Géén boekingskosten

Valtos Ionion

Aparthotel
GriekenlandVaste land en EviaParga (Epiros)

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Valtos Ionion voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 4 reviews

Meer aparthotel info

4 Reviews over Valtos Ionion

• 10L van den Bos11-08-2021

Onvergetelijk

Valtos IONION hotel ligt aan de weg tussen Parga en Valtos strand, op 6 minuten lopen van Valtos-strand en ca 10 minuten lopen van het kasteel boven Parga. Het is een klein hotel en uitermate schoon. Voor het hotel ligt een kleine tuin, en is s-avonds mooi verlicht. Aan de achterkant op de eerste verdieping ligt een zwembad. Zowel de kamers als het zwembad worden elke dag onderhouden. Bij dit hotel worden ook scooters verhuurd tegen betaalbare prijzen, waarmee je de mooie omgeving kunt verkennen. De eigenaren apostolis en zijn vrouw Tamara zijn zeer gastvrij en gaan tot het uiterste om je verblijf tot een onvergetelijke vakantie te maken.

• 10Leo25-10-2019

Fantastisch hotel, en zeer gastvrije eigenaren.

Ik kom hier nu ca 6 jaar, alles is brandschoon, mooie kamers, goede bedden en douche. Een fijn brandschoon zwembad achter het hotel. Ook zijn bij dit hotel scooters te huur wanneer je de omgeving wilt bekijken. De eigenaren Apostolis en Tamara zijn zeer gastvrije mensen en helpen je met raad en daad.

• 10Johan19-05-2017

Super, in een mooi appartement en omgeving

Op 3 a 5 min lopen vanaf een geweldig mooi strand Valtos Beach. Op 7 a 10 min lopen vanaf een minimarket met heerlijk vers brood. Op 15 min lopen naar het schilderachtige centrum van Parga. Al deze korte wandelingetjes vervelen nooit, welke route je ook neemt. Zeer vriendelijke bevolking. Bezoek ook het eiland Paxi en de Acheron rivier in Gliki en loop een stuk stroom opwaarts door de rivier. Taverna even voor de minimarket en tussen het appartement en genaamd Sakis is er heerlijk eten. Tafeltjes en stoeltjes nagenoeg op straat, neem vooral de Griekse specialiteiten. Wandeling naar de Watermill (2 km va appartement) en daarna doorlopen naar dorpje Anthousa naar boven is ook leuk met diverse Taverna's. Daarna ben je niet ver meer van het Kasteel af, maar dat is een klim als je binnen door over een smalle"trap" naar boven gaat ipv de weg er omheen. Er zijn meerdere uitjes zoals de kloof in het natuur gebied verder de bergen in en de stad Loannina. Hiervoor heb je wel een auto nodig. De rivier hebben wij bezocht per scooter en die bij het appartement gehuurd.

• 9Cherilyn18-07-2014

Prima accomodatie!

De hele accommodatie is prima! De bedden waren opgemaakt en er waren schone handdoeken. De Badkamer is prima, al is er geen douchegordijn. De keuken is een beetje gelimiteerd, maar het enige wat wij misten was een fluitketel of een waterkoker. Verder zijn de bedden goed en hebben wij heerlijk geslapen. Ook is er boven een zwembad met gratis zonnebedjes. De eigenaar is zeer aardig en behulpzaam. De ligging is niet geheel ideaal maar goed te bereiken. Voor het strand van Valtos Beach kan je de weg aflopen en dan sta je binnen 5-10 minuten in het heldere water. Voor het dorpje moet je iets verder de berg over, om zo de andere kant te bereiken. Wij liepen er in 15 minuten (getimed!) heen, maar wij zijn nog jong en zeer goed ter been. Het leuke is dat je hierdoor langs een fantastische restaurantje loopt waar elke avond de mensen in de rij staan! Het is een van de goedkopere appartementen en daarom hadden wij lage verwachtingen. Echter was het appartement elke cent waard en meer!

Aparthotel Valtos Ionion info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Paralia Valtou, GR-48060