13 vragen over Aparthotel Valtos Beach

supermercado

is er 1 supermarktje in de naaste buurt

• Joyce Koolen, 27-11-2017

2 kamer apt.

Op de meeste sites staan voornamelijk foto's van de luxere hotelkamers. Iemand ervaring met de 2 kamer appartementen (niet voordeel)?

• jolandapelkmans, 03-03-2016

Vertier voor s'avonds in de buurt ?

Zijn er restaurantjes en barretjes of iets dergelijks in de nabije omgeving ?

• Daphne, 25-12-2015

wifi

Ik heb een vraag. Is de wifi in de openbare ruimtes werkelijk tegen betaling? zo ja, wat kost het dan? beantwoorden van deze vraag wordt erg gewaardeerd!

• Arend Jan, 01-01-2015

verhuur

Kan je ook een auto of scooter huren vanuit het hotel of ergens in de buurt. En weet men ook wat de prijzen zijn van een auto of scooter huur p/dag...

de Jong, 04-08-2015

Ja dit kan, volgens mij niet vanuit het hotel, maar er zijn genoeg opties. Scooter is niet aan te raden, want iedereen rijdt zonder helm en er liggen veel steentjes op de weg en het kan soms glad zijn. Wat de prijzen zijn, weet ik niet uit mijn hoofd. Wel dat de minimum leeftijd voor het huren van een auto 23 jaar is.

• Arend Jan, 01-01-2015

verhuur

• Kyra, 15-10-2014

Ervaring met 3 kamer appartement

Op de meeste sites staan voornamelijk foto's van de luxere hotelkamers. Iemand ervaring met de 3 kamer appartementen (niet voordeel)?. Hebben deze 2 slaapkamers en een beetje ruim balkon? Bedankt!

• Elly, 18-12-2013

hotel kamers

Hoe zijn de hotel kamers, wij hebben geboekt, maar niet aan de zeekant, waar kijk je precies tegen aan?

Maria Hoogland, 15-05-2014

Het zijn allemaal kamers, die op een heuvel liggen. Het is allemaal wel gericht richting de zee en je bent er zo! Je hebt zowiezo een mooi uitzicht. Omdat het hotel veel bomen, planten en bloemen overal en nergens heeft staan! Vooral 's avonds, als de lampen aangaan die ze richten op de bloemen en planten, krijg je een sprookjes gevoel. De buitenkant van de kamers / huisjes zijn ook gewoon mooi. Het hotel is om alle huidige bomen heen gebouwd, dat geeft een hele mooie sfeer als je er door heen loopt. Ik ben erg enthousiast over het hotel! De kamers zijn geweldig, ze zijn naar mijn mening net nieuw, de kwaliteit is echt luxe! De lades hebben zelfs soft-closing...

nien, 03-01-2015

Hoe is de voordeelkamer afgelopen jaar bevallen? Aan te raden of niet echt? Heb je iets vervangends voor het missende balkon bijv. openslaande deuren?

willem, 19-05-2014

Wij hebben een voordeel kamer geboekt. Hoe is de ligging daarvan, wij hebben begrepen dat dier wat kleiner zijn.

• Anita, 09-08-2013

Badhanddoeken

Mogen de badhanddoeken van handdoekservice ook mee naar het strand?

Van Leijen, 25-08-2013

Nee, niet naar het strand,maar bij het zwembad liggen heerlijke grote schonen handdoeken.

shirley,gert en sascha, 04-08-2015

Vanaf dit jaar wel

• Syl, 23-11-2012

Ook leuk voor kinderen?

Graag zou ik willen weten of dit hotel en de omgeving leuk is voor kinderen in de leeftijd van 4 en 10 jaar. Zijn er naast de mooie natuur ook andere leuke, mooie of spannende dingen voor hen te beleven? Met dolfijnen zwemmen of een aquapark of iets dergelijks? Groetjes, Sylvia

Annemarie, 18-07-2013

Hallo Sylvia,

nee er is geen aquapark en er zijn wel dolfijnen maar daar kun je niet mee zwemmen, zijn wilde dolfijnen. Ik ben zelf met mijn dochter van 14 jaar geweest en dat is prima aangezien zij veel van lezen houd , ze had geen aansluiting met andere kinderen, er komen ook niet veel nederlanders. en het hotel heeft een klein zwembad maar dat vonden wij niet erg aangezien wij in de zee zwemmen