Tijdelijk €25 aanbetaling

Villa Koralli

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Villa Koralli voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 23 reviews

9FenomenaalScore uit 23 reviews
  • 9Waardering

Aparthotel info

• Airconditioning
Meer aparthotel info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

23 Reviews over Villa Koralli

• 10Konni Gebbert27-08-2015

Traumhafter Urlaub

Das Apartmenthotel Villa Koralli ist einfach fantastisch. Wir waren 2013schon mal dort. 2014 hatten wir eine andere Unterkunft und haben gleich vor Ort wieder im Koralli für 2015 reserviert. Sehr schöne Zimmer, Lage ist super zentral und trotzdem ruhig, Frühstück ist reichhaltig und lecker und das Personal immer freundlich und hilfsbereit. Man kann auf der schönen Terasse super den Abend ausklingen lassen. Wir werden immer wieder kommen.

• 8FREKL23-09-2013

Klein maar fijn

Klein eenvoudig hotel, top ontbijtbuffet(op z'n Duits want daar heeft de Griekse eigenaresse lange tijd gewoond), veel service en zeer vriendelijk. Direct aan strand, en 100m van boulevard. Compact dorp tegen heuvel met veel winkeltjes en horeca.

• 8j.dacier20-09-2013

Goed verzorgd en zeer vriendelijk

Goed verzorgd hotel. Eigenares, zoon en personeel doen er alles om ervoor te zorgen dat je een geweldige vakantie hebt. Kamers zijn netjes ingericht, bedden zijn goed, koelkastje en (gratis) airco aanwezig en op de badkamer is een föhn aanwezig. Ontbijt is prima verzorgd en tijdens het ontbijt heb je zicht op de baai en strand. Het hotel ligt aan het begin van de boulevard. Lopen naar het centrum van de boulevard is 3 min. langs allerhande restaurantjes en winkeltjes. Voor ons een absolute aanrader.

• 10Annette en John24-07-2012

Heerlijke vakantie!

Ontzettend schoon en knus complex. Lieve eigenaresse, gezellige, goedlachse Dina die bedient op het terras, uitstekend ontbijt (je ruikt de verse koffie als je naar beneden komt.... heerlijk...), prachtig uitzicht, sfeervol terras en ga zo maar door. Wij pretenderen best iets gewend te zijn, maar dit was echt geweldig!

• 10Theo Romein22-07-2012

Geweldig

Parga is een klein, maar geweldig mooi plaatsje. Veel restaurants en winkeltjes. Villa Koralli ligt aan de boulevard en het uitzicht is geweldig. Het is een familie pension. Vriendelijke mensen en de bediening op het terras van de bar is goed. Het is er schoon en de ontbijttafel is zeer uitgebreid. Wij hadden geboekt via touroperator en de hostess in Parga was een zeer enthousiaste dame. Mede door haar was het een heerlijke vakantie. Mooi weer, lokatie en omgeving. Kan het iedereen aanbevelen!

• 9echtpaar25-09-2011

fantastische locatie

Direct aan zee, ideaal, goed hotel. kamers en badkamer heel schoon,goede bedden.Uitstekend ontbijt met eitje,vruchten ,yoghurt. gezellige boulevard met veel restaurants.parasols en bedden; zandstrand met wat kiezels. Heerlijk kunnen snorkelen vanaf de kant , langs de rotsen. Beste restaurants :bij hotel Alfa:5 senses en loop eens die smalle straatjes door naar restaurant Castello ; wat eenvoudiger maar heel lekker :Ousery!

• 8Carina 22-07-2011

perfect hotel.

Klein hotel aan de rand van het centrum, de eigenaresse is vriendelijk. Schoon en een goed ontbijt.Kamer met een prachtig zeezicht.

• 10Conny en Len18-05-2011

Geweldig hotel, schoon en klantvriendelijk

Wij zijn net terug en zijn voor de vijfde keer in Parga en voor de tweede keer in Coralli. Het hotel is superschoon en de bedden zeer comfortabel. Het personeel en zeker de eigenaresse is een erg behulpzaam en lief mens en niets is haar teveel, ik voel mij er welkom en in heel Parga voel ik mij veilig en zeer welkom wat een leuke badplaats! Niet geschikt voor mensen die niet goed ter been zijn want er is geen lift, ik vind het jammer dat alleen TO nu kamers heeft, maar als je in een email vraagt naar een grotere kamer, of een appartement want die zijn er ook is dat zeker mogelijk. Ook is er nu gratis wifi beschikbaar. Wij zaten in kamer 21 met een geweldig uitzicht, wij hadden een raam in de badkamer en dat was prettig zodat het kon luchten. Kortom een aanrader en ontbijt mankeerde ook niets aan er was genoeg en altijd vers en werd steeds aangevuld.

• 10Furio Misdaris24-08-2010

Un posto incantevole

Ci sono stato una prima volta; ci sono tornato; ci tornerò ancora. Villa Koralli ha quanto cercavo ! Magnificamente ubicata in riva al mare; vicina alle zone più pittoresche e vivaci della bella Parga; titolari ospitali ed amichevoli; servizi inappuntabili e pulizia.

• 9trudi taal27-06-2010

geweldige ligging

in juni 2010 geweest, heerlijke vakantie! relaxt, pitoresk, en mooie kamer met zeezicht.gaan zeker terug. fred en trudi

Aparthotel Villa Koralli info

Het complex