Géén boekingskosten

Aparthotel Aloni

GriekenlandVaste land en EviaPefkochori (Kassandra-Chalkidiki)

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Aloni voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 6 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

6 Reviews over Aloni

• 5Hilda08-09-2019

We gaan hier niet meer naar toe!

Het hotel is redelijk. Kamers zijn oke. Vaak geen warm water om te douchen. Geen vriendelijk personeel. Zeiden liever niets dan iets. Zwembad was prima! Ontbijt stelt inderdaad niets voor. Het nodige is er. Hotel ligt wel lekker rustig in toch wel een hele drukke badplaats.

• 8P.Breur17-06-2019

Mooi appartementen complex

Prima appartement.Kamer wordt dagelijks schoongemaakt. Het ontbijt is vrij sober, zonder variatie, maar voldoende

• 8Pieter Verkerk10-06-2019

Uitstekend, hadden we niet verwacht

Prima verblijf wordt elke dag schoon gemaakt en in het appartement zit uitstekende douche, gelukkig geen bad. Behoorlijke koelkast en je kan koken als je wil maar dat hebben we niet gedaan.

• 10Ans07-06-2019

Super

9 dagen vakantie in appartement aloni.mooi,ruim,elke dag werd er schoon gemaakt om de dag schone handdoeken en beddegoed.zwembad heerlijk met voldoende bedjes en parasols.ligging perfect net buiten het centrum.5 min van het strand.wij hebben een top vakantie gehad en gaan zeker nog een x terug.

• 10J Bongers02-07-2018

Geweldige vakantie

Er is eigenlijk niets wat we niet goed vonden. Het hotel waar we zaten was beter dan verwacht. We hadden een studio. Heel schoon, ruim ,in de badkamer was de douche lekker ruim en goede douchekop. Fantastisch complex zeer verzorgd en mooi groen. Rustig en toch vlak bij strand en centrum ,supermarkt in de buurt. Eigenaar Christo hulpvaardig waar het nodig was, maakte elke dag zwembad schoon en had goede cappuccino. Wij waren de enige Nederlanders wat wij wel fijn vonden . Het hotel , dorpje en omgeving is een bijzondere aanrader!

• 7Kasia26-01-2010

super miejsce dla rodzin z dziecmi

Hotel Aloni to super propozycja dla tych, ktorzy z jednej strony maja ochote na cisze a z drugiej, chetnie skorzystaliby z atrakcji miejscowosci turystycznej. 15 minut spacerkiem i jest sie w samym centrum. Mniej wiecej tyle samo idzie sie nad morze. Uprzedzam jednak, ze Grecy uwielbiaja palic paierosy i, co tu kryc, miejscami plaza wyglada jak wielka popielniczka. Pefkochori to urocza miejscowosc z duza liczba knajpek, marketow, jest nawet wesole miasteczko :)

Aparthotel Aloni info

• InternetBeschikbaar