Appartement Villa Orange

9Fenomenaal

Griekenland, Vaste land en Evia, Parga (Epiros)

Vanaf

Meer appartement info
Tonen op kaart

58 reviews over Appartement Villa Orange

• 9J.Spliet28-06-2014

Villa Orange en Parga; vakantie geslaagd!

Villa Orange is 'n aanrader voor iedereen die voor Parga kiest! De eigenaren, Vasilis en Eleftheria zijn hele simpathieke mensen. We werden onthaald en uitgezwaaid met koffie en koek.De appartementen liggen net buiten de drukte van Parga maar slechts 0ngeveer 13 minuten lopen van het centrum. Appartementen zijn ruim, schoon en worden heel goed onderhouden! Je moet wel redelijk goed ter been zijn, steile straat.

Gereisd met partner in mei 2014

• 9JHA Basters27-06-2014

Prachtig appartementencomplex. Wordt goed onderhouden. Zuiver. Zeer vriendelijke eigenaren die je verwelkomen met een heerlijk kopje koffie en ook uitzwaaien, hoe laat je ook vertrekt. Ligging is goed, Heel hygienisch. Een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2014

• 10P. Bekkers12-05-2014

Droombestemming!

Villa Orange is rustig gelegen, net buiten het centrum, aan een hellende weg. Het is kleinschalig (6 appartementen) en wordt door de eigenaren geweldig goed onderhouden en schoongehouden. Alles wat je nodig hebt vind je in het appartement. Kom je iets tekort of heb je hulp nodig in welke vorm dan ook, dan staan de eigenaren meteen voor je klaar. Ondanks het feit dat er geen zwembad is, is dit voor ons een droombestemming! Daarom komen we hier dan ook al voor de vijfde keer!!!

Gereisd met partner in april 2014

• 10Z. Andrik26-07-2013

Fantastische accommodatie

Appartement Villa Orange in Parga Griekenland is fantastisch. Mooi, schoon en ruim appartement en balkon. De eigenaren Eleftheria en Vasilis geven een warm welkom en zwaaien je persoonlijk uit onder het genot van een kop koffie en koek. En tIjdens je verblijf beschouwen zij je niet als tijdelijk huurder, maar als gast in hun eigen huis, niets kom je te kort. Een echte aanrader! Parga zelf heeft ook alles, natuur, leuke plaats met veel winkeltjes en restaurants, mooie boulevard en heerlijke stranden.

Gereisd met partner in juli 2013

• 10Lidwina Huuskes03-07-2013

Comfortabel en schoon appartement, een aanrader!

Wij hebben weer 2 weken in Villa Orange gelogeerd. (eerste keer in 2012) Ook nu waren wij weer zeer tevreden over de gastvrijheid en de zeer goede accommodatie. Ik heb dan ook weinig toe te voegen aan mijn recensie van juni 2012. We gaan volgend jaar weer graag naar Villa Orange terug. Deze accommodatie is en blijft een echte aanrader!

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Annelies en Willem24-06-2013

Elk jaar opnieuw fantastisch!

We zijn nu voor de 9e keer bij Vasilis en Eleftheria geweest , dus het is onderhand ons 2e huis geworden! Schatten van mensen zijn het, ook Soyla, die de appartementen elke dag zo perfect schoonmaakt! We zien nu al uit naar de vacantie van volgend jaar, dan nemen we onze kinderen en kleinkind mee. Wat een feest zal dat zijn!

Gereisd met partner in juni 2013

• 10Renée Fokke16-06-2013

Opnieuw helemaal in orde.

Voor de vierde keer in het voorjaar een verblijf in Villa Orange. En weer komen wij helemaal tevreden terug. De ontvangst ( en het uitzwaaien bij het vertrek) van Eleftheria , Vasilis en Soyla zijn hartverwarmend. Parga blijft nog steeds een fijne plek om je vakantie door te brengen. Ook de omgeving geeft nog genoeg mogelijkheden voor nieuwe indrukken. Dus een aanrader! Misschien dat de hitte in het hoogseizoen wat lastiger is. Maar in voor-en nareizen. Helemaal goed!

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 10Fonk26-07-2012

fantastiche plek

heel vriendelijke eigenaren, wordt heel goed ontvangen met koffie en koekjes en een glaasje uso. Zijn nu voor de derde keer geweest en voor de vierde keer ook weer maar dan in het naseizoen. Raad iedereen aan om naar villa orange te gaan.

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Lidwina Huuskes23-07-2012

Comfortabel, schoon, goed verzorgd, een aanrader!

Wij zijn net terug van een verblijf van 2 weken in Villa Orange. Ik heb, zowel als toerist als ook beroepsmatig, zeer veel hotels en appartementen in Griekenland gezien. Mijn man bezoekt al 40 jaar Griekenland. Voor ons is Villa Orange er zeer positief uitgesprongen. Een kleinschalige accomodatie, met hele vriendelijke en echte gastvrije eigenaren en personeel. Het appartement: heel ruim, comfortabel, zeer schoon en volledig ingericht, met oog voor detail en afwerking. Ook hele goede bedden. Rustige ligging, 10 min. lopen naar centrum Parga en 20 min. naar Piso Krioneri strand. Het zal voor ons erg moeilijk worden op een andere bestemming een soortgelijk appartement te vinden. Als we teruggaan naar Parga, dan met zekerheid naar Villa Orange!

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Renée Fokke30-06-2012

een ruim en schoon appartement.

Hier blijven we terugkomen. Tenminste, zolang we nog goed ter been zijn. Het laatste stukje naar boven is best lastig als het heet is. Maar het appartement ligt gunstig. Niet al te ver van het centrum. Het balkon heerlijk ruim; de bedden prima. Alles is schoon. Kortom..we hebben niets te klagen, dankzij Eleftheria, Vasilis en niet te vergeten Soula.

Gereisd met vrienden in mei 2012

4 tips over Appartement Villa Orange

• Annelies en Willem, 24-06-2013

Ga 's morgens koffiedrinken bij de Citadel ( de burcht boven op de berg).Gregory heeft er iets fantastisch van gemaakt en je hebt er het mooiste uitzicht van heel Europa Ook 's avonds niet te versmaden. Zeer relaxte sfeer! Bij Veneziano aan de boulevard kun je prima eten. En ga vooral vers gevangen vis eten bij Stefanos!!! Wat de stranden betreft zijn Lichnos en vooral Sarakiniko ( per boot te bereiken) een absolute aanrader.

• Fonk, 26-07-2012

Naar het appartement is het 100 meter bergeop maar het is wel goed voor je conditie.

• P. Bekkers, 12-05-2014

Ga eens niet aan de haven eten, maar bij restaurant Tzimas, aan de weg naar het centrum, 5 minuten lopen. Geweldig lekker eten, lage prijzen, heel vriendelijke mensen. Meneer spreekt redelijk Engels, mevrouw (de kok) heel behoorlijk Duits. Aanrader!!!

0 vragen over Appartement Villa Orange

Appartement Villa Orange info