Aparthotel Valtos Beach

Aparthotel Valtos Beach
8,8

17 tips over Aparthotel Valtos Beach

shirley,gert en sascha, 4-8-2015
Ga eens naar de Watermill,heerlijk koel terras in de bossen met een riviertje ernaast. Prachtig en rustig. Sarakiniko beach is ongeveer 20 minuten met de auto, mooie kleine baai met zandstrand, leuk om te snorkelen en bedjes met parasol te huur. Ook is het plaatsje Glyki een aanrader, ongeveer 30 minuten met de auto. Hier stroomt de Archeron rivier en is supergaaf om doorheen te wandelen en te zwemmen. Waterschoenen zijn nodig en het water is koud.
de Jong, 4-8-2015
Een dagtripje naar de eilanden Paxos en Antipaxos is erg leuk om te doen. Ook is het olijfoliemuseum leuk om naartoe te lopen, en de watermolen het land in is ook de moeite waard. Wij hebben de watermolen lopend bezocht, maar voor de niet-wandelaars gaat er ook een treintje. De waterval bovenaan is zeker de moeite waard! Een andere tip voor op het strand: neem waterschoentjes mee, of gewoon slippers voor de hete steentjes.
ajk63, 26-7-2015
In Parga is een bakker in het centrum daar kan je heerlijke broodjes of taartjes kopen.

We hebben een aantal aanbieders voor Valtos Beach voor je op een rij gezet:

Babs Hulsebosch, 24-6-2015
Vanaf het strand gaat er elk half uur een bootje naar Parga stad. Mooi achterland met excursie mogelijkheden .. Meteora, Vikos kloof
123IngeW, 29-9-2014

Tips in parga: Neem zowel de taxi boot naar het centrum van Parga als wandel een keer naar het centrum. Ga op een tripje met de Captain Hook boot naar Paxos.

Je kunt vanuit het centrum van Parga met een toeristentrein naar het kasteel van Ali Pasja, zeer leuk. (tip: stap op de terugweg in Anthoussa uit en loop via de waterval en watermolen terug naar Valtos Beach)

Ga eten bij restaurant 5 Senses, restaurant van Hotel Alpha, heerlijk!

Jan & Helga, 22-9-2014

Parga is goed te voet aan te doen,15 min.wandelen en je staat in het dorp. Voor € 2 p.p. kun je met de watertaxi,een taxi €4 met max. 4 pers. Parga, een leuk dorpje met de winkeltjes zoals je deze in elke toeristische plaats wel tegen komt, met andere woorden. Aanrader, huur een auto voor een dag of twee (langer zeker niet), erg veel is er niet te zien in de omgeving, of je moet 250km willen rijden om wat te zien.

Parga, Leuk voor een keer, geen tweede keer, en zeker niet langer als een week!!

shirley,gert en sascha, 12-9-2014
Huur eens een motorbootje, geen vaarbewijs voor nodig en super leuk om een dagje mee weg te zijn. Dit kan bij de watersportverhuur op Valtos Beach.
Elke Nijmeijer, 20-8-2014

vele leuke excursies te boeken.

15 augustus is Maria Hemelvaart ( een nationale feestdag in Griekenland)

met veel gezelligheid op straat.

ajdance2, 9-7-2014

Op Valtos beach kun je ook de watertaxi (kosten 2 euro) naar Parga nemen, waar je in ongeveer vijf minuten bent. Ook met een taxi ben je er zo snel (kosten 4 euro). Het is een hele relaxte plek en je hoeft 's ochtends geen handdoeken bij het strand of het zwembad neer te leggen. Wij betaalden voor drie bedjes en een parasol 7 euro.

Als je naar dit hotel gaat, zorg dan dat je goede maatregelen neemt voor insecten. Ook zitten er salamanders, kakkerlakken, sprinkhanen en kikkers.

Gerald, 26-5-2014
Met een huurauto kan men nog de volgende items ontdekken: het Vikos gebergte (monodendri) met stenen boogbruggen, Dodoni, Meteora, Lefkas etc.

We hebben een aantal aanbieders voor Valtos Beach voor je op een rij gezet: