Aparthotel Valtos Beachstersterster

8.9Fantastisch

Griekenland, Vaste land en Evia, Parga (Epiros)

Vanaf

8.9Fantastisch

Aparthotel info

Meer aparthotel info
Tonen op kaart

Aparthotel Valtos Beach in Parga ligt direct aan het strand. Ook vind je hier een zwembad en restaurant. Minder geschikt als je slecht ter been bent. Lopend naar Parga is het 10 minuten, maar je kunt ook met de boot. Een dagtocht naar de eilanden Paxos en Antipaxos is aan te raden. Net zoals een bezoek aan het olijfoliemuseum en de watermolen.

168 reviews over Aparthotel Valtos Beach

• 8André Pronk01-10-2017

Mooi gelegen complex

Het complex ligt tegen een heuvel gebouwd, slechts door hellende weg, gescheiden van het strand. Doordat complex tegen heuvel is gebouwd is dit comlex niet of minder geschikt voor mensen die niet goed ter been zijn. Vanuit kamer had ik uitzicht over zwembad en strand. Voordeelkames hebben geen of minder fraai uitzicht. Personeel was vriendelijk. Ontbijt meer als voldoende, kwaliteit diner goed maar iets duurder dan in Parga zelf. Schoonmaak van kamer was goed. Prijs per dag van 2 bedden + parasol op het strand vind ik aan hoge kant, € 15,00. Concurrent is aanzienlijk goedkoper maar wel minder luxe. Bij kleine zwembad zijn deze gratis. Hellende weg naar en trappen (54 ongelijke trappen) van Parga, is goed te doen maar brengt je wel even buiten adem. Voor mensen die minder goed te been zijn of klim niet zien zitten zijn er alternatieven. Ik heb mijn verblijf als positief ervaren en kan dit complex en plaatsje zeker aanbevelen.

Alleen gereisd in september 2017

• 7Fam Hofman22-09-2017

Een keer geweest en dat was voldoende.

Schoon mooi aan de baai Volta's beach gelegen complex. Als je boven in het complex zit heb je het mooiste uitzicht. Je moet je wel beseffen dat je veel trappen dient op en af te lopen in ons geval 75 treden.

Wil iedereen waarschuwen het lopen naar het stadje Parga via een stijl omhoog lopend pad vergt een topconditie als men eenmaal boven is moet je via heel ongelukkige trappen weer naar beneden Parga in. Terug via dezelfde weg. Dus niet alleen voor mensen die niet goed ter been zijn maar ook voor mensen die wel goed kunnen lopen een uitdaging die gelijk staat met het naar boven en beneden lopen van de Domkerk in Utrecht. Je kan wel met taxi enkele reis van Valtos beach naar Parga voor 5€. En met een pendelbootje van Valtos beach strand naar Parga voor 4€ met zijn tweeën.

Valtos beach heeft een eigen strand met parasols waar men 15€ vraagt voor twe stoelen en een parasol een belachelijke prijs op nog geen 50 meter op het zelfde strand en water zit je de gehele dag voor 8€.

Grieken waren erg stug in de omgang ook bij Valtos beach.

Gereisd met partner in september 2017

• 10Melissa28-08-2017

Geweldige vakantie!!

Wij hebben een geweldige vakantie gehad in het Valtos beach hotel. Het personeel was erg vriendelijk, en maakte af en toe een praatje. Het eten wat te verkrijgen was in het restaurant van het hotel en bijbehorende restaurant aan het strand was echt top!! We hadden een fantastische kamer met zee zicht! Het was mooi en schoon! Het stadje was goed te bereiken met het taxi broodje ook te lopen over de berg -(niet voor mensen die slecht te been zijn)

Kort samengevat dit is zeker een aanrader!!

Gr. Melissa en Twan

Gereisd met partner in augustus 2017

• 7cosmea11-08-2017

Zo zo

Dit aparthotel heeft een goed restaurant. Alle kamers/appartmenten (behalve voordeelkamers) hebben een prachtig uitzicht. Wij hadden een appartement in het oude gedeelte. Die zijn absoluut geen 4 sterren waard. Zwembad te klein en te weinig ligbedden voor het aantal kamers/gasten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Shirley,Gert en Sascha06-08-2017

Tweede thuis

Wij komen hier al zeven jaar. Dat zegt genoeg toch? ((-:

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Dronten29-06-2017

Prima hotel met en mooie locatie

Het hotel heeft een goed restaurant, schone kamers, mooi zwembad en strand. De voordeel kamers zijn geen aanraders tov de andere kamers dit werd ter plekke aangegeven door de eigenaar. Parga en omgeving is een echte aanrader, prachtige baaitjes en mooie uitzichten. Veel goede restaurants waarvan sakis de topper was.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Paul29-05-2017

Wat een service en gastvrijheid

Heerlijk hotel gerund door een familie. Prachtig gelegen. Service prima en verzorging idem dito. Een echte aanrader. Wij hadden een deluxe kamer met prachtig uitzicht over de baai.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9yvonne17-05-2017

fantastisch familie hotel

alles was goed, erg goed eten. familie, ouders, zonen en partners zetten zich 200% in

Gereisd met partner in juni 2015

• 10Lisette06-05-2017

Heerlijke accommodatie

Voor de 2e keer hier geweest omdat het hier 9 jaar geleden ook zo naar het zin was en nog steeds is dit een heerlijke plek. Valtos strand direct aan deze locatie. Wel een klim om naar parga centrum te lopen maar taxibootje bied de uitkomst. Zou het daarom niet aanraden voor mensen die slecht ter been zijn. Vanuit de reisorganisatie een autootje gehuurd en kun je naar veel rustige strandjes rijden in de omgeving. Wat ons opviel is dat Parga wel veel toeristischer geworden is in de afgelopen 9 jaar.

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Henk Hoog20-09-2016

Fantastische service van het hotel score 10+

Via het reisbureau een voordeelkamer geboekt vroeg in het jaar. we wisten dat dat het een kleine kamer zou zijn. Wat we niet wisten is dat het een kamer is zonder daglicht ergens weggestopt tussen allerrlei andere kamers alsof je in een konijnenhol beland was. Het was wel een nette kamer. Wij zijn gelijk naar de receptie gegaan waar Christos ons zei, dat is echt de kamer die je geboekt hebt! Ik denk dat zal toch niet dan had het reisbureau dat wel mogen vermelden in de folder dat er geen daglicht en frisse lucht naar binnen komt! Dan had ik wel meer betaald voor een betere kamer! Klein is niet erg maar een konijnenhol??? Christos zegt dit is de goedkoopste kamer en hij schaamde zich dat wij die kamer hadden, terwijl hem niets te verwijten valt. Het is een kamer voor de jeugd zegt ie die gaan stappen en naar strand en slapen er alleen maar. Geef me 10 minuten en ik ga kijken of we er iets aan kunnen doen! De oplossing is geworden 3 nachten konijnenhol en daarna een kamer zo groot met veel daglicht en een terras wow wat een luxe. Verder is alles werkelijk perfect op Valtos het eten de bediening de service de ligging alles. En het belangrijkste van alles er word geluisterd naar het probleem en daarna opgelost naar tevredenheid!

Gereisd met partner in september 2016

17 tips over Aparthotel Valtos Beach

• Maria Hoogland, 15-05-2014

Als je naar Parga gaat, huur een auto en ga de heuvels in. Je komt dan echt in een andere wereld, waar letterlijk de tijd heeft stil gestaan is net een sprookje. Er zijn routes beschikbaar!

• van Leijen, 09-08-2013

Huur een auto en ga naar Lefkas. Nidri is een super gezellige badplaats met een mooie boulevard.

• van Leijen, 09-08-2013

Amoudia. Deze plaats mondt de rivier in uit. Klein plaatsje. Maar ga met een bootje de rivier op. Zo bijzonder. Prachtige natuur.

13 vragen over Aparthotel Valtos Beach

• Manon en Frans, 26-10-2018

supermercado

is er 1 supermarktje in de naaste buurt

• Joyce Koolen, 27-11-2017

2 kamer apt.

Op de meeste sites staan voornamelijk foto's van de luxere hotelkamers. Iemand ervaring met de 2 kamer appartementen (niet voordeel)?

• jolandapelkmans, 03-03-2016

Vertier voor s'avonds in de buurt ?

Zijn er restaurantjes en barretjes of iets dergelijks in de nabije omgeving ?

Aparthotel Valtos Beach info

• Aantal sterrenstersterster