Aparthotel Valtos Ionionstersterster

9.9Fenomenaal

Griekenland, Vaste land en Evia, Parga (Epiros)

Op vakantie geweest naar Valtos Ionion?

9.9Fenomenaal

Aparthotel info

• Jacuzzi
Meer aparthotel info
Tonen op kaart

3 reviews over Aparthotel Valtos Ionion

• 2019
    10Leo25-10-2019

Fantastisch hotel, en zeer gastvrije eigenaren.

Ik kom hier nu ca 6 jaar, alles is brandschoon, mooie kamers, goede bedden en douche. Een fijn brandschoon zwembad achter het hotel. Ook zijn bij dit hotel scooters te huur wanneer je de omgeving wilt bekijken. De eigenaren Apostolis en Tamara zijn zeer gastvrije mensen en helpen je met raad en daad.

Alleen gereisd in oktober 2019

• Oude reviews

10Johan19-05-2017

Super, in een mooi appartement en omgeving

Op 3 a 5 min lopen vanaf een geweldig mooi strand Valtos Beach. Op 7 a 10 min lopen vanaf een minimarket met heerlijk vers brood. Op 15 min lopen naar het schilderachtige centrum van Parga. Al deze korte wandelingetjes vervelen nooit, welke route je ook neemt. Zeer vriendelijke bevolking. Bezoek ook het eiland Paxi en de Acheron rivier in Gliki en loop een stuk stroom opwaarts door de rivier. Taverna even voor de minimarket en tussen het appartement en genaamd Sakis is er heerlijk eten. Tafeltjes en stoeltjes nagenoeg op straat, neem vooral de Griekse specialiteiten. Wandeling naar de Watermill (2 km va appartement) en daarna doorlopen naar dorpje Anthousa naar boven is ook leuk met diverse Taverna's. Daarna ben je niet ver meer van het Kasteel af, maar dat is een klim als je binnen door over een smalle"trap" naar boven gaat ipv de weg er omheen. Er zijn meerdere uitjes zoals de kloof in het natuur gebied verder de bergen in en de stad Loannina. Hiervoor heb je wel een auto nodig. De rivier hebben wij bezocht per scooter en die bij het appartement gehuurd.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Cherilyn18-07-2014

Prima accomodatie!

De hele accommodatie is prima! De bedden waren opgemaakt en er waren schone handdoeken. De Badkamer is prima, al is er geen douchegordijn. De keuken is een beetje gelimiteerd, maar het enige wat wij misten was een fluitketel of een waterkoker. Verder zijn de bedden goed en hebben wij heerlijk geslapen. Ook is er boven een zwembad met gratis zonnebedjes. De eigenaar is zeer aardig en behulpzaam. De ligging is niet geheel ideaal maar goed te bereiken. Voor het strand van Valtos Beach kan je de weg aflopen en dan sta je binnen 5-10 minuten in het heldere water. Voor het dorpje moet je iets verder de berg over, om zo de andere kant te bereiken. Wij liepen er in 15 minuten (getimed!) heen, maar wij zijn nog jong en zeer goed ter been. Het leuke is dat je hierdoor langs een fantastische restaurantje loopt waar elke avond de mensen in de rij staan! Het is een van de goedkopere appartementen en daarom hadden wij lage verwachtingen. Echter was het appartement elke cent waard en meer!

Gereisd met vrienden in juli 2014

1 tip over Aparthotel Valtos Ionion

• Cherilyn, 18-07-2014

Wij hebben meerdere excursies gedaan en allen waren ze fantastisch; de meteora kloosters (TOPPER!!), de cruise naar Paxos en Anti Paxos, de twee treintjes, en Paragaea - de oude olijfolie fabriek -. De omgeving is fantastisch en het bekijken meer dan waard.

2 vragen over Aparthotel Valtos Ionion

• Trea, 21-05-2019

Ontbijt?

Hallo, wij gaan in september hier 2 dagen heen en ik wil nog graag weten als je er ook kunt ontbijten, of ergens dicht in de buurt.

• vd Ven, 07-01-2018

supermarkt/bakker

Is er een bakker of mini supermarkt in de buurt om 's morgens vers brood te kunnen halen?

Aparthotel Valtos Ionion info

• Gratis wifiOp de kamer

• KeukenKitchenette

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking