjingo

Mooi kleinschalig hotel met laagbouw.

Marleen
15-6-2015

Service is uitstekend, wij kwamen 'savonds laat aan men had nog eten voor ons bewaard. Top! Terugreis was erg vroeg geen probleem om zo vroeg ontbijt te krijgen. Personeel uiterst vriendelijk, service gericht, groot zwembad met buitenbar, fijn terras om buiten te eten. Ruime kamers. Ben je met z'n 4-en neem dan de familyroom. All-inclusive mogelijk. Voldoende groente fruit brood vis vlees etc.

Geweldig onderkomen

helma biemans
30-4-2015

Mooie locatie met een prachtig groot zwembad.Fijn dat een busje je naar het strand kan brengen.De bediening is stuk voor stuk erg vriendelijk en behulpzaam. Iets waar wij als Nederlanders iets van kunnen leren.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Port Marina in Pefkochori (Kassandra-Chalkidiki), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Port Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.