Appartement Villa Orange

9Fenomenaal

Griekenland, Vaste land en Evia, Parga (Epiros)

Vanaf

Meer appartement info
Tonen op kaart

58 reviews over Appartement Villa Orange

• 908-07-2009

Me nog nooit zo snel thuis gevoeld.

Al reeds 2 maal eerder naar Parga geweest elke keer een iets beter appartement, maar dit appartement heeft alles wat je nodig hebt, voldoende ruimte, een zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar en dito personeel, eigen parkeergelegenheid (zeldzaam in Parga), en alles op loopafstand. Parga is zeer toeristisch, maar op een positieve manier alles wat je nodig hebt, en via een auto/scooter ligt er een heel Griekenland op je te wachten. Als er een 4e maal Parga komt, dan zeker terug naar Villa Orange

Elephteria, Vassilis en Katerina thank you for an unforgettable stay

Gereisd met partner in juni 2009

• 9Binnie en Riekie08-07-2009

Topper

Een prima app. prima verzorging, mooi uitzicht vanaf alle app. Naar het dorp/boulevard is ruim tien min.lopen. Gezellig,druk maar van alles te beleven. De omgeving moet je zien, dus erop uit met een auto is een aanrader. Valtos strand is een mooi strand 20 min. lopen door de steile steegjes en je bent op een prachtig kiezelstrand.

Gereisd met partner in juli 2009

• 9Binnie en Riekie08-07-2009

geweldig appartement

Een prachtig appartement, vriendelijke eigenaars die altijd in zijn voor een praatje en de verzorging is prima. Mooi uitzicht vanaf alle balkons, ruime indeling van de kamers. Naar de boulevard is het 10 minuten lopen. Parga is druk maar gezellig en er is van alles te doen. Epirus is een prachtige omgeving wat je moet zien, dus met de auto erop uit is een aanrader. (o.a.Zagoria/Meteora)

Gereisd met partner in juni 2009

• 8van der Woerdt15-11-2008

Prima appartementen met super uitzicht

Zeer gastvrije eigenaren, die persoonlijk geinteresseerd zijn in hun gasten. Dagelijkse schoonmaak, prima inrichting. De ligging is prima, op loopafstand van Parga centrum, op een steile helling met super uitzicht over Parga en de zee. Mooie omgeving, vriendelijke mensen en een prima plek om een lekkere vakantie te hebben.

Gereisd met familie in mei 2008

• 9Leo en Ineke Vollebregt06-10-2008

topper voor herhaling vatbaar zeker deze periode.

Vriendelijke ontvangst met koffie .leuke ligging en mooi appartement werd iedere dag schoongemaakt en 2 x per week schone handdoeken .bed werd zelfs mooi opgemaakt iedere dag.wij hebben heerlijk gegeten bij yanis voorbij villa rosa aan de linkerkant .Valtos Beach en Lychenos beach waren heerlijk rustig deze periode .ook een boottochtje naar Archeon was heel erg mooi. De mensen zijn erg vriendelijk ondanks dat het toch een beetje aan het eind van het seizoen was.Voor ons was dit de tweede keer dat we Parga bezochten en we blijven het een leuke plaats vinden met al die smalle en steile weggetjes.Ook een wandeling door de olijfboomgaard is een aparte ervaring .We kijken met plezier terug op deze vakantie in Villa Orange

Gereisd met partner in oktober 2008

• 10Kees en Lenie25-09-2008

Prima complex

We hebben een prima vakantie gehad. We kregen appartement nr. 6, dus hadden we het geluk dat we twee balkons hadden. Zo konden we kiezen, wel of niet in de zon. De afstand naar het centrum is te voet goed te doen. Zoals iedereen al schrijft, bij aankomst stond de koffie klaar. Zeer vriendelijke en gastvrije mensen. Als je het mooie Griekenland wilt zien, is Parga (en Villa Orange) zeker een aanrader.

Gereisd met partner in september 2008

• 9nana21-07-2008

Prachtig

Zoals de rest ook al zegt is Villa Orange prachtig, netjes, schoon en prima gelegen. Eigenaren zijn alleraardigst en zorgen dat je je op je gemak voelt. De bedden zijn prima en de airco die voor 30 Euro per week te huren is maakt dat je prima kunt slapen! De badkamer is wat aan de kleine kant maar dat is dan ook het enige dat iets minder is. Geniet ervan!

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 8Ina09-07-2008

Prachtige accomodatie met 6 app. deze zien er keurig uit en worden goed onderhouden. De eigenaresse en haar man waren zeer gastvrij en behulpzaam. Een paar keer hebben we met hun koffie of frappé gedronken met uiteraard door haar zelf gebakken cake of koeken.Het is wel even klimmen maar dat is het zeker waard, vanaf het balkon heb je een mooi uitzicht op het ford/kasteel.Binnen en paar minuten zit je midden in het dorp en zo bij de boulevard.

• 10Jan & Henny07-07-2008

Uitstekende appartementen! Kleinschalig, zeer schoon en ruim opgezet. Zeer vriendelijke eigenaren, die je hartelijk ontvangen met koffie en eigengebakken cake. Niets is hun te veel, om de gast het naar de zin te maken. Kortom een echte aanrader. In het stadje Parga is voldoende vertier en in de omgeving zijn leuke stranden. Een auto huren is een aanrader om de Eperius te ontdekken: geweldig wat een natuur. We komen zeker een keer terug.

• 10Wineke en Arie04-07-2008

Villa Orange vinden we een topper. Zes rustig gelegen ruime appartementen met een groot balkon, prima bedden en heel schoon. De eigenaren, Elephteria en Vassilis zijn buitengewoon vriendelijk en gastvrij. Niets is hen teveel om het hun gasten naar de zin te maken. Kortom in alle opzichten een aanrader! Parga is een leuk dorpje met veel winkeltjes en restaurants, een interessant en afwisselend achterland, prima stranden en een gezellige boulevard langs de kleine haven.

4 tips over Appartement Villa Orange

• Annelies en Willem, 24-06-2013

Ga 's morgens koffiedrinken bij de Citadel ( de burcht boven op de berg).Gregory heeft er iets fantastisch van gemaakt en je hebt er het mooiste uitzicht van heel Europa Ook 's avonds niet te versmaden. Zeer relaxte sfeer! Bij Veneziano aan de boulevard kun je prima eten. En ga vooral vers gevangen vis eten bij Stefanos!!! Wat de stranden betreft zijn Lichnos en vooral Sarakiniko ( per boot te bereiken) een absolute aanrader.

• Fonk, 26-07-2012

Naar het appartement is het 100 meter bergeop maar het is wel goed voor je conditie.

• P. Bekkers, 12-05-2014

Ga eens niet aan de haven eten, maar bij restaurant Tzimas, aan de weg naar het centrum, 5 minuten lopen. Geweldig lekker eten, lage prijzen, heel vriendelijke mensen. Meneer spreekt redelijk Engels, mevrouw (de kok) heel behoorlijk Duits. Aanrader!!!

0 vragen over Appartement Villa Orange

Appartement Villa Orange info