Appartement Villa Orange

9Fenomenaal

Griekenland, Vaste land en Evia, Parga (Epiros)

Vanaf

58 reviews over Appartement Villa Orange

• 2019
    9Maarten20-09-2019

geweldig!

Onze accommodatie was appartementen Orange in Parga, we verbleven daar 14 dagen, we werden hartelijk ontvangen door de eigenaren Efetria en Vassili met koffie en cake . we voelden ons meteen thuis. Elke dag werd er schoongemaakt en 2 x per week schoon linnen. 's avonds wel even omhoog lopen, maar wat lichaamsbeweging is niet erg , vonden we.

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9E. van aalst29-05-2019

geweldig

prima accomodatie, ontvangst door eigenaren met koffie, apartement van alle gemakken voorzien, groot balkon, op loopafstand van centrum en strand , wel een hellende weg. aanrader voor wie toch het levendige van Parga wil ontdekken maar ook voor rustzoekers

Gereisd met partner in mei 2019

• Oude reviews

9Monique02-07-2016

Knus en schoon

Kleinschalig appartementen complex (6 appartementen) zeer schoon, goed ingerichte keuken, badkamer voorzien van goede föhn, vlak bij het centrum, ligt aan hellende weg,maar is goed te doen! Vriendelijk ontvangst door eigenaren met koffie en koek, zelfs bij vertrek s'morgens vroeg staan ze voor je klaar. Een aanrader als je van rust houd, maar toch niet te ver van het centrum wil zitten. Supermarktje op loop afstand, zowel ook n bakkertje met iedere ochtend vers gebakken brood ed.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Aspa27-07-2015

geweldig appartement!

Super schoon appartement en ontzettend vriendelijke mensen. De eigenaresse is dol op kinderen en heeft onze kleine meid flink verwent. Ook voor ons was niks haar te veel. Echt een aanrader!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Familie Verweij22-07-2015

Zeer goed

Kleinschalig appartementencomplex, rustig gelegen. Op loopafstand van het zeer gezellige centrum van Parga. Ruime - zeer nette appartementen welke 6x/week worden schoongemaakt. Bij aankomst een allerhartigst ontvangst door eigenaar met koffie. Zeker een aanrader. Appartement ligt bereikbaar via steile weg.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9JHA Basters29-06-2015

Geweldige Parga, Geweldig appartementencomplex

Wat een warm onthaal. De eigenaren, Elfteria en Vassilis verwelkomen je zeer hartelijk. Ruime appartement voorzien van een koffiezetapparaat en waterkoker, Zeer handig, Ruime balkon waar je tot diep in de nacht kunt genieten. Een aanrader!!

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Janny25-06-2015

Prachtig appartement .

Eigenlijk is er aan de vorige beoordelingen niets meer toe te voegen. Mooi, groot 2 kamer- appartement met prima ingericht keukenblok. ( incl. koffiezetapparaat).Badkamer is functioneel en er is een goede fohn aanwezig.Schoonmaak iedere dag behalve zondag. 2 x in de week schone handdoeken en bedlinnen .Appartement is erg schoon en wordt zeer goed onderhouden .Vassilis en Eleftheria zijn enorm gastvrij en iedereen krijgt een warm onthaal. De appartementen liggen ( rustig) net buiten het centrum en inderdaad, het laatste stukje loopt nogal steil omhoog. In het appartement gratis Wifi. Kluisje is te huur en tegen betaling is er aircondtioning.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9R.W. van Bekkum26-04-2015

Het mooie Parga!

Wij kijken er iedere nazomer naar uit om weer naar Parga te gaan. Vooral omdat we dan Vasilis en Eleftheria weer zien. Als je bij Ayja naar beneden rijdt en je ruikt die heerlijke geur van tijm, helemaal goed.

Gereisd met partner in september 2014

• 9R.W. van Bekkum14-09-2014

Mooie en ruime appartementen.

Wij komen al heel wat jaren in Parga en we vinden het er altijd heel fijn. Meestal gaan we in september, de ergste drukte is dan voorbij en de temperatuur is er aangenaam. De eerste jaren lagen de appartementen helemaal vrij maar er werden huizen aan de voorkant gebouwd en jaren later kwamen er appartementen aan de zijkant bij. Alle olijfbomen moesten er voor wijken wat natuurlijk wel jammer was.

Gereisd met partner in september 2013

• 9BZ30-08-2014

Prima voor elkaar!

Een mooi appartement en een zeer warm onthaal vielen op bij deze bestemming. De vriendelijke eigenaren geven je een hartelijke ontvangst. Het appartement is goed bereikbaar maar ligt op een redelijk steile heuvel dus dit is wel iets om rekening mee te houden. Er wordt iedere dag, behalve zondag, schoongemaakt en dat is prettig. Voor kinderen is er verder niet veel, oudere kinderen kun je gerust meenemen. Een zwebad er bij zoi moi zijn, helaas is dit geen optie gezien hed landschap. De appartementen zijn wel een beetje gehorig, van de omgevingeluiden heb je relatief weinig last. Kortom een prima bestemming met mooie schone appartementen voor mensen die goed ter been zijn. Ook de stranden zijn goed bereikbaar. Voor het wat grotere strand, Valtos Beach, moet je wel een stuk lopen, of een (water) taxi nemen. Dit gaat wel in de papieren lopen...... Wij hebben hier een fijne vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

4 tips over Appartement Villa Orange

• Annelies en Willem, 24-06-2013

Ga 's morgens koffiedrinken bij de Citadel ( de burcht boven op de berg).Gregory heeft er iets fantastisch van gemaakt en je hebt er het mooiste uitzicht van heel Europa Ook 's avonds niet te versmaden. Zeer relaxte sfeer! Bij Veneziano aan de boulevard kun je prima eten. En ga vooral vers gevangen vis eten bij Stefanos!!! Wat de stranden betreft zijn Lichnos en vooral Sarakiniko ( per boot te bereiken) een absolute aanrader.

• Fonk, 26-07-2012

Naar het appartement is het 100 meter bergeop maar het is wel goed voor je conditie.

• P. Bekkers, 12-05-2014

Ga eens niet aan de haven eten, maar bij restaurant Tzimas, aan de weg naar het centrum, 5 minuten lopen. Geweldig lekker eten, lage prijzen, heel vriendelijke mensen. Meneer spreekt redelijk Engels, mevrouw (de kok) heel behoorlijk Duits. Aanrader!!!

0 vragen over Appartement Villa Orange

Appartement info