Hotel Flegra Palace

8.2Fantastisch

Griekenland, Vaste land en Evia, Pefkochori (Kassandra-Chalkidiki)

8.2Fantastisch

• Animatie

17 reviews over Hotel Flegra Palace

• 2019
    7Vermeij14-09-2019

heerlijk tot rust komen

prachtig hotel! erg schoon en voldoende ligbedjes bij het zwembad . het ontbijt is heerlijk en uitgebreid helaas is er wel een te kort aan lepels en schaaltjes waardoor wij iedere dag mis grepen. het hotel ligt ongeveer 15 min. lopen vanaf het centrum maar dit is goed te doen langs de boulevard het is niet nodig om langs de hoofd weg te lopen en dit raad ik ook niet aan omdat er erg hard gereden word ( hier heb je geen geluid overlast van in het hotel) verder word er in de avond bij het hotel zelf niet zo veel georganiseerd en moet je de gezelligheid opzoeken in het centrum dit vonden wij erg jammer. de drankjes in het hotel vonden wij erg prijzig €3.50 voor een frisje €4.00 euro voor een biertje en €10.00 voor een coctail en zit in de avond door deze prijzen dus ook niemand op het terras boven het zwembad. de omgeving en het hotel zijn verder prachtig en raden wij ook zeker aan voor mensen die rust zoeken.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Familie Van Engelen-Stuivenberg06-08-2019

Top hotel!!!

Heel fijn hotel met heel vriendelijke en leuk personeel. Vooral Aurora en Sakis vAn het personeel waren supervriendelijk!!! De omgeving is mooi maar een auto is wel een aanrader. Het eten bij de bar Ambrosia is heerlijk maar een aanrader is ook het restaurant Zorbas in Het dorpje Haniotis. Dat is een wat rustiger dorpje als Pefkochori en de prijzen zijn daar ook wat gunstiger. Neem ook een massage, credits voor die meiden want de massage is super! Al met al een heerlijke vakantie op een mooie plek!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Familie Kaal04-08-2019

Mooi modern hotel,zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima ontbijt,keus genoeg. Kamer wordt elke dag schoongemaakt en schone handdoeken. Bij het zwembad genoeg luxe bedjes om 10.00 nog makkelijk te krijgen. In de avond 2x a la carte gegeten op het terras bij het zwembad, was erg lekker. Hotel is op 5 minuten loopafstand van het strand,centrum is 30 minuten lopen.

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Kramer23-06-2019

Flegra Palace viel voor ons een beetje tegen

Eten geen 4* waard boek geen Hp veel te weinig keuze, mooie goed onderhouden tuin , propere kamer en vriendelijk personeel maar plaats rond zwembad te klein , dranken ook wel tamelijk duur veel mensen gaan dan ook naar het strand waar je gebruik kan maken van alle faciliteiten van het luxe hotel Blue carpet je hoeft enkel 15 € per persoon te consumeren en je hebt echte luxe . Zwembad , restaurant diverse ligbedden en je dranken en eventueel eten worden defect besteld

Gereisd met partner in juni 2019

• 10José30-05-2019

Geweldig verblijf en top personeel!

Wat een leuke, fijne plek om vakantie te vieren. En superlieve, behulpzame staff. Top!

Gereisd met partner in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    8Hans van Dijk24-10-2018

Tophotel, Helaas seizoen beëindigt, veel gesloten

Het Kleine centrum van Pefkochori ligt op 1,3 km Lopen over een weg parallel Lang’s de autoweg

Gereisd met partner in oktober 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• 7ludo en petra12-06-2018

nooit meer

hotel is goed, vriendelijke mensen, goed ontbijt , maar onze 3 balkons hadden zicht op de wasserij van het hotel en die begon soms om 06.30 te werken, afzuiging en industriële droogkast, waarvan de uitgang van de ventilatoren precies op het balkon gericht waren, maakten een hels kabaal. Soms duurde dit tot 22.00 à 22.30u 's avonds, dus rustig een boekje lezen of iets drinken was er niet bij ( terwijl het prachtig weer was). Ook het geluid van het verkeer op de toch drukke doorgangsweg was hinderlijk

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 10Marjan&Martin11-06-2018

Een absolute aanrader

Een fantastich hotel! Lekkere bedden, elke dag schone handdoeken, ziet er allemaal netjes en verzorgd uit. Grote badkamer. Alleen het ontbijt al; zoveel keuze en lekker vers allemaal. Dit overtrof onze verwachting! Bij het zwembad heerlijke zonnebedden. Bij de bar was het sávonds niet veel, maar dat vonden we niet erg. Het ligt aan een drukke weg, maar daar merk je echt niet van. Naar Pefkochori is een klein 15 minuten lopen, je kan aan de rechterkant van de weg een pad volgen. Terug lekker met de taxi voor €5,-

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

10Wiebren van der Weerdt30-07-2017

Fantastische vakantie

We hebben een heerlijke vakantie gehad. De mooie en schone kamers zijn verdeeld in verschillende gebouwen die om het zwembad staan. Er zijn 2 goede restaurants aanwezig en er het ontbijt buffet is zeer uitgebreid en heel lekker. Het zwembad is top en er zijn genoeg lig en zitplaatsen. Het personeel van Flegra palace is heel kundig, aardig en spreken Engels. Het hotel bevindt zich buiten het drukke pefkochori. We hebben een auto gehuurd en zo chalkidiki ontdekt. Een ware aanrader zodat je mooie strandjes kan bezoeken.

Gereisd met partner in juli 2017

• 6peter laenen23-07-2017

nooit meer

De kamers zijn heel klein maar worden goed schoon gemaakt. Er zaten enkele dames aan de receptie die niet zo vriendelijk waren omdat ze toen wij uit checkten geen interesse tonen hoe wij het hadden gevonden of ons een goede terugreis wensten. Het eten is natuurlijk persoonlijk maar ons viel het tegen in zoverre dat er geen aardappelen of frites waren alleen vlees of vis. Een andere tafel was voor kinderen met aardappelen en frites maar dat was verboden voor volwassene. En daar werd streng op gelet! De poolbar was niet onderhouden vies en vieze glazen. Het schepje om het ijs mee te pakken stond de hele dag in het zelfde water. Wilde je iets bestellen kon je eerst de barman gaan zoeken, want die was iedere keer weg. En verder wemelt het er van de Oostblokkers die met auto's en bussen naar Chalkidiki kome en dat is geen prettig volk!

Gereisd met partner in juli 2017

Hotel Flegra Palace info