Appartement Villa Orange

9Fenomenaal

Griekenland, Vaste land en Evia, Parga (Epiros)

Vanaf

Tonen op kaart

58 reviews over Appartement Villa Orange

• 9Bjorn Dolne21-06-2012

Geweldig

4 weken Parga en geen dag verveeld. Villa Orange is een heerlijke accommodatie waar weinig op valt aan te merken. 6 keer per week schoonmaken dat vind je(bijna) nergens. En wat een lieve mensen. Echt een aanrader. Dat is Parga trouwens helemaal. Gezellig, veel eettentjes waarbij ons Bacchos uitstekend is bevallen maar ook een vismenu bij Stefanos is niet te versmaden. Verder zijn er prima stranden en kun je er uitstekend wandelen door bosrijke gebieden. Doen we zeker nog eens. En politieke onrust in Griekenland? In ieder geval in Parga niets van gemerkt. Iedereen doet zijn uiterste best om het je naar de zin te maken en dat ze daarbij hard werken voor niet al teveel geld is wel duidelijk. Wat fooi wordt dan ook erg gewaardeerd.

Bjorn en Yolanda

Gereisd met partner in mei 2012

• 9Wineke & Arie13-06-2012

Coming back is like coming home.

In Nederland is Oranje een Koninklijke kleur. In Villa Orange zorgen Eleftheria, Vasilis en Soula voor een Koninklijke vakantie! Gastvrijheid, vriendelijkheid, zorgzaamheid, een comfortabel en schoon appartement in een prachtige omgeving; wat wil je nog meer?! Voor ons al jaren een succes-vakantie.

Wineke & Arie.

Gereisd met partner in mei 2012

• 0Kim11-06-2012

Heerlijk!!!

We hebben Augustus 2011 een heerlijke week gehad bij Villa Orange. De gastvrije ontvangst, een schoon appartement op een mooie ligging. Wel een steile heuvel op maar dat geeft niet als je goed ter been bent. Normaal gesproken zijn wij niet van het terug komen op dezelfde locatie/accommodatie. Maar ik heb het idee dat wij zeker gier terug gaan komen!

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9fam. zappeij21-07-2011

schoon en behulpzaam!

Net terug van 2 weken een heerlijke vakantie in villa orange. zoals al eerder vermeld inderdaad een hartelijk ontvangst met koffie en sap + koekjes. Beheerder heel behulpzaam met vertellen van informatie over de tochtjes die we wilden gaan ondernemen.Goede tips van hem gekregen.Appartement werd zeer goed schoongemaakt! Zelfs bij vertrek nog gezellig een bakkie gedronken wederom met koekjes en nabesproken hoe de vakantie was geweest. En dat om 5:00 u smorgens!!! Weinig minpunten kunnen ontdekken, wat meer kastruimte , koekepan in de keuken en aanwezigheid van stoffer en blik is het enigste wat we kunnen verzinnen. En dat de weg omhoog wat pittig is dat weet je van te voren wij vonden het geen probleem. Kortom complimenten voor de beheerders ga zo door!!!!!!!!!!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 8ajdentoom01-07-2011

Een plaats om naar terrug te keren.

Voor de 2e keer naar Villa Orange geweest, lieve mensen, altijd bij aankomst koffieof fris, koffers worden door Vasili (de eigenaar) altijd voor de deur gebracht wat heel fijn is want het pad loopt nogal op, het is bovendien heel schoon, er wordt iedere dag schoongemaakt, dit is absoluut een aanrader.

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 9Ronald Ros26-09-2010

Schitterend complex.

Het is een prachtige en superschoon appartementen complex waar je een prima vakantie kunt hebben. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam en zullen alles doen om het je naar de zin te maken. Het begint al met een welkoms kop koffie met de nodige koekjes, en je zult zelf aan moeten geven dat je naar het app. wilt, want het is er reuze gezellig. Toen wij naar huis gingen,stond de eigenaar erop dat ik een fles van zijn zelf geteelde en geperste olijfolie meenam. Ik heb het met dank aangenomen en gebruik het dagelijks.(kok) Wij komen zeer zeker nog een keer terug. Het enige minpuntje is de dagelijkse klim naar het app. het is maar 100 meter maar je begint het na een paar keer wel te voelen in de kuiten.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8Anna07-08-2010

" fijn appartement"

Een prima kleinschalig en brandschoon appartementen complex dat wordt gerund door sympathiek echtpaar. Gunstige ligging t.o.v. centrum en strand. Het ruime balkon heeft het grootste deel van de dag schaduw en dat is (hoogzomer) erg prettig. voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 8Ursula Maarse19-07-2010

Super netjes

Met de auto was het wat lastig om het appartement te vinden, omdat adres gegevens ontbraken. Na een telefoontje heeft de eigenaar ons in het dorp opgehaald.

Ligging op zeer gunstige afstand van centrum en strand.

Dagelijks, behalve op zondag, werd het appartement en het complex schoongemaakt.

Zeer vriendelijke mensen, ruime kamers, af en toe was geluidsoverlast van mensen die laat uit het dorp komen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 8Aranka en Emile.24-09-2009

Prima appartement!

De al benoemde positieve punten door anderen kunnen wij beamen. Dan nu de minpunten. Villa Orange ligt aan een gehorige weg, dus uitslapen met de balkondeuren open is niet goed mogelijk. Met de deuren dicht wordt het te warm en heb je de airco nodig, die je dan kan huren voor 30 euro p.w. Villa Orange ligt op een steile helling en wanneer je die helling een aantal keren per dag moet beklimmen wordt je dat na een weekje toch wel zat. Je hebt weinig privacy op je balkon, daar de afscheiding met de buren bestaat uit een mooie groene heg. Je kan elkaar dus letterlijk verstaan. De doucheruimte en de douchebak waren dusdanig klein, dat het na het douchen één groot waterballet was. Neemt niet weg, dat wij het in Villa Orange prima naar ons zin hebben gehad en het zeker geen straf vonden daar te moeten verblijven. Betere alternatieven t.a.v. onze minpunten zijn Villa Koralli en Hotel Angela.

Gereisd met partner in september 2009

• 8Rob09-09-2009

Prima appartement

Op 60 meter van doorgaande weg van Parga naar Sivota. Een korte klim naar appartement. Te doen bij een normaal gestel. Koffers door eigenaar met auto naar complex en naar beneden gebracht.

Appartementen naast elkaar, ruime balkons. Dubbele beglazing. op het westen. Het 2kmr-appartement heeft een slaapkamer met balkon; een badkamer met douche, toilet, wastafel en een föhn; een ruimte met twee bedden en een keukenblok met kleine oven, elektrische kookplaat en eettafel.

Prima schoonmaak: prullenbakken 6 dagen per week geleegd. Toiletpapier aanwezig. Twee handdoeken p.p. Geen theedoek. Kleine TV met AB. Airco met “nachtstand” werkt snel €30 per week, kluisje €14.

Diverse supermarkten, vier geldautomaten, veel restaurantjes.

De eigenaars wonen niet op het complex, regelmatig aanwezig. Prettige mensen! Op vertrekdag koffers in bewaring geven en voor vertrek nog even douchen.

Gereisd met partner in september 2009

4 tips over Appartement Villa Orange

• Annelies en Willem, 24-06-2013

Ga 's morgens koffiedrinken bij de Citadel ( de burcht boven op de berg).Gregory heeft er iets fantastisch van gemaakt en je hebt er het mooiste uitzicht van heel Europa Ook 's avonds niet te versmaden. Zeer relaxte sfeer! Bij Veneziano aan de boulevard kun je prima eten. En ga vooral vers gevangen vis eten bij Stefanos!!! Wat de stranden betreft zijn Lichnos en vooral Sarakiniko ( per boot te bereiken) een absolute aanrader.

• Fonk, 26-07-2012

Naar het appartement is het 100 meter bergeop maar het is wel goed voor je conditie.

• P. Bekkers, 12-05-2014

Ga eens niet aan de haven eten, maar bij restaurant Tzimas, aan de weg naar het centrum, 5 minuten lopen. Geweldig lekker eten, lage prijzen, heel vriendelijke mensen. Meneer spreekt redelijk Engels, mevrouw (de kok) heel behoorlijk Duits. Aanrader!!!

0 vragen over Appartement Villa Orange

Appartement Villa Orange info