Tijdelijk €25 aanbetaling

Villa Orange

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Villa Orange voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 54 reviews

• 9.2Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

54 Reviews over Villa Orange

• 9Maarten20-09-2019

geweldig!

Onze accommodatie was appartementen Orange in Parga, we verbleven daar 14 dagen, we werden hartelijk ontvangen door de eigenaren Efetria en Vassili met koffie en cake . we voelden ons meteen thuis. Elke dag werd er schoongemaakt en 2 x per week schoon linnen. 's avonds wel even omhoog lopen, maar wat lichaamsbeweging is niet erg , vonden we.

• 9E. van aalst29-05-2019

geweldig

prima accomodatie, ontvangst door eigenaren met koffie, apartement van alle gemakken voorzien, groot balkon, op loopafstand van centrum en strand , wel een hellende weg. aanrader voor wie toch het levendige van Parga wil ontdekken maar ook voor rustzoekers

• 9Monique02-07-2016

Knus en schoon

Kleinschalig appartementen complex (6 appartementen) zeer schoon, goed ingerichte keuken, badkamer voorzien van goede föhn, vlak bij het centrum, ligt aan hellende weg,maar is goed te doen! Vriendelijk ontvangst door eigenaren met koffie en koek, zelfs bij vertrek s'morgens vroeg staan ze voor je klaar. Een aanrader als je van rust houd, maar toch niet te ver van het centrum wil zitten. Supermarktje op loop afstand, zowel ook n bakkertje met iedere ochtend vers gebakken brood ed.

• 10Aspa27-07-2015

geweldig appartement!

Super schoon appartement en ontzettend vriendelijke mensen. De eigenaresse is dol op kinderen en heeft onze kleine meid flink verwent. Ook voor ons was niks haar te veel. Echt een aanrader!!!

• 9Familie Verweij22-07-2015

Zeer goed

Kleinschalig appartementencomplex, rustig gelegen. Op loopafstand van het zeer gezellige centrum van Parga. Ruime - zeer nette appartementen welke 6x/week worden schoongemaakt. Bij aankomst een allerhartigst ontvangst door eigenaar met koffie. Zeker een aanrader. Appartement ligt bereikbaar via steile weg.

• 9JHA Basters29-06-2015

Geweldige Parga, Geweldig appartementencomplex

Wat een warm onthaal. De eigenaren, Elfteria en Vassilis verwelkomen je zeer hartelijk. Ruime appartement voorzien van een koffiezetapparaat en waterkoker, Zeer handig, Ruime balkon waar je tot diep in de nacht kunt genieten. Een aanrader!!

• 9Janny25-06-2015

Prachtig appartement .

Eigenlijk is er aan de vorige beoordelingen niets meer toe te voegen. Mooi, groot 2 kamer- appartement met prima ingericht keukenblok. ( incl. koffiezetapparaat).Badkamer is functioneel en er is een goede fohn aanwezig.Schoonmaak iedere dag behalve zondag. 2 x in de week schone handdoeken en bedlinnen .Appartement is erg schoon en wordt zeer goed onderhouden .Vassilis en Eleftheria zijn enorm gastvrij en iedereen krijgt een warm onthaal. De appartementen liggen ( rustig) net buiten het centrum en inderdaad, het laatste stukje loopt nogal steil omhoog. In het appartement gratis Wifi. Kluisje is te huur en tegen betaling is er aircondtioning.

• 9R.W. van Bekkum26-04-2015

Het mooie Parga!

Wij kijken er iedere nazomer naar uit om weer naar Parga te gaan. Vooral omdat we dan Vasilis en Eleftheria weer zien. Als je bij Ayja naar beneden rijdt en je ruikt die heerlijke geur van tijm, helemaal goed.

• 9R.W. van Bekkum14-09-2014

Mooie en ruime appartementen.

Wij komen al heel wat jaren in Parga en we vinden het er altijd heel fijn. Meestal gaan we in september, de ergste drukte is dan voorbij en de temperatuur is er aangenaam. De eerste jaren lagen de appartementen helemaal vrij maar er werden huizen aan de voorkant gebouwd en jaren later kwamen er appartementen aan de zijkant bij. Alle olijfbomen moesten er voor wijken wat natuurlijk wel jammer was.

• 9BZ30-08-2014

Prima voor elkaar!

Een mooi appartement en een zeer warm onthaal vielen op bij deze bestemming. De vriendelijke eigenaren geven je een hartelijke ontvangst. Het appartement is goed bereikbaar maar ligt op een redelijk steile heuvel dus dit is wel iets om rekening mee te houden. Er wordt iedere dag, behalve zondag, schoongemaakt en dat is prettig. Voor kinderen is er verder niet veel, oudere kinderen kun je gerust meenemen. Een zwebad er bij zoi moi zijn, helaas is dit geen optie gezien hed landschap. De appartementen zijn wel een beetje gehorig, van de omgevingeluiden heb je relatief weinig last. Kortom een prima bestemming met mooie schone appartementen voor mensen die goed ter been zijn. Ook de stranden zijn goed bereikbaar. Voor het wat grotere strand, Valtos Beach, moet je wel een stuk lopen, of een (water) taxi nemen. Dit gaat wel in de papieren lopen...... Wij hebben hier een fijne vakantie gehad.

Appartement Villa Orange info

• CafeNiet beschikbaar