Aparthotel Valtos Beachstersterster

8.9Fantastisch

Griekenland, Vaste land en Evia, Parga (Epiros)

Vanaf

8.9Fantastisch

Aparthotel info

Meer aparthotel info
Tonen op kaart

Aparthotel Valtos Beach in Parga ligt direct aan het strand. Ook vind je hier een zwembad en restaurant. Minder geschikt als je slecht ter been bent. Lopend naar Parga is het 10 minuten, maar je kunt ook met de boot. Een dagtocht naar de eilanden Paxos en Antipaxos is aan te raden. Net zoals een bezoek aan het olijfoliemuseum en de watermolen.

168 reviews over Aparthotel Valtos Beach

• 9gebhardt31-08-2016

Heerlijk hotel direct aan het strand

Goed hotel netjes onderhouden direct aan het strand super goed verblijf gehad hier. Wij hadden 2 voordeelkamers wat ons heel goed is bevallen leuke nette kamers met douche geheel nieuw betegeld en een koelkast en een zitje buiten de kamer net een jungle kamer tussen de planten. De andere kamer had een inwendige patio en een keukentje. Wij waren zeer tevreden bedden lagen goed en je bent bijna nooit op de kamer. Zwembad aan de kleine kant vaak te weinig ligbedden. Enigste minpunt vond ik de ligbedden bij het strand super mooi maar veelte duur 7,50 pp. Ook voor de gasten van het hotel vindt ik niet kunnen. Verder een super verblijf gehad in dit hotel s avonds wel wat saai op de 2 avonden na dan. Parga is een eindje lopen maar wij belden vaak een taxi kost maar 5 euro. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad een echte aanrader

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 10René30-08-2016

Heerlijk hotel

Een van de mooiste hotels van Parga. Het hotel heeft een karakteristieke bouwstijl en door de vele planten en bomen is het erg sfeervol. Qua ligging ideaal. Je loopt vanuit het hotel zo het strand op. Strandtas en strandlakens kan je gratis gebruiken. Via een leuk maar stijl weggetje loop je (langs het fort) in 10 minuten naar het centrum van Parga. Personeel is oprecht vriendelijk en werken keihard om je het naar je zin te maken. Wij zijn er dit jaar voor de tweede keer op rij geweest en beide keren hebben we genoten.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Shirley,Gert&Sascha10-08-2016

Tweede thuis

Voor de zesde keer hier op vakantie geweest in juli/augustus, zegt genoeg toch!? Héérlijke plek waar alles klopt!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9ria en hans27-06-2016

schitterende ligging

Bijna alles in de beschrijving in de gids klopt maar een zandstrand is er niet voor het hotel . Jammer genoeg grind en kiezels

Gereisd met partner in juni 2016

• 7Jan uit Hoofddorp18-06-2016

Vochtige en donkere kamer

Op 4 juni aangekomen bij de accommodatie en verwelkomd door Christos. We kregen de schrik van ons leven toen we de kamer (nr. 141) binnengingen welke ons werd toegewezen. Zeer donker met aan één zijde directe daglichttoetreding. Een terras welke direct grensde aan de verkeersruimte. Als we naar de kamer gingen dan hadden wij het gevoel dat wij als holbewoners naar ons hol gingen.

Direct zijn wij teruggegaan naar de receptie en Christof gemeld dat wij ons inziens een verkeerde kamer gekregen hadden. Hij gaf aan dat dit toch wel de kamer (een standaardkamer) was die wij geboekt hadden. Afgezien de inrichting, netjes maar sober waar wij dan ook niet over klagen, is de ruimte gezien daglichttoetreding en vochtigheidsgehalte (zie hierna) meer geschikt als opslagruimte. Uiteindelijk hebben wij een elektrische luchtontvochtiger gekregen, die alleen kon aanstaan als wij op de kamer waren (geen stroom bij verlaten kamer). 's-nachts niet te gebruiken vanwege geluid. Volgens LED-aanduiding varieerde relatieve vochtgehalte tussen de 81% en 89%. Als deze lange tijd aanstond: plm. 75%. Niet bepaald gezonde omgeving!

Schoonmaak, zwembad en eten waren goed. Complex absoluut af te raden voor mensen die slecht ter been zijn en/of weinig conditie hebben. Geen lift aanwezig.

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Anits versteeg31-01-2016

Deze plek is ongerept, echt ontspannend

Het hotel is fantastisch en je voelt je er echt thuis.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Nick en Linda22-09-2015

Super!

Wij zijn een week in aparthotel Valtos Beach geweest. Bij aankomst werden wij hartelijk ontvangen. De twee broers Christos en Nikos spreken Engels, Duits, Frans en Grieks. Het complex bestaat uit veel trappen. Onze koffers werden door het personeel uit de bus gehaald en naar onze hotelkamer gebracht. Wij hebben elke ochtend genoten van een heerlijk ontbijtbuffet. Elke woensdag avond is er een Griekse avond met live muziek, een barbecue en een uitgebreid buffet voor €15,- p.p. Dit was een erg gezellige avond! Bij het zwembad kon je elke dag gebruik maken van schone handdoeken voor op je ligbed. De wifi in het hotel was goed. Strand en zee op loopafstand, super helder water. Mooie, schone kamer en elke dag schone handdoeken. De laatste dag moesten wij al vroeg vertrekken, wij kregen van het hotel een lunchpakket mee. Wij vinden aparthotel Valtos Beach de mooiste ligging in Parga, goede service en vriendelijk personeel. Wie weet komen wij nog een keer terug!

Gereisd met partner in september 2015

• 10Shirley Mouthaan04-08-2015

Perfect!

Het hotel is afgelopen winter gerenoveerd. Het is prachtig! Ontbijt uitgebreidt en vers. Takis maakt graag een omelet of gebakken ei voor je klaar met verse ingrediënten. Bij de beachbar kun je relaxed zitten onder de mooie olijfboom met uitzicht over de baai. Het eten is absoluut niet koud zoals in een vorige reactie gezegd wordt!! Valtos Beach is één van de betere restaurants in Parga. Er liggen gratis badhanddoeken die je mag gebruiken voor het zwembad of het strand, er zijn er altijd voldoende. De Griekse avond op woensdag is erg gezellig en ook de Italiaanse avond op vrijdag is erg goed. Wij hadden een hotelkamer met 2 volwassen en 1 kind van 9 jaar. Mooie nieuwe kamer met een spectaculair uitzicht! Iedere dag schone handdoeken en om de dag schoon beddengoed.Iedere dag schoonmaak en ook werden de bedden opgemaakt. En dan het personeel.... Super!! Allemaal vriendelijk en lief! Een warm bad voor ons. Een aanrader om heen te gaan!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9de Jong04-08-2015

Echt heel mooi!

Aparthotel Valtos Beach is een super complex om te verblijven. Erg dicht bij het strand, en zowel met het taxibootje als lopen (10 minuten) ben je zo op de boulevard van Parga. Onze kamer was erg netjes, het enige minpuntje was dat er in de badkamer slechts een lichtje bij de wastafel was, waardoor je het douchen bijna op gevoel moest doen, aangezien een klein raampje ook niet veel licht door liet. Verder absoluut niets te klagen. Het zwembad is niet super groot, maar zelfs in het hoogseizoen was er altijd plaats en werden er geen handdoeken 's ochtends neergelegd. Ook het strand voor het hotel is heerlijk. De hele familie doet hierbij goed zijn best om het naar uw zin te maken. Alleen opa kan nog wel eens uit zijn slof schieten naar de masseuses op het strand! Parga zelf is ook absoluut een aanrader, wat een leuk dorpje met veel lekkere restaurantjes en leuke toeristische winkeltjes. Kortom, we hebben hier een top-vakantie gehad!!

Gereisd met partner in juli 2015

• 9ajk6326-07-2015

heerlijke vakantie gehad

14 dagen genoten van deze aparthotel. Personeel en eigenaars zeer vriendelijk . Eten in het hotel en de beach bar was goed. Alleen de kamer is gedateert en de velfux dakraam was de zonnescherm er niet meer. primatief opgelost met vuilniszakkken ( jammer) de zeezicht was elke ochtend een plaatje . Kamer worden elke dag goed schoongemaakt . en om de dag schone lakens. Wel veel trap lopen. We komen zeker weer terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

17 tips over Aparthotel Valtos Beach

• Maria Hoogland, 15-05-2014

Als je naar Parga gaat, huur een auto en ga de heuvels in. Je komt dan echt in een andere wereld, waar letterlijk de tijd heeft stil gestaan is net een sprookje. Er zijn routes beschikbaar!

• van Leijen, 09-08-2013

Huur een auto en ga naar Lefkas. Nidri is een super gezellige badplaats met een mooie boulevard.

• van Leijen, 09-08-2013

Amoudia. Deze plaats mondt de rivier in uit. Klein plaatsje. Maar ga met een bootje de rivier op. Zo bijzonder. Prachtige natuur.

13 vragen over Aparthotel Valtos Beach

• Manon en Frans, 26-10-2018

supermercado

is er 1 supermarktje in de naaste buurt

• Joyce Koolen, 27-11-2017

2 kamer apt.

Op de meeste sites staan voornamelijk foto's van de luxere hotelkamers. Iemand ervaring met de 2 kamer appartementen (niet voordeel)?

• jolandapelkmans, 03-03-2016

Vertier voor s'avonds in de buurt ?

Zijn er restaurantjes en barretjes of iets dergelijks in de nabije omgeving ?

Aparthotel Valtos Beach info

• Aantal sterrenstersterster