Aparthotel Villa Korallistersterster

9Fenomenaal

Griekenland, Vaste land en Evia, Parga (Epiros)

9Fenomenaal

Aparthotel info

Meer aparthotel info
Tonen op kaart

23 reviews over Aparthotel Villa Koralli

• 8FREKL23-09-2013

Klein maar fijn

Klein eenvoudig hotel, top ontbijtbuffet(op z'n Duits want daar heeft de Griekse eigenaresse lange tijd gewoond), veel service en zeer vriendelijk. Direct aan strand, en 100m van boulevard. Compact dorp tegen heuvel met veel winkeltjes en horeca.

Gereisd met partner in september 2013

• 8j.dacier20-09-2013

Goed verzorgd en zeer vriendelijk

Goed verzorgd hotel. Eigenares, zoon en personeel doen er alles om ervoor te zorgen dat je een geweldige vakantie hebt. Kamers zijn netjes ingericht, bedden zijn goed, koelkastje en (gratis) airco aanwezig en op de badkamer is een föhn aanwezig. Ontbijt is prima verzorgd en tijdens het ontbijt heb je zicht op de baai en strand. Het hotel ligt aan het begin van de boulevard. Lopen naar het centrum van de boulevard is 3 min. langs allerhande restaurantjes en winkeltjes. Voor ons een absolute aanrader.

Gereisd met partner in september 2013

• 10Annette en John24-07-2012

Heerlijke vakantie!

Ontzettend schoon en knus complex. Lieve eigenaresse, gezellige, goedlachse Dina die bedient op het terras, uitstekend ontbijt (je ruikt de verse koffie als je naar beneden komt.... heerlijk...), prachtig uitzicht, sfeervol terras en ga zo maar door. Wij pretenderen best iets gewend te zijn, maar dit was echt geweldig!

Gereisd met partner in juni 2012

• 10Theo Romein22-07-2012

Geweldig

Parga is een klein, maar geweldig mooi plaatsje. Veel restaurants en winkeltjes. Villa Koralli ligt aan de boulevard en het uitzicht is geweldig. Het is een familie pension. Vriendelijke mensen en de bediening op het terras van de bar is goed. Het is er schoon en de ontbijttafel is zeer uitgebreid. Wij hadden geboekt via touroperator en de hostess in Parga was een zeer enthousiaste dame. Mede door haar was het een heerlijke vakantie. Mooi weer, lokatie en omgeving. Kan het iedereen aanbevelen!

Gereisd met partner in juli 2012

• 9echtpaar25-09-2011

fantastische locatie

Direct aan zee, ideaal, goed hotel. kamers en badkamer heel schoon,goede bedden.Uitstekend ontbijt met eitje,vruchten ,yoghurt. gezellige boulevard met veel restaurants.parasols en bedden; zandstrand met wat kiezels. Heerlijk kunnen snorkelen vanaf de kant , langs de rotsen. Beste restaurants :bij hotel Alfa:5 senses en loop eens die smalle straatjes door naar restaurant Castello ; wat eenvoudiger maar heel lekker :Ousery!

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Carina 22-07-2011

perfect hotel.

Klein hotel aan de rand van het centrum, de eigenaresse is vriendelijk. Schoon en een goed ontbijt.Kamer met een prachtig zeezicht.

Gereisd met partner in juni 2011

• 10Conny en Len18-05-2011

Geweldig hotel, schoon en klantvriendelijk

Wij zijn net terug en zijn voor de vijfde keer in Parga en voor de tweede keer in Coralli. Het hotel is superschoon en de bedden zeer comfortabel. Het personeel en zeker de eigenaresse is een erg behulpzaam en lief mens en niets is haar teveel, ik voel mij er welkom en in heel Parga voel ik mij veilig en zeer welkom wat een leuke badplaats! Niet geschikt voor mensen die niet goed ter been zijn want er is geen lift, ik vind het jammer dat alleen TO nu kamers heeft, maar als je in een email vraagt naar een grotere kamer, of een appartement want die zijn er ook is dat zeker mogelijk. Ook is er nu gratis wifi beschikbaar. Wij zaten in kamer 21 met een geweldig uitzicht, wij hadden een raam in de badkamer en dat was prettig zodat het kon luchten. Kortom een aanrader en ontbijt mankeerde ook niets aan er was genoeg en altijd vers en werd steeds aangevuld.

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 9trudi taal27-06-2010

geweldige ligging

in juni 2010 geweest, heerlijke vakantie! relaxt, pitoresk, en mooie kamer met zeezicht.gaan zeker terug. fred en trudi

Gereisd in juni 2010

• 8Jan en Mirjam Romeijn13-06-2010

Mooi hotel in een prachtige omgeving

Hotel Villa Koralli is een mooi hotel met vriendelijk personeel. De verzorging is erg goed. Eigenaar sprak goed Duits en kwam met iedereen een praatje maken. Het hotel ligt direct aan de boulevard met diverse restaurantjes in de omgeving. Je kan van hieruit ook mooie wandelingen maken en boottochten naar Paxos en Anti Paxos. Wij hebben dit gedaan met de Marco Polo, dit was een fijne boot met goed personeel en niet zo massaal als de Capten Hook. De Marco Polo kan je rechtstreeks bij de pier/haven regelen met de kapitein.

Jan en Mirjam Romeijn

Gereisd met partner in mei 2010

• 10Marjo17-09-2009

Lekker chauvinistisch

Wat een heerlijk hotel, boek vooral zeezicht. Lekker rustig, vlakbij boulevard, pal aan het stadsstrand. Eigenaar spreekt erg goed Duits (daar lang gewerkt en met spaargeld het hotel gebouwd). Ze zijn er enorm trots op en dat is te zien: goed onderhouden, met hart en ziel voor de gasten!!!

Gereisd met partner in september 2009

1 tip over Aparthotel Villa Koralli

• FREKL, 23-09-2013

Bezoek ook horeca achter de boulevard en op de heuvel !

0 vragen over Aparthotel Villa Koralli

Aparthotel Villa Koralli info