Géén boekingskosten

Appartement Villa Tzeni

GriekenlandVaste land en EviaParga (Epiros)

8.6FantastischScore uit 5 reviews
  • 8.5Inrichting
  • 9.3Ruimte

Appartement info

5 Reviews over Villa Tzeni

• 8Suzanne08-05-2011

Een leuke vakantie!

Dit appartement is erg leuk. De klim is de moeite waard, want je krijgt er uitzicht voor terug. Ik was hier in de meivakantie. Het is dan al lekker weer, niet te heet, zee is nog wat koud. De bedden zijn wat hard, dit went. Wij vonden niet dat er veel zon op het balkon is. De zon staat overdags hoog aan de lucht en het balkon erboven houd dan de zon tegen. Verder is er op de tv ontvangst van alle landen behalve nederland... Het fornuis is niet zo groot maar er zijn genoeg leuke restaurants. Wij vonden Bacchos en Gemini erg leuk! Verder is de Acheron rivier en lefkas een leuke aanrader. Op lefkas heb je prachtige stranden (egremni beach en porto katsiki, het is wel een eind reiden) Ook het Meteora is goed zelf te doen.

• 9Nel en Joop Kempe10-11-2008

perfecte accomedatie

Prachtig groot appartement met alles erop en aan. Prachtig uitzicht, hele dag zon op het balcon.Wij waren met 6 volwassen personen,genoeg ruimte voor iedereen om je te vermaken. Inderdaad, de bedden zijn wat hard en het is een hele klim, maar via de trappen is het prima te doen

• 8Tamara29-10-2007

Mooi kwalitatief hoogwaardig appartement, de weg naar de locatie is echt steil, wij konden geen taxi vinden die erheen wilde rijden, auto huren vind ik een must. Je duwt er geen buggy naar boven, laat staan bij 40 graden celsius. De afstand naar het valtos strand is een fikse wandeling (30 m) Wij waren met 3 kleine kinderen...geen doen zonder auto en ik geloof dat de eigenaresse niet echt happy was toen ze ons met kids zag. Uitzicht fantastisch. Matrassen van de 1-persoonsbedden zijn (kei)hard, twee persoonsbed is wat zachter. Wij waren er in oktober, parga op zijn best, geen touristen, lege stranden, zelfs met regen veel plezier gehad. Ook als het regent kun je op het balkon zitten want de balkons van de bovenste etage bedekken het ruime balkon, groot pluspunt. Warm water straal is summier maar dat lijkt me normaal in de regio, douche is prima te doen. Een bad nemen gaat niet echt, water is koud tegen de tijd dat het bad vol is. Overall toplocatie met huurauto.

• 9Familie van den Heuvel18-08-2006

Het appartement is alleen te bereiken via een erg steile hol, daarom niet erg geschikt voor ouderen. Het uitzicht is daarentegen prachtig. Het appartement zelf is ook heel mooi, veel balkons om van het uitzicht te kunnen genieten.

• 9S. Slütter22-01-2006

Schitterend mooi uitzicht, goed verzorgd. Voor mensen die slecht ter been zijn is dit geen aanrader, om de prachtige villa te bereiken moet je een steile weg van+/- 100 meter beklimmen( de auto met 6 persosnen erin had er veel moeite mee.

Appartement Villa Tzeni info

• CafeNiet beschikbaar