Géén boekingskosten

Flegra Beach Boutique

Appartement
GriekenlandVaste land en EviaPefkochori (Kassandra-Chalkidiki)

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Flegra Beach Boutique voor je op een rij gezet:

5.8VoldoendeScore uit 4 reviews

Meer appartement info

4 Reviews over Flegra Beach Boutique

• 5vandam23-09-2020

Had beter verwacht

Bij aankomst werd verhaaltje afgeraffeld.
    Lift deed het niet, leuningen bij trap zitten niet goed vast

De strandbarren (buren) zijn na 1700 gesloten, dus als je terugkomt na het eten en je wil nog lekker bij de bar wat drinken en lezen kan dat niet. Dan zit je dus op je kamer. Ontbijten kan wel, tussen de middag kan je op het strand wat eten bestellen.

Voor strand zijn schoentjes handig. Gemene kleine steentjes

Wij vonden prijs/kwaliteit niet kloppen. Hadden voor deze prijs meer verwacht ( zijn wij voor die prijs gewend)

• 9Anouk24-09-2018

Zeker doen!

Heerlijke vakantie gehad op Flegra beach. Recht aan het strand, een bedje kost daar €5,- per persoon ,maar dit kun je betalen in drankjes. Bij de receptie zijn ze heel erg behulpzaam, en willen ze alles gelijk voor je regelen. Zo wouden wij bijvoorbeeld een dag een quad huren, er werd meteen gebeld voor ons. Een quad huren is zeker aan te raden! Erg goedkoop en je kunt heel veel van de prachtige omgeving zien, veel groen en prachtige (rustige) strandjes. Ook kun je in de omgeving overal voor een prikkie eten!

Iedere dag werd de kamer van top tot teen schoongemaakt, iedere dag schone handdoeken en een schoon bed.

Het enige nadeel was de douche, deze hing op hoogte van de bekken, en wanneer je je haar wilt wassen moest je deze dus zelf vasthouden. Ook was deze wanneer je om bijvoorbeeld 10 uur savonds nog wilt douchen niet echt warm meer.

Bovenal een top vakantie, en wij zullen zeker een keer terug gaan!

• 8Nicoline09-06-2017

fantastisch

Flegra Beach Hotel ligt prachtig direct aan zee, vriendelijk personeel zeker ook de receptionistes! Prima bedden, wel kleine studio maar als het mooi weer is zit je buiten op een prima balkon met uitzicht over zee (kmr 326)en vanaf 16.00 zon. Wij hadden met ontbijt, wat prima was, altijd keuze tussen omelet,gebakken- of gekookt ei. kwark, melk, thee, koffie, noten, div cornflakes, vele jammetjes. inrichting keuken summier maar dat is overal in Griekenland. Iedere dag schoonmaak en schone handdoeken, lieve schoonmaaksters die geen engels verstonden, ik gaf om de paar dagen wat geld. Voor de bedjes op het strand hoefde je niet te betalen maar wel min 1 drankje bestellen die overigens aardig aan de prijs was, bv. Frappe 4,50 en klein flesje bier 6,50!! daar zouden ze wat aan moeten doen want daardoor bestel je minder! Wel hele dag muziek op het terras/strand maar stond niet te hard. Wij waren er in het voorseizoen dus geen herrie overlast. wel auto huren( 25,- pd) om de prachtige omgeving te verkennen. Heerlijke vakantie gehad!

• 10A B23-05-2017

Fantastische locatie (mei Hemelvaartsdag week)

Nieuwe appartementen / studio's direct aan het strand Meest moderne hotel / appartement van deze plaats. Veel plek en gratis ligbedden op het strand (wel consumptie verplichting). Zeer vriendelijk personeel Je kan met je huurauto gratis parkeren direct tegenover het hotel. Alles op loopafstand. Veel restaurants in het dorp Pefkohori waar het hotel ligt. Goed ontbijt met elke dag een lekkere omelet

Wij zouden hier zeker terugkomen

Appartement Flegra Beach Boutique info

• LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenNiet beschikbaar