Appartement Villa Orange

56 reviews over Appartement Villa Orange in het Nederlands

Knus en schoon

Monique
2-7-2016

Kleinschalig appartementen complex (6 appartementen) zeer schoon, goed ingerichte keuken, badkamer voorzien van goede föhn, vlak bij het centrum, ligt aan hellende weg,maar is goed te doen! Vriendelijk ontvangst door eigenaren met koffie en koek, zelfs bij vertrek s'morgens vroeg staan ze voor je klaar. Een aanrader als je van rust houd, maar toch niet te ver van het centrum wil zitten. Supermarktje op loop afstand, zowel ook n bakkertje met iedere ochtend vers gebakken brood ed.

Gereisd met partner in juni 2016

geweldig appartement!

Aspa
27-7-2015

Super schoon appartement en ontzettend vriendelijke mensen. De eigenaresse is dol op kinderen en heeft onze kleine meid flink verwent. Ook voor ons was niks haar te veel. Echt een aanrader!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Zeer goed

Familie Verweij
22-7-2015

Kleinschalig appartementencomplex, rustig gelegen. Op loopafstand van het zeer gezellige centrum van Parga. Ruime - zeer nette appartementen welke 6x/week worden schoongemaakt. Bij aankomst een allerhartigst ontvangst door eigenaar met koffie. Zeker een aanrader. Appartement ligt bereikbaar via steile weg.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Geweldige Parga, Geweldig appartementencomplex

JHA Basters
29-6-2015

Wat een warm onthaal. De eigenaren, Elfteria en Vassilis verwelkomen je zeer hartelijk. Ruime appartement voorzien van een koffiezetapparaat en waterkoker, Zeer handig, Ruime balkon waar je tot diep in de nacht kunt genieten. Een aanrader!!

Gereisd met partner in juni 2015

Prachtig appartement .

Janny
25-6-2015

Eigenlijk is er aan de vorige beoordelingen niets meer toe te voegen. Mooi, groot 2 kamer- appartement met prima ingericht keukenblok. ( incl. koffiezetapparaat).Badkamer is functioneel en er is een goede fohn aanwezig.Schoonmaak iedere dag behalve zondag. 2 x in de week schone handdoeken en bedlinnen .Appartement is erg schoon en wordt zeer goed onderhouden .Vassilis en Eleftheria zijn enorm gastvrij en iedereen krijgt een warm onthaal.

De appartementen liggen ( rustig) net buiten het centrum en inderdaad, het laatste stukje loopt nogal steil omhoog.

In het appartement gratis Wifi. Kluisje is te huur en tegen betaling is er aircondtioning.

Gereisd met partner in juni 2015

Het mooie Parga!

R.W. van Bekkum
26-4-2015

Wij kijken er iedere nazomer naar uit om weer naar Parga te gaan. Vooral omdat we dan Vasilis en Eleftheria weer zien. Als je bij Ayja naar beneden rijdt en je ruikt die heerlijke geur van tijm, helemaal goed.

Gereisd met partner in september 2014

Mooie en ruime appartementen.

R.W. van Bekkum
14-9-2014

Wij komen al heel wat jaren in Parga en we vinden het er altijd heel fijn.

Meestal gaan we in september, de ergste drukte is dan voorbij en de

temperatuur is er aangenaam. De eerste jaren lagen de appartementen helemaal vrij maar er werden huizen aan de voorkant gebouwd en jaren later kwamen er appartementen aan de zijkant bij. Alle olijfbomen moesten er voor wijken wat natuurlijk wel jammer was.

Gereisd met partner in september 2013

Prima voor elkaar!

BZ
30-8-2014

Een mooi appartement en een zeer warm onthaal vielen op bij deze bestemming. De vriendelijke eigenaren geven je een hartelijke ontvangst. Het appartement is goed bereikbaar maar ligt op een redelijk steile heuvel dus dit is wel iets om rekening mee te houden. Er wordt iedere dag, behalve zondag, schoongemaakt en dat is prettig. Voor kinderen is er verder niet veel, oudere kinderen kun je gerust meenemen. Een zwebad er bij zoi moi zijn, helaas is dit geen optie gezien hed landschap. De appartementen zijn wel een beetje gehorig, van de omgevingeluiden heb je relatief weinig last.

Kortom een prima bestemming met mooie schone appartementen voor mensen die goed ter been zijn. Ook de stranden zijn goed bereikbaar. Voor het wat grotere strand, Valtos Beach, moet je wel een stuk lopen, of een (water) taxi nemen. Dit gaat wel in de papieren lopen...... Wij hebben hier een fijne vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Villa Orange en Parga; vakantie geslaagd!

J.Spliet
28-6-2014

Villa Orange is 'n aanrader voor iedereen die voor Parga kiest!

De eigenaren, Vasilis en Eleftheria zijn hele simpathieke mensen.

We werden onthaald en uitgezwaaid met koffie en koek.De appartementen

liggen net buiten de drukte van Parga maar slechts 0ngeveer 13 minuten

lopen van het centrum. Appartementen zijn ruim, schoon en worden heel goed onderhouden! Je moet wel redelijk goed ter been zijn, steile straat.

Gereisd met partner in mei 2014

JHA Basters
27-6-2014

Prachtig appartementencomplex. Wordt goed onderhouden. Zuiver. Zeer vriendelijke eigenaren die je verwelkomen met een heerlijk kopje koffie en ook uitzwaaien, hoe laat je ook vertrekt. Ligging is goed, Heel hygienisch. Een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2014

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Orange in Parga (Epiros), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Orange zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.