Géén boekingskosten

Appartement Zorbas

GriekenlandVaste land en EviaParga (Epiros)
8.3FantastischScore uit 39 reviews

8.3FantastischScore uit 39 reviews
  • 8.5Inrichting
  • 8.9Ruimte

Appartement info

39 Reviews over Zorbas

• 10p.a. vermeulen06-11-2012

een fantasche plek met heerlijk eten

dit is een geweldig restaurant met vriendelijke bediening

• 9Jeanne01-07-2011

Prima plek!

Drie weken in Zorbas verbleven. Een goed appartement met een hele vriendelijke eigenaar die tevens - aan de boulevard - een restaurant heeft waar je erg lekker kunt eten. Nog nooit zijn wij ergens zo goed ontvangen! Deze familie weet het de gasten naar de zin te maken. Het appartement was voldoende ingericht en werd elke dag -behalve op zondag - schoon gemaakt door een erg vriendelijke werkster. Er waren steeds voldoende schone handdoeken en twee maal per week werd het bed verschoond. Wij konden gebruik maken van het zwembad dat bij een naburig appartementencomplex hoort, inclusief stoelen en parasol.

Kortom, een prima plek voor een vakantie!

• 7Jolanda Heijmans23-09-2010

Wederom voor herhaling vatbaar!

Voor de 3e keer naar Zorbas geweest. Ook dit keer weer dat supermooi gelegen appartement aan de voorzijde met het grote balkon kunnen krijgen. Wel wat kleine dingetjes die aan onderhoud onderhevig zijn maar het is laat in het seizoen, dus misschien niet reëel om dit te melden. Voor wat betreft de restaurantjes Zorbas en Bachos, ik heb het idee dat ze een beetje ten onder gaan aan hun eigen succes. Tafeltjes zeer dicht op elkaar en 'sfeerverlichting' met spaarlampen, bedoeld om je snel weer weg te krijgen? Dit jaar zijn we bewust op zoek gegaan naar andere restaurantjes met een gezelligere ligging en waar je wat privacy hebt. Senses, Yannis en het restaurantje iets verder in dezelfde straat, op de hoek, zijn echte aanraders. Castello wordt neergezet als chique, wij waren niet enthousiast. Weekje rondgetuft met de auto en natuurlijk alles weer gezien maar Zagoria was toch wel het mooist!!

• 9Christel en jack15-07-2010

Prima vakantie gehad

Prima appartement, met een heel aardige eigenaar die ook het restaurant Zorbas runt in het centrum. appartementen zijn goed verzorgd en dagelijks (in juni) schone handdoeken. Kluisje was gratis en de airco kost 5 euro per dag. Bedden zijn goed. Ongeveer 5 lopen over de stoep naar kleine strand en 8 minuten naar het grotere strand in het centrum.Mogelijkheden om zelfstandig erop uitte trekken zijn voldoende aanwezig. Met de boot van Marco Polo is het goed varen, niet volgepropt en leuke kapitein. Parga absoluut een aanrader als je van gezelligheid houdt, lekker wilt genieten op een van de stranden en ook iets wilt ondernemen. voor 's avonds is cafe Nes een goede keuze. Barman George is een goede gastheer.

• 10Corine09-07-2010

prima !

Prima appartement. Zeer vriendelijke mensen. Wordt op de zondagen na elke dag schoongehouden, regelmatig schone lakens en baddoeken/badlakens. Op nog geen 10 minuten lopen van boulevard en centrum. Zwembad op 50 meter bij complex van Agelica. Daar schuin tegenover bij Kordas goede minimarket met elke dag vers brood en uitgebreid assortiment boodschappen.

• 10Michelle14-11-2009

Beste griekenland-vakantie ooit! Geweldig!

Echt de beste vakantie die we ooit in griekeland gehad hebben. Super veel (hele interessante, leuke en extreme) excursies en de natuur is adembenemend. Een echte aanrader is de heilige rivier.. Ontzettend mooi (tip: Plastic zakje op je camera en loop zo ver als je kan/durft door de rivier heen) en om heimwee naar terug te krijgen.. Volgend jaar zeker weer, en ook weer nar de heilige rivier! Daarnaast waren de Vikos kloof en het Meteora gebied erg indrukwekkend. De bootreis nar 7 andere ionsche eilanden is ook zeker een aanrader.. Mensen die naar Parga gaan, er staat een onvergetelijke vakantie op je te wachten..

• 9Bas en Marianne12-09-2009

Helemaal goed !!

Net terug van 3 weken Zorbas. Ruime, zeer nette complete kamer, die iedere dag keurig schoongemaakt wordt. Nikos (eigenaar) spreekt Engels en zijn vader Duits, moeder en de schoonmaakster alleen Grieks (wij alle 3). Ze willen alles voor je doen als je erom vraagt. Ligging zeer goed en rustig. Bij Angelica kun je gewoon zwemmen. Alleen jammer dat weinig mensen (van het appartement) daar gebruik van maken. Wij misten zwembad met bar voor een gezellig praatje.

Nikos en zijn vader zijn elke dag te vinden in restaurant Zorbas in het centrum. Je kunt daar heerlijk eten. Ondanks aan de boulevard toch echte griekse keuken. En een geweldig uitzicht over de zee en de stroom mensen die 's avonds langsgelopen komt.

Parga vonden we ook helemaal geweldig. Veel te zien en te doen, lekkere restaurantjes en leuke coctailbarretjes. De omgeving van Parga (Epirus) is prachtig: Glikie, Ioannia, Perama cave, Meteora, Vikoskloof, Metsovo, Dodonie, Nikopolis, Corfu, paxos, anti Paxos (boot) en lefkas.

• 8Arne Abbink03-08-2009

Zeer leuk appartement...

Zeer leuk appartement in een zijstraatje bij de hoofdweg. Wij zaten in een studio welke groot genoeg is voor 2. De kamer is simpel maar netjes ingericht. Elke dag werd het appartement zeer keurig schoongemaakt met daarbij nieuwe handdoeken. Het appartement lag aan de wegkant alwaar het iets rumoerig kan zijn met scooters e.d. Heb me hier verder niet heel erg aan gestoord.

Het zwembad was gewoon beschikbaar voor gasten van Zorba's. Na een dag zee is het heerlijk om in dit zwembad te zwemmen, goed voor elkaar.

Communicatie met de eigenaar is soms wat lastig omdat ze nauwelijks (lees: geen) engels spreken. Als ze je begrijpen willen ze wel alles voor je doen.

Het centrum van Parga is ongeveer 10 min lopen. Heerlijke stranden en baaitjes zijn in overvloed beschikbaar (kijk hierbij ook eens iets verder dan Parga). Het centrum zelf is erg leuk met super restaurantjes, veel winkeltjes en zeer vriendelijke mensen.

Parga en Zorba's was super!

• 6Mayan06-07-2009

Slechte service bij Zorbas

Er was beloofd dat we bij appartement Agelica gebruik mochten maken van het zwembad, maar dit was leeg, de laatste dag van ons verblijf werd het gevuld, maar er schijnen regelmatig problemen met dit zwembad te zijn, jammer dat dit bij de boeking niet wordt verteld. Wat wij verder ook erg slecht bij Zorbas vonden dat je het de laatste dag maar moet uitzoeken, je moet om 11 uur je kamer verlaten, en er is geen enkele mogelijkheid om nog gebruik te maken van bv toilet of douche, ook is er geen ruimte om je nog om te kleden oid, toch vervelend als je een late vlucht hebt. Ik vind Zorbas geen aanrader, er zijn veel betere appartementen in Parga.

• 6Rebecca25-06-2009

Geen aanrader

Na alle positive reacties te hebben gelezen besloten wij met ons zoontje in Zorba's te logeren. Bij aankomst moesten we opeens in een andere kamer dan op onze voucher was aangegeven en was er geen bedje voor de kleine beschikbaar.

Het balkon was erg klein en geen uitzicht waar je blij van word. Schoonmaak vond ik ook niet zo super als wat vele mensen zeggen, soms verwisselde de schoonmaakster alleen de handdoeken.

Ook het bed was verschrikkelijk en de douche moest je vasthouden ( hoewel dat na een poosje wel begint te wennen )

Locatie vind ik ook niet zo, afgezien van het feit dat je snel in het centrum bent, zou ik toch kiezen voor een plekje met een wat mooiere omgeving.

Ik zou zeker niet voor Zorba's kiezen, er zijn is parga veeele plekjes waar je mooier en comfortabeler zit voor dezelfde prijs!

Appartement Zorbas info

• CafeNiet beschikbaar