Géén boekingskosten

Villa Renata

Appartement
GriekenlandVaste land en EviaParga (Epiros)
8.3FantastischScore uit 12 reviews
+10/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 12 reviews
  • 7.7Inrichting
  • 8.8Ruimte

Appartement info

12 Reviews over Villa Renata

• 8Sjaak17-09-2017

Prima vakantiehuis op de 2e etage.

Inrichting echt grieks dus geen toppertje. Alles aanwezig, badkamers(2) 1 met bad en ander alleen douche. Beide beschikken over een wastafel met spiegel.

2 slaapkamers waarvan 1 met enkele bedden. Matrassen zijn oud en hard wel met een topmatras erop dus dat scheelt. Keuken met grote koelkast en vriesvak gedeelte. Elektrische kookplaten en kleine oven. Koffiemachine, waterkoker en keukengerei is minimaal. Kleine tv met sat-verbinding en slaapbank in de woonkamer waar ook 4 pers eettafel staat. Balkon is behoorlijk groot, wasrek, 4 pers tafel met stoelen en balkon deuren in 3 delen open te zetten. Op balkon waar de tuintafel staat kan er een groot zonnescherm verticaal naar beneden wat in de namiddag/avond heerlijk is voor de zon.

Ramen met shutters ervoor en anders zonneschermen.

Al met al een prima rustig gelegen accomodatie, die voor iemand met een beetje uithoudingsvermogen,vanwege het hoger gelegen gedeelte, prima te doen is.

• 8Leonie08-07-2017

Prachtig uitzicht

We zaten eind juni in appartement Renata. Het grote appartement. De weg naar het appartement is behoorlijk stijl. Ben je slecht ter been of in slechte conditie. Niet aan beginnen. Is dat geen probleem dan is het appartement zeker een aanrader. Weg vh drukke Parga met prachtig uitzicht over de zee. En als je naar Parga wilt ben je er met een wandeling in 15 min.

• 8Peter19-08-2012

Plekje op terug te keren

We verbleven drie weken in het kleine appartement onder het dak, tijdens de wel erg warme julidagen. Ondanks de warmte geen airco gebruikt. We hadden (door de hoge ligging?), afgezien van enkele verdwaalde sprinkhanen, geen last van insecten en konden dus dag en nacht alle ramen open laten. De prijs van de airco ligt bovendien m.i. vrij hoog: € 50/week. De uitrusting van het appartement is prima en wat voor ons ontbrak (ovenschaal, grote braadpan) werd daags na onze aankomst reeds bezorgd, dankzij tussenkomst van onze Ross-hostess. Voor mensen groter dan 1m80 is de douche inderdaad aan de lage kant, maar na het hoofd een paar keer gestoten te hebben, went dat ook... Het uitzicht op Parga vanop het balkon is schitterend. Een overdekking van het terras aan de inkom zou een verbetering betekenen qua hittewering. Er is sateliet-TV met goede ontvangst van BVN. In Parga kan je prima boodschappen doen, maar de klim terug naar het appartement is meer dan pittig! Al bij al een aanrader.

• 7de heer Gerritsma24-10-2011

Mooi huis, maar erg sober ingericht

Prima huis, goeie plek, mooi uitzicht. Qua inventaris erg sober

• 9Linda12-07-2011

Weer een toppertje!

Afgelopen juni heb ik 1 week in het prachtige 2 kamer app. gezeten. Hele mooie/ warme en romantische inrichting, hele mooie balkons met overweldigende uitzichten!! Het is een hele klim om naar het app te lopen maar dat laat alleen maar zien of je conditie op pijl is en anders dan train je die wel :P.. Zeker de moeite waard om er weer naar toe te gaan.

• 8Naomi21-09-2010

mooi uitzicht!!

We hebben drie weken in het kleine appartement gelogeerd. Het appartement is ruim, schoon en de balkons zijn prachtig. De douche is inderdaad laag,net als de deurposten. Wij hadden op de balkons wel wat last van de wespen (eind juli). De klim omhoog is pittig in de hitte.

• 7M en J18-07-2008

Wij hadden het bovenste appartment onder het dak. Het was er heel warm en op de beide balkons was ook altijd veel zon. Er was wel heel veel privacy en een schitterend uitzicht. De badkamer was beslist geen succes. Een bad gebouwd tegen de schuine kant, wat erg onhandig was vooral voor mensen langer dan 1.60 m. Verder was er alleen een piepklein dakraampje in de badkamer. Dit raam kon niet open (kapot) en bovendien scheen vrolijk de hele dag de zon er op. Het leek wel een sauna! De deurpost was ook erg laag. De airco stond in de woonkamer, wat een probleem was voor de slaapkamer. Er was weliswaar een goede slaapbank in de kamer, maar er waren geen gordijnen en ook geen luiken voor de ramen en deuren!

• 9Rob en Elizabeth11-07-2008

Een wat late beoordeling,het is al een jaar geleden dat wij in de grote appartement op de 1e etage hebben gelogeerd.Erg mooi en schoon.Een hele klim van het dorp, maar beloond met prachtig uitzicht.Vriendelijke en hulpzame gastfamilie.Zoals altijd perfect geregeld door onze touroperator en een 10+ voor de hostess.

• 8andra20-05-2008

We zaten in het bovenste appartement. Fijn schoon appartement, ruim genoeg voor twee personen. Complete keuken. Supermooi ruim terras, hele dag zon, met prachtig uitzicht. Douche wat laag. Geen horren, maar we hadden geen muggen in mei. Je hoort de weg onderlangs wel, vooral de brommertjes. Even een klim naar boven, maar eigenlijk vlakbij het dorp. We haalden 's middags bij de bakery bruin brood dat de volgende ochtend nog heerlijk was, dat scheelde een wandelingetje 's ochtends

• 9Incognito4226-09-2007

Om bij Renata te komen moet je een stukje omhoog (kan grotendeels via een trap) dit kan een minpuntje zijn het positieve hiervan is wel dat het zeer rustig ligt. Wij zaten met 2 personen in het grote appartement. Vanaf het (riante) balkon kijk je over het centrum van Parga daarachter de zee, Paxos en Antipaxos, het uitzicht is echt fantastisch. Het appartement was riant & voor griekse begrippen mooi en volledig ingericht. De moeder van de eigenaar zorgt voor de schoonmaak (spreekt geen woord engels maar is erg vriendelijk zij waste zelfs de thee- en keukenhanddoek van ons mee).

Appartement Villa Renata info

• CafeNiet beschikbaar