Pefkochori (Kassandra-Chalkidiki)

We hebben een aantal aanbieders voor Pefkochori (Kassandra-Chalkidiki) voor je op een rij gezet:

vakanties Pefkochori (Kassandra-Chalkidiki)

Neckermann

Reviews over Pefkochori (Kassandra-Chalkidiki)

gezellig

Gea van Dalen
    24-5-2019

Pefkohori, leuke badplaats. wij vonden vooral old square gezellig, authentiek met een paar restaurantjes en barretjes. aan de boulevard heerlijk uitzicht op zee. nabijgelegen Chaniotis is wat gezelliger.

Zeker een aanrader voor een rustige vakantie

Nioby
    20-11-2018

Het is een enorm mooie plaats, veel te zien en lekker weer in deze periode. Wel is er in de meivakantie niet veel te doen voor jongeren doordat de meeste tentjes om wat te drinken vroeg sluiten of niet eens open zijn. Maar zeker een aanrader als je gewoon even lekker bij wilt komen en een rustige vakantie wilt.

Gereisd Met vrienden in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk verblijf in Anna Maria Paradise , leuke stad

jeannine deley
    2-11-2018

In Pefkochori waren nog winkeltjes open maar het seizoen liep op zijn einde op 28 oktober.... Spijtig want er waren teveel zaken toe. Betr is te gaan tijdens de maanden mei - juni - julie - augustus en september.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

In hoogseizoen heel toeristisch.

Ineke
    28-7-2017

Pefkochori is een drukke toeristische plaats in het hoogseizoen. Winkels tot laat open. Weinig variatie in winkels en restaurants. Ols square meest aantrekkelijk. Mooie betaalbare boottochten vanaf pier.Diverse mooie stranden in de omgeving. Auto noodzakelijk. Gericht op oost europees publiek, al van oudsher.Westers toerisme in opkomst.Aa te bevelen voor uitstapje Afytos plaats en strand. Ook Possidi beach was heerlijk met Griekse tavernes.Nog weinig georganiseerd toerisme. Op drukke beaches harde muziek .

Gereisd Met vrienden in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

In hoogseizoen heel toeristisch.

Ineke
    28-7-2017

Pefkochori (Kassandra-Chalkidiki) scoort een 6,7 uit 10, op basis van 16 reviews