Aparthotel Valtos Beachstersterster

8.9Fantastisch

Griekenland, Vaste land en Evia, Parga (Epiros)

Vanaf

8.9Fantastisch

Aparthotel info

Meer aparthotel info
Tonen op kaart

Aparthotel Valtos Beach in Parga ligt direct aan het strand. Ook vind je hier een zwembad en restaurant. Minder geschikt als je slecht ter been bent. Lopend naar Parga is het 10 minuten, maar je kunt ook met de boot. Een dagtocht naar de eilanden Paxos en Antipaxos is aan te raden. Net zoals een bezoek aan het olijfoliemuseum en de watermolen.

168 reviews over Aparthotel Valtos Beach

• 9Babs Hulsebosch24-06-2015

Fantastische vakantie

Zelden een hotel meegemaakt waar alles zo klopt, personeel, kamer, eten, en ligging alles in een woord perfect ! Mooie kamers ( wel klimmen je moet goed ter been zijn) de meeste met een mooi uitzicht, tuin goed onderhouden, alles schoon, klein zwembad maar heerlijke bedjes erom heen. Meer dan prima ontbijt (live cooking) ... prima keuken voor s'avonds en overdag bij de beachbar heerlijk lunchen en een drankje doen. Super personeel!!. .. Vlatos Beach is echt een aanrader

Gereisd met partner in mei 2015

• 10inge24-05-2015

Prima!

In mei 5 dgn verbleven in dit hotel. Vriendelijke ontvangst door eigenaar. Kamer dik in orde (recent gerenoveerd hoorde ik) met balkon. Wij hadden hoger gelegen kamer. Voordeel : prachtig uitzicht over de zee. Nadeel: veel trappen lopen, maar dit was bekend en geen enkel probleem. Eten prima, uitgebreid ontbijt. Personeel erg vriendelijk en doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Tuin is geweldig!! Aanrader is de Griekse avond, welke iedere woensdag is. Kortom: een aanrader !

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 9123IngeW29-09-2014

Het hotel is geweldig. De familie is erg gastvrij met een grote aanrader om de Griekse avond bij te wonen (iedere woensdag). Het eten in het hotel is goed en het ontbijt moet je er zeker bijnemen (nog nooit zo uitgebreid gehad). Je moet wel goed ter been zijn omdat het hotel tegen een heuvel aan gebouwd is, maar hierdoor ziet het er erg leuk uit. Het is ook zeer goed onderhouden en het uitzicht is prachtig.

Gereisd met partner in januari 2014

• 7Jan & Helga22-09-2014

Leuk voor een keer, zeker geen tweede keer!

1e indruk is prima,niet geschikt voor mensen welke slecht ter been zijn klopt ook,geen liften.Onze kamer echter bleek nog niet vrij te zijn.Een dag later kwam een van de medewerkers ons halen bij het zwembad om te melden dat de kamer klaar was,we mochten zelfs uit 2 kiezen.Voor wat betreft het eten,dat viel erg tegen beneden aan de Beach bar,het eten wordt in het hotel bereid en vervolgens over de openbare weg 100 meter te voet naar de Beach bar gebracht,het eten was koud. Het eten in het hotel zelf was wel okay, goed binnen te houden.De bediening;de hele fam.incl.Oma,doet erg haar best,op de kleinzoon na!,hij staat elke ochtend bij het ontbijt met een lang gezicht op te ruimen.Elke woensdag is het Griekse avond,een BBQ en live muziek, ook oma doet weer erg haar best om de gasten met de voetjes op de vloer te krijgen.Een pers. minpuntje vonden wij zelf dat de BBQ wel anders kon,een berg vlees garen en dan opstapelen,op deze manier wordt het koud en taai,voor de rest weer goed verzorgd.

Gereisd met partner in september 2014

• 9shirley,gert en sascha12-09-2014

Ons plekje!

We waren hier voor het vierde jaar. Dat zegt genoeg, lijkt ons. Het is er schoon, mooie tuin , vriendelijke mensen. Het ontbijt is uitgebreid. Verder kun je er heerlijk eten in de middag en avond . De Griekse en Italiaanse avond zijn aan te bevelen. Op loopafstand van het kiezelstrand. Loop je verder door naar de opstapplaats van de taxiboot, dan heb je zandstrand. Dit is maar 3 minuten lopen. Wij vinden het hier erg fijn en willen zeker voor het vijfde jaar terug komen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9Jotta31-08-2014

Super!

Wij zaten met twee personen in een studio. Wat ons meteen opviel, dat het superschoon was! De broers samen met hun ouders runnen met plezier dit hotel. Wij gaan zeker nog eens terug, Parga is een prachtige stad.

Gereisd met partner in juli 2014

• 10Aline Minnaard30-08-2014

Super!

Net thuis van een heerlijke vakantie! Super ligging, direct aan het strand, heerlijk eten 2x in de week een thema avond: de Griekse avond op woensdag met veel gedans en Grieks eten en op vrijdag de Italiaanse avond met á la minute klaargemaakte spaghetti, ook het personeel super vriendelijk. De weg naar Parga is redelijk goed te lopen/beklimmen maar ook super makkelijk te bereiken met de taxiboot €2 pp. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Elke Nijmeijer20-08-2014

Geweldige vakantie gehad, een aanrader!

We hebben afgelopen week een geweldige vakantie gehad in Hotel Valtos Beach. Het hotel + de bijbehorende beachclub liggen mooi gelegen aan het strand van Valtos Beach, een mooi en netjes strand met helder blauw water. Het hotel ligt wel iets verder gelegen van het centrum van Parga maar is lopende over de berg goed te bereiken. Dit kan ook per taxibootje of gewone taxi. Het hotel ziet er netjes en verzorgd uit. De eigenaren van het hotel en de medewerkers zijn allemaal erg vriendelijk en houden alles netjes schoon. Het eten in het hotel is prima, ze hebben een uitgebreide kaart waar je ten alle tijden wat van kunt bestellen. Het ontbijt is netjes verzorgd, niet heel veel afwisseling maar wel voldoende keus. Er werd goed bijgevuld tot aan het laatst toe. Het hotel ligt wel wat tegen een heuvel op gelegen, tevens moet je veel traplopen. Hierdoor is het hotel niet echt geschikt voor ouderen die slecht ter been zijn. Al met al aan geweldige vakantie gehad in Parga, een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 7ajdance209-07-2014

Prima

Bij aankomst werden wij vrolijk ontvangen door één van de broers. Toen gingen wij (3 volwassenen) naar onze kamer, waarin 1 tweepersoonsbed en 1 kinderbed stond. Helaas zakte één van ons de tweede nacht al door het kinderbed heen, met als gevolg dat één van ons de gehele vakantie op een zeer dun matras op de grond heeft geslapen. De bedden slapen op zich goed, maar zijn erg smal en er zijn geen losse dekbedden.Het ontbijt is op zich lekker, helaas niet alle dagen vers. Er is wel wat weinig variatie. Het eten in de beach bar en in stavros tavern is erg lekker en er is een zeer gevarieerde menukaart. Helaas was niet al het eten altijd voorradig. Als er problemen zijn in het hotel dan proberen ze alles zo goed mogelijk op te lossen en hun best te doen om het je naar je zin te maken. Wel hadden wij af en toe het idee dat de vriendelijkheid nep was. Zo werd ons wel zes keer op een dag gevraagd hoe het met ons ging en als wij dan antwoord wilden geven dan waren ze alweer weggelopen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 8edmar15-06-2014

Prima, maar ......

Valtos Beach: mooie locatie, keurig schoon, vriendelijk personeel. Maar: douche moet je zelf vasthouden (geen ophanghaak), geen tussenschot op balkon (dus weinig privacy), moet betalen voor ligbedjes van hotel op strand. Voor gezelligheid moet je naar stadje Parga: pittige beklimming en afdaling v.v. Eten en drinken in Parga aanmerkelijk goedkoper en minstens zo goed (niet aan boulevard!).

Gereisd met partner in juni 2014

17 tips over Aparthotel Valtos Beach

• Maria Hoogland, 15-05-2014

Als je naar Parga gaat, huur een auto en ga de heuvels in. Je komt dan echt in een andere wereld, waar letterlijk de tijd heeft stil gestaan is net een sprookje. Er zijn routes beschikbaar!

• van Leijen, 09-08-2013

Huur een auto en ga naar Lefkas. Nidri is een super gezellige badplaats met een mooie boulevard.

• van Leijen, 09-08-2013

Amoudia. Deze plaats mondt de rivier in uit. Klein plaatsje. Maar ga met een bootje de rivier op. Zo bijzonder. Prachtige natuur.

13 vragen over Aparthotel Valtos Beach

• Manon en Frans, 26-10-2018

supermercado

is er 1 supermarktje in de naaste buurt

• Joyce Koolen, 27-11-2017

2 kamer apt.

Op de meeste sites staan voornamelijk foto's van de luxere hotelkamers. Iemand ervaring met de 2 kamer appartementen (niet voordeel)?

• jolandapelkmans, 03-03-2016

Vertier voor s'avonds in de buurt ?

Zijn er restaurantjes en barretjes of iets dergelijks in de nabije omgeving ?

Aparthotel Valtos Beach info

• Aantal sterrenstersterster