Camping Valtos

Camping Valtos

10 reviews over Camping Valtos in het Nederlands

Goede camping geen mooi uitzicht

Bierens
30-7-2018

Goede camping op loopafstand 5 min.vh zeer drukke strand vol met bedden en parasols. Spanje achtig. Als he niet van drukte houdt niet naar Parga gaan. Wel supermooi uitzicht als je de boulevard afloopt omhoog op Parga. Heel veel restaurants tegen de bergen. Kasteel kun je ook beklimmen. Je hebt dan uitzicht over Valtos beach en Parga.Leuk voor paar nachten. Aardig personeel.

Ingrid
17-7-2016

Gezellige Griekse camping gelegen aan t Valtos strand in Parga. Sanitair is niet luxe maar wel schoon .Camping heeft een uitgebreide winkel met dagelijks vers brood en de Nederlandse krant en heeft een kleine bar/restaurant Gratis WiFi op de campeerplaatsen Vanaf t strand vaart ieder half uur een taxi boot naar Parga centum voor € 2, pp enkele reis. De afstand naar de havenplaats Igoumenitsa is 50 km . Parga is een zeer gezellig en druk stadje

Gereisd Met partner in juni 2016

Fijne camping, mooie plek

smit-kooten.a
18-8-2012

Leuke camping, gastvrije ontvangst. Hadden gereserveerd, maar sowieso plek zat. Beetje gekke aankomst langs de boulevard van Valtos Beach, maar daardoor wel vlak bij zee. Afdaling vanaf de hoofdweg door Parga is hier en daar steil en smal, maar met onze vouwwagen goed te doen. Prima supermarktje, 's ochtends vers brood en je kunt er een redelijke maaltijd bij elkaar scharrelen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Heerlijke camping !

Maria
9-8-2012

Heerlijke camping. Niet groot (dat maakt het juist gezellig) maar alles wat je nodig hebt is aanwezig, wasmachine, diepvries enz. Tegenover strand en leuke beachbar met zwembad, op loopafstand van Parga waar vele restaurants te vinden zijn. Ook voor de jeugd leuk om uit te gaan. En dan de Grieken ; zooo vriendelijk en behulpzaam, geweldig ! De mensen van de camping staan altijd voor je klaar en maken elke avond een praatje. Heimwee naar Valtos Beach en Parga.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super

ingrid
5-9-2011

gezellige camping,met restaurant waar je lekker kunt eten voor weinig geld,ook afhaal mogelijkheid,camping winkel die open is tot 24.00 uur,om 10.00 is de nederlandse krant er,sanitair is minder.vanuit de camping taxiboot naar Parga kosten zijn 2,50 p.p enkele reis.lopen naar parga vanuit de camping is 10 minuten,wel een zware klim naar boven.camping is wel moeilijk bereikbaar vanwege smale straat met geparkeerde auto s.vriendelijk personeel.wij gaan hier zeker nog een keer naar terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 26 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie ligging, vreselijk sanitair

Smits
26-8-2011

Mooi gelegen camping, maar sanitair wordt slecht onderhouden en slecht schoongemaakt. Behalve de plek wordt niets geboden, maar is, zeker in verhouding tot de oostkust van Griekenland, erg duur. De camping licht mooi in de schaduw, maar de plekken zijn niet erg groot.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Heel leuke Griekse camping

Jan
8-12-2010

Camping Valtos ligt nagenoeg direct aan het strand en op loopafstand van het schitterende stadje Parga. De camping heeft heel kleine plaatsen, maar indien nodig krijg je gewoon wat meer ruimte. Daar wordt niet moeilijk over gedaan. Sanitair is zeer matig en redelijk schoon. Strand is heel mooi en stadje is echt Grieks, dat kan haast niet beter. Heel aardige beheerdersfamilie.

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuke plek kort bij strand

f.suers
21-9-2010

rustige camping (sept 2010)kort bij strand en de boulevard. Warm water, zowel bij de afwas als de douches. Gratis wifi.

Gereisd Met partner in Sat Aug 07 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uiterst gunstig gelegen!

bart snelder
2-8-2010

Camping Valtos is uiterst gunstig gelegen, net achter Valtos Beach bij Parga. Met een pontje naar Parga vanaf het mooie strand. Standplaatsen onder stokoude olijfbomen vol krekels. Redelijk vlak door terrassen. Eenvoudig schoon sanitair. Op terrein: winkeltje, restaurant wifi enzomeer. Gezellige eigenaar Vangelis. Wij (familie van 5 kinderen 2, 3 en 13 jaar) raden deze camping zonder aarzelen aan. Voor vragen mail gerust.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima camping

Davepluim
23-10-2009

Het is een fijne middel grote Camping met leuke kampeerplaatsen 100 mtr. van het Valtos strand . Zelf heeft het een klein gezellig buiten restaurant en een bar waar je ook snacks kunt krijgen. Kampwinkel op het terrein. Aardige eigenaren en personeel. Nogmaals een prima locatie om te verblijven. Wij hebben er 5dagen met een tent gestaan, en later in de maand hebben wij er een bungalow gehuurd met alles erop en eraan.

Gereisd Met partner in september 2009

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Valtos in Parga (Epiros), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Valtos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.