Hotel Atrium

10 reviews over Hotel Atrium in het Nederlands

Geweldig!

Nelly
9-6-2019

Het is een geweldig hotel, perfect schoon en heerlijk eten. Vriendelijk personeel en leuke animatie in de avond. Voor mensen die slecht ter been zijn is het niks: het ligt hoog op de berg en het heeft veel trappen. Als je een auto huurt kun je prachtige tochten maken over het mooie groene eiland met leuke dorpjes en strandjes. We hebben een heerlijke week gehad en raden het Atrium hotel beslist aan!

Gereisd Met partner in mei 2019

Fantastis

Christianne
7-6-2019

Het was een leuk hotel met vriendelijk personeel .Het eten was lekker maar mocht soms wat warmer zijn .Mooi zwembad en goede kamer, elke dag was er iets te doen met de animatie . leuk zeker om nog eens naar toe te gaan !

Gereisd Met vrienden in mei 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Lekker ontspannen vakantie

Monique
3-6-2019

Zag er allemaal netjes uit. Mooi hotel. Eten helaas weinig keuze. Maar wat je lusten was lekker. Shuttle service handig na het strand.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Zeker aanrader!

Ron
5-6-2017

Mooi hotel..nette goed verzorgde kamers. Zeer vriendelijk personeel...zowel ontbijt als avond eten goed, voor ieder wat wils. Kortom super prijs-kwaliteit. ( Azijnpissers zijn er altijd )

Gereisd Met partner in mei 2017

Zeker geen 4 sterren

ron van mioerlo
1-8-2014

In de reisgids stond 4 sterren vermeld (hier op zoover staat al drie sterren) maar dat was dit hotel zeker niet. Behalve een prachtig uitzicht een leuk en gezellig dorpje verder op heeft de tijd stil gestaan in en rond het hotel. We gaan elk jaar op vakantie en zijn dus wat gewend aan hotels en gasten maar dit was echt niet goed. Vooral het eten was matig, slechte variatie, weinig smaak en zeker niet op de juiste temperatuur. Wel goed bedoelende medewerkers maar door alle aanwezige russen en serviers erg op hen gericht.

Gereisd Met partner in Thu Jul 24 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Geweldig

Karin van Maastricht
8-9-2008

Met een ervaring van 2 jaar geleden in chrousso village (paliouri)waren we erg verwend, dus hadden geen verwachtingen. Maar het was een supervakantie. Het hotel was niet massaal, het zwembad erg ruim met gescheiden kinderbad. Het personeel en service was grandioos. Ontzettend lieve mensen. Bij een probleem (bij ons bijv. een lekkende airco), binnen 10 minuten is het opgelost. Voor informatie nemen ze alle tijd deze te geven. Wij waren de enige nederlanders, dus ideaal, die zie ik in nederland het hele jaar, dus dit was compleet vakantiegevoel. De ligging lekker achteraf, wat hogerop, dus het uitzicht naar zee grandioos. Overdag een busje van hotel naar "beneden" en naar het strand. Het eten was ongelooflijk, zoveel keuze bij ontbijt, lunch en diner. En het smaakte heerlijk. De kamers waren netjes en werden goed schoongemaakt. Dus in een woord, de vakantie was "GEWELDIG".

Gereisd Familie in september 2008

Hele fijne accomodatie voor ons ,wel wat entertainment en

M. Smits
10-5-2008

Hele fijne accomodatie voor ons ,wel wat entertainment volley en darten maar voor jongeren weing uigaans mogelijkheden. Fijne rustige vakantie gehad veel wandelmogelijkheden,lekker zwembad en zee binnen loopafstand. Doordat we zo vroeg in het seizoen waren was het jammer dat er nog weinig excursies te boeken waren.Een auto huren was de oplossing.Openbaar vervoer ging maar sporadisch. We waren de eerste 4 dagen de enigste Nederlanders in het Hotel .veel Bulgaren Grieken en Duitsers. Eten en drinken was prima.Ook typisch Griekse gerechten erbij heerlijk.Koffie en thee waren alleen bij het ontbijt en van 15.00 uuur tot 17.00uur gratis.Dat viel even tegen want ze rekenen € 2.80 voor een kopje koffie of thee. Toch een aanrader voor mensen die van een rustige Griekse vakantie houden met daarnaast wat cultuur [Thessaloniki]

Gereisd Met partner in mei 2008
2007

Net terug van een leuke vakantie in het hotel Atrium

Guillemyn
8-9-2007

Net terug van een leuke vakantie in het hotel Atrium. Het hotel is gelegen op een hoogte op ongeveer 800 m van het centrum. Het is soms lastig om na een wandeling die 800 m nog te overbruggen, het is dus zeker niet aan te raden voor mensen die moeilijk te been zijn. Het hotel zelf is verzorgd en proper. De kamers zijn sober ingericht, maar proper. De badkamer is wel wat aan de kleine kant, en heeft enkel een douche met een douchegordijn. Er is ook weinig kastruimte. Het zwembad en omgeving is goed, er zijn genoeg zetels en parasols, we hebben nooit vroeg moeten opstaan om een stoel te "reserveren". Het eten was geweldig, elke dag 15 dagen lang nooit hetzelfde gezien en gegeten. Veel typische gerechten, maar ook internationale keuken. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, vooral Marcel. Dit hotel is een aanrader 888

Gereisd Met vrienden in augustus 2007
2006

Super leuke grootte zwembad,eten veel keus en een goede en

Chili
6-8-2006

Super leuke grootte zwembad,eten veel keus en een goede service.Zeer leuke kamers en proper.Belhalve is er niet veel te zien in de omgeving en als je iets wil bezichtingen is het allemaal ver.Als je iets van animatie wil voor de kindern is het best om te gaan na de 17-07 voor is er niks te doen

Gereisd Anders in augustus 2006

Heel leuke vakantie gehad!In all-in formule bij Sunjets

turtle
19-7-2006

Heel leuke vakantie gehad!In all-in formule bij Sunjets.Het eten was heerlijk en 10 dagen lang variabel! De mensen zijn heel vriendelijk en de service is uitstekend.Jammer dat het zwembad snel bezet werd door mensen die hun handdoeken wilden leggen om later in de dag te zwemmen, maar dat heb je overal, zeker... ook leuke omgeving, practisch het busje naar het strand of het nabijgelegen ministadje. Zeker aan te raden!

Gereisd Anders in juli 2006

• ZwembadBuitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 10 minuten met de auto, 15 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan1
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atrium in Pefkochori (Kassandra-Chalkidiki), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atrium zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.