4 tips over Appartement Villa Orange

• Annelies en Willem, 24-06-2013

Ga 's morgens koffiedrinken bij de Citadel ( de burcht boven op de berg).Gregory heeft er iets fantastisch van gemaakt en je hebt er het mooiste uitzicht van heel Europa Ook 's avonds niet te versmaden. Zeer relaxte sfeer! Bij Veneziano aan de boulevard kun je prima eten. En ga vooral vers gevangen vis eten bij Stefanos!!! Wat de stranden betreft zijn Lichnos en vooral Sarakiniko ( per boot te bereiken) een absolute aanrader.

• Fonk, 26-07-2012

Naar het appartement is het 100 meter bergeop maar het is wel goed voor je conditie.

• P. Bekkers, 12-05-2014

Ga eens niet aan de haven eten, maar bij restaurant Tzimas, aan de weg naar het centrum, 5 minuten lopen. Geweldig lekker eten, lage prijzen, heel vriendelijke mensen. Meneer spreekt redelijk Engels, mevrouw (de kok) heel behoorlijk Duits. Aanrader!!!

• Janny, 25-06-2015

Wij hebben de eerste dag onze boodschappen gedaan bij supermarkt Lakis en de aankopen werden keurig tot aan de deur bezorgd. Dus geen gesjouw met flessen water etc. Kwaliteit van het eten in de restaurants is prima, maar er sprongen er voor ons toch enkele uit: Restaurant Stakis ( bij de burcht), Perivoli ( nog voorbij hotel Alfa) en 5Senses Restaurant.