Appartement Villa Vasso

5Matig

Griekenland, Vaste land en Evia, Parga (Epiros)

Op vakantie geweest naar Villa Vasso?

5Matig

• 4.3Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

4 reviews over Appartement Villa Vasso

• 1Judith01-09-2016

Niet heen gaan.

Villa vasso is echt vies. Bij aankomst dachten we een leuk appartement, want dat is het qua uiterlijk wel. Het is alleen ontzettend vies. Enorme stofwolken onder het bed, chips van de vorige vakantiegangers. Vlekken op de muren. Vlekken in de dekens, waarvan je liever niet wou weten wat het was . Schimmel op het kussen. Schimmel in de douche wat eraf liep als je aan het douchen was. En we kregen handdoeken met enorme gaten er in waar je je niet meer mee kon afdrogen. Ook het personeel was ontzettend onaardig als je netjes vroeg om een nieuwe en goeie handdoek, werd er boos gereageerd. Ook bij vertrek werd er geen gedag gezegd of een bedankje. Wij zijn echt niet veel eisend en het hoeft echt niet luxe, maar dit is zelfs voor Griekse begrippen (gaan al jaren na Griekenland) ontzettend vies.

Gereisd met partner in januari 2016

• 4Rico Hageraats18-08-2016

Dit nooit meer

Villa vasso is onverzorgd! Bij aankomst niet leuk ontvangen en er werd geen moeite gedaan door het personeel. Vieze kamer. Vlekken op de kast, vlekken op het hoofdboord en nachtkastjes. Super kleine badkamer en een hele kleine douche met beschimmelt douchegordijn. Kruimels lagen nog in de keuken van de vorige gasten. Balkon lag nog vol met zand en de stoelkussens zaten vol met kattenharen. Veel te weinig parkeerplek bij het appartement. 5 plekken voor het hele complex dus eigenlijk altijd op de boulevard parkeren. Wel een hele mooie ligging en vlakbij het strand.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 6Marjo04-08-2015

Vies en onverzorgd

Villa Vasso ligt dichtbij het strand in een groene omgeving.Er zijn ruime balkons met een aardig uitzicht.. Het appartement was heel onverzorgd: enorme stofwolken onder de bedden , op de kasten en op het houtwerk vingerafdrukken e.d. Het douchegordijn stonk en de ventilator in de douche maakte een enorm kabaal en kon alleen tegelijkertijd met het licht uitgezet worden. Er zat geen hoes om het matras heen. Geen wijnglazen of bierglazen aanwezig. Er werd niet schoongemaakt.De toiletemmer werd wel elke dag geleegd. We hebben in drie weken tijd één keer schone lakens gehad. Handdoeken werden wel vaak vervangen. Er was op bepaalde uren behoorlijk wat verkeerslawaai en ook de muziek van bar van de naastgelegen camping was vaak hoorbaar Er zat altijd iemand bij de ingang van het complex. Ons gaf dat een nogal onvrij gevoel. Kortom: het is een gunstig gelegen appartement dat heel leuk zou kunnen zijn als de eigenaars zich een klein beetje in zouden spannen om er iets van te maken.

Gereisd met partner in juli 2015

Appartement Villa Vasso info