Géén boekingskosten

Villa Apollo

Appartement
GriekenlandVaste land en EviaParga (Epiros)

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Villa Apollo voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 37 reviews

Meer appartement info

37 Reviews over Villa Apollo

• 8Mel en Ina29-09-2018

Ultiem vakantiegevoel!

Wat een heerlijkheid! Omringd door groen en op loopafstand van het strand, gezellige taverne's én het centrum van Parga. Leuke is dat je daar ook met een watertaxi naar toe kan als je een keertje geen zin hebt om te wandelen. Het nieuwe zwembad was voor ons een geliefd plekje! Wij hebben erg genoten van de mogelijkheid de rust bij het zwembad af te wisselen met de reuring op het strand. En als je dan 'thuiskomt' in een zeer schone studio draagt dat enorm bij aan het ultieme vakantiegevoel. De kers op de taart zijn toch wel de eigenaren, wat een lieve mensen! Niets is Nikos en Litsa te veel en ook dochter Katerina doet er alles aan om je het gevoel van thuis te geven! We hebben ontzettend genoten, het gebied Epirus is prachtig en we wanneer we hier nogmaals naar toe gaan zal dat zeker bij Villa Apollo zijn!

• 10Marcel28-11-2010

Super ligging, schoon, prima complex

Het complex ligt in een flinke tuin met citroenbomen. Eenvoudig keukentje en badkamer, groot balkon met zonneschermen. Zéér schoon. Wij vonden de ligging ideaal. Dicht bij het strand en op loop afstand van het contrum. Mooie wandeltochten richting andere dorpjes. Genoeg winkels en taverna's in de buurt. Naar Parga lopen of met de watertaxi, in parga genoeg taverna om lekker te eten. Top bestemming.

• 8nadia05-09-2010

Mooie rustige plek en toch centraal

Villa Apollo is een prima accomodatie. Mooie groene omgeving in het plaatsje Valtos. Eigenaresse is ietwat druk/aanwezig,maar goed daar konden wij ons niet echt aan storen. Strand is op 3 min lopen. Mooi breed zandstrand. Vanaf daar kun je de watertaxi naar Parga maken. Toeristische winkeltjes en leuke restaurantjes. Ook gaan vanaf daar boten naar Lichnos beach,Sarakiniko beach etc. Wandelen in Valtos vanaf app is prachtig. Wel flink klimmen, als je dat niet erg vindt! Snorkelen niet veel te zien..wij hebben iig geen blauwe of gele visje gezien! Prijs/kwaliteit goed,voor wat wij betaald hebben. We gaan zeker nog een keertje terug.

• 8peter zijlstra03-08-2010

prima accomodatie en ligging

Een mooi huis in een flinke tuin. Appartementen naar Griekse maatstaven, dus eenvoudig keukentje en badkamer, maar goed genoeg. Royaal balkon. Zéér schoon. Met de beheerder Liza konden wij prima opschieten en goed overleggen. Wij vonden de ligging ideaal. Beschouw Valtos als een apart dorpje, los van Parga: redelijk rustig, zee + prachtig strand vlakbij, mooie wandeltochten, genoeg winkeltjes en taverna's in de buurt en wil je meer drukte dan kun je naar Parga lopen of met de watertaxi.

• 6Amanda14-09-2009

rustig gelegen appartement in mooie omgeving

Wij verbleven in september 2009, 12 dagen in villa Apollo. Pluspunten: -rustig gelegen in een mooie omgeving, -dicht bij het mooie Valtos strand, op loopafstand, -goede schoonmaak. Minpunten: - het aantal decibel wat de schoonmaakster de gehele dag produceert, - elk kuchje of zuchtje in het appartement is hoorbaar, - wij vonden het te ver om naar Parga te lopen, daarentegen kun je met de watertaxi voor 2 EURO. Deze gaat niet meer na 23.00 uur, dus wij liepen wel elke avond terug. Vanuit Parga heb je een goede uitvalsbasis, wij zijn oa naar Igoumenitsa, Sivota, Ammoudia en Gliki geweest. Ook een dag naar Lefkas met de auto en een dag met de boot mee naar Paxos en Antipaxos. Heerlijk eten, wij vinden Zorbas een aanrader. Genoeg gelegenheden om te borrelen. Veel te zien aan de boulevard!

• 8Volkert Kamsteeg12-08-2009

goed appartement.

we zijn er van van 28/07 tot 11/08 geweest. het was lekker weer. de kamer was goed genoeg. maar alleen kan de eigenaarese soms wel gehoorig zijn. opzich is dat niet heel erg. maar het is wel irritant als ze dat om 23.00 's avonds doet over de trap heen..:S

• 9Aukje Hamming07-07-2009

een plek om nog eens terug te komen, super !

een geweldig appartement op een goede afstand vanaf het strand en ook lopen naar Parga is goed te doen. De ontvangst was prima en de eigenaresse voorzag ons regelmatig van citroenen van eigen boom. Om de twee dagen schone lakens en als je dat wilt dagelijks schone handdoeken, waar vind je dat nog. Ook de inrichting van de keuken was voor Griekse begrippen uitstekend te noemen, dat hebben we wel anders meegemaakt. Eigenarese echt iemand die op de laatste dag nog even koekjes vor je bakt.

• 8Mandy02-07-2009

Super!

• 8Mandy02-07-2009

Super!

Wij zijn net teruggekomen uit Parga en hebben het erg naar onze zin gehad. Wij vonden het allemaal nog wel meevallen met de reactie hieronder. Het is een erg mooi appartement, ligt super gunstig, een erg rustige ligging. Ik vond de gastvrouw erg aardig, ze heeft zelf koekjes voor ons gebakken. Ze kan idd af en toe zo je kamer binnenkomen, maar dan moet je haar maar even vragen of ze dat niet wil doen. Wij hebben hier een super tijd gehad, echt een aanrader! Mochten er vragen zijn mail dan even.

• 7Leonne23-06-2009

Wel Parga, niet villa Apollo!

Parga is prachtig, het zandstrand is perfect en de omgeving is erg mooi! 's Avonds kun je lekker eten in het stadje zelf na een pittige wandeling bergopwaarts of een rustig boottochtje met de watertaxi..dit is dus allemaal erg aan te raden! Villa Apollo is ons echter minder bevallen, het appartement zelf is wel prima alleen de eigenaresse kan erg vervelend worden. Als je een beetje rustig wilt slapen tot een uur of 9/10 dan heb je pech want dan is ze al lang en breed aan het schoonmaken (schuiven met van alles en nog wat). Ook heb je kans dat ze met jouw kamer begint waardoor ze binnen komt denderen, ondertussen 'sorry' zeggend maar gewoon doorgaat met 'schoonmaken'. Het servies is ook vrij karig met bijvoorbeeld 1 aardappelmesje om je brood te snijden en smeren. Voor het zwembad geldt hetzelfde, allemaal prima alleen de eigenaar is een vreemde vogel (dit hoeft alleen niet storend te zijn).

Appartement Villa Apollo info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Parga, Epirus, 48060