Géén boekingskosten

Anna

GriekenlandVaste land en EviaPefkochori (Kassandra-Chalkidiki)

9.7FenomenaalScore uit 15 reviews

Bekijk de beschikbaarheid

15 Reviews over Anna

• 10André en gonda15-10-2020

Geweldig!!!

We verblijven voor 13 dagen in dit prachtige hotel. ( helaas morgen weer terug naar huis) Het is een ontzettend leuk hotel op een mooie plaats en is op loopafstand naar het centrum en zee.

Het is een kleinschalig hotel maar heeft een mega groot en mooi zwembad. Dus geen gedoe met handdoeken leggen voor dag dauw,omdat er genoeg ligbedjes aanwezig zijn voor alle gasten.

Daarnaast hebben ze goede ontbijt en diner buffetten waar alles op en aan zit, met een goede smaak en veel variatie. Overdag kun je bij de poolbar ook heerlijk eten. ( wij hebben heel wat hotels bezocht afgelopen jaren, maar qua eten was dit de topper!!!)

Het hotel word gerund door een geweldig lief en hardwerkend gezin met liefde voor hun zaak.

Voor kinderen is dit ook een geweldig hotel met een groot kinderbad met veel water speeltoestellen.

Al met al dus een aanrader voor iedere familie, stel met of zonder kinderen ;)

Wij komen zeker terug!!

André en Gonda

• 8Marc28-09-2019

Heerlijk verblijf!!!!

Hotel Anna mag wat ons betreft er wel een ster extra krijgen, vooral in vergelijk met al die andere 3 sterren hotels in Griekenland, waar wij eerder verbleven. Wij kregen de Fam kamer toegewezen en deze was ruim en voorzien van airco. Zwembad ronduit heerlijk. Echt niets op aan te merken. Bedjes voldoende aanwezig, water lekker koel, maar niet koud. Ontbijt was zeer divers, voldoende gezonde producten (fruit etc). Ook diner was uitstekend te noemen. Elke dag anders, maar gelukkig werden er ook Griekse recepten geserveerd. Kortom; heerlijk verblijf op ca 10 min lopen van het strand.........dat overigens smal is en erg druk. Verderop naar het zuiden, porto Beach, ziet er aantrekkelijk uit, maar de bossen er om heen zijn net een vuilnisbelt. Zonde zonde zonde

• 8Mischa04-08-2019

prima verblijf

Het is een gemoedelijk maar wel gezellig familiehotel. Het ligt op loopafstand van het oude dorpsplein én de gezellige boulevard met langgerekte strand. De ligging is prima. De hotelkamer zelf vonden wij voldoende. twee slaapkamers. Het buffet is niet uitgebreid, maar wel gevarieerd als je van vlees houdt, goed warm gehouden en het wordt bijgevuld. Het zwembad is top. drie verschillende baden bij elkaar, speels ingericht met genoeg zonnebedden en parasols. Service was ook top! Toen onze zoon van 10 laatste paar dagen ziek werd (buikgriepvirus wat gehele dorp én hotel teisterde) was hoteleigenaar Petros erg betrokken bij het welzijn van onze zoon. Zo konden we o.a. laatste dag ondanks dat alles vol zat toch van een andere schone hotelkamer gebruik maken. Omgeving: prachtige stranden. lekker druk aan de boulevard maar ook heerlijk rustig wat verderop. (tip: Golden Beach). Ga je naar Chalkidi dan is Anna Hotel een aanrader.

• 7Anneke01-08-2019

Goed hotel met kleine gebreken

Hotel Anna is gerenoveerd, maar begint nu weer kleine gebreken te vertonen. De spotjes in de kamer waren kapot; een stoel op het balkon en de stop in de wastafel ook. De douchedeuren moest je heel voorzichtig schuiven, anders stond je met een halve deur in je hand. De superior kamer was in orde. Het balkon was groot met een wasrekje. Er was een waterkoker en een grote koelkast. Het ontbijt was prima (alleen wel iets te weinig vers fruit), maar het diner vonden wij minder. Alles was een beetje laf. Niet lekker gekruid zoals Grieks eten hoort te zijn. Ook zijn wij ziek geworden. Natuurlijk weten wij niet zeker of het van de rauwkost kwam, maar dit hebben wij daarna maar laten staan. Anna vonden wij niet erg hartelijk. Pedros was toegankelijker. Het zwembad was mooi en groot. De meiden van het animatieteam waren geweldig en elke dag werd er wel iets georganiseerd. De eetzaal leuk op een kantine en de stoelen zaten slecht.

• 5Anna22-06-2019

Tegenvaller! Nooit Meer!

Wat een ellende hotel zeg! Door de positieve reacties toch maar geboekt, maar het is alles behalve super! Je komt er best bedrogen uit. Eigenaar en zijn vrouw zijn twee zuurpruimen, de medewerkers zelf zijn wel lief. het eten was ok, niet slecht, maar verre van geweldig wat ik hieronder lees. Elke dag hetzelfde. De luxere kamers bleken wel ok te zijn volgens andere mensen, maar wij zaten in een gewone 2 persoons standaard kamer en die was zo inimini dat je je koffers niet eens fatsoenlijk kwijt kon. De deur van het balkon kon niet eens helemaal open want die zat tegen het bed aan. De bedden leken net bakstenen! Het enige wat echt top was, was het zwembad. Ik zou never nooit meer terug gaan. Een keer, nooit meer.

• 9Joke, Willem, Menno en Nellie17-05-2019

Geweldig!

Wat een fantastische week hebben wij van 10 tot 17 mei gehad, in hotel Anna! Ruime, schone kamers, van alle gemakken voorzien. Het hele complex was goed onderhouden en zag er uitstekend uit! Zeer vriendelijk personeel, met persoonlijke aandacht! Zowel ontbijt als diner was voortreffelijk! Kortom: we hebben genoten!

• 10Michelle30-04-2019

Geweldige week gehad in prachtige omgeving

Klein hotel en daardoor erg prettig met de kinderen. Mooi zwembad en maar klein stukje lopen naar het strand. Gastvrij personeel en heerlijk eten in een afwisselend buffet ( week geweest en elke avond andere gerechten)

• 9Miranda28-04-2019

Aanrader!

In voorseizoen een hotel waar service voorop staat. Een hotel met veel potentie!

• 9Denise De Koster25-04-2019

Fantastisch!

Wat een heerlijke weer vakantie gehad!! Super fijn hotel, heerlijk eten, prachtig zwembad en zeer nette kamer met airco, koelkast en waterkoker. De eigenaren Petros en Anna maken alles tot een heerlijke vakantie ervaring!

• 9Familie Wouters24-06-2018

Zeer geslaagde week!!

We hebben als gezin met twee jongens van 12 en 15 jaar, genoten van een heerlijke week. Hotel is pas gerenoveerd, bij aankomst waren we dan ook blij verrast. De eigenaren (Petrus en Anna) zijn erg gastvrij en staan de hele dag voor je klaar. Erg fijne en schone familiekamer met een ruim balkon met uitzicht op het zwembad ('s avonds mooi verlicht). We hadden geboekt met volpension, eten was prima met voldoende afwisseling. Ook de omgeving was prachtig, de lokale mensen zijn ook erg vriendelijk. Strand met leuke boulevard op prima loopafstand. We verbleven hier van 27 april tm 4 mei. Het is dan nog wel laagseizoen. Je kunt gebruikmaken van een paar excursies die op vaste dagen gepland staan. Zelf iets regelen (bv. bootje huren) is in deze periode helaas niet mogelijk. Maar dat mocht de pret niet drukken. Wij hebben genoten van een heerlijke week!! Wat ons betreft een aanrader.

Hotel Anna info

• MastercardBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Afstand in meters