Vakantiehuis Tsovilis House

9.4Fenomenaal

Griekenland, Vaste land en Evia, Parga (Epiros)

9.4Fenomenaal

• 8.9Inrichting
  • 8.9Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

13 reviews over Vakantiehuis Tsovilis House

• 9Marian de Gids18-09-2020

Perfecte ligging

Kleinschalig complex waar door heel persoonlijk Bij thuis komst stond er regelmatig een kleine maaltijd uit eigen tuin voor ons klaar In een heel gezellig straatje vlak bij het kasteel van Parga

Gereisd met partner in september 2020

• 10Jan en Sissi appelhof29-08-2020

Geweldig !

Na 35 jaar Griekenland vakanties 25 locaties/ eilanden nog nooit zo genoten we hadden kamer 4 de rest was niet bezet door COVID 19 de tweede week we zijn zo verwend door de eigenaar iedere dag verwend met eten en niet vergeten raki als er nog een mug was die wou steken viel dronken neer verder een prachtig appartement met geweldig uitzicht zeer schoon prachtigen ligging

Gereisd met partner in augustus 2020

• 2019
    10Frederico31-03-2019

Deze vakantie was magnifiek

Parga is een zeer gezellige badplaats,waar je goed kan eten en winkelen,mooi strand(Valtos). je kan met een treintje de omgeving verkennen. Je hebt een olijvenmuseum,waar je uitleg krijgt over de geschiedenis van het verbouwen,plukken,verwerkenen en proeven van verschillende soorten olijfolie. Ons uitzicht vanaf het balking van ons appartement bij het Kastro was magnifiek.wij keken uit over de baai. Met een huurauto kan je naar het Zagoriagebied en de Acharonrivier.

Gereisd met partner in mei 2018

• 2018
    9Fred03-05-2018

Huize Tsovilis is een kleinschalig appartementencomplex, er zijn slechts 4 appartementen. Op de onderste verdieping woont de eigenaar. Op de bovenste verdieping (kamer 3 en 4) heb je het mooiste uitzicht. De appartementen zijn heel ruim, netjes, schoon en compleet. De eigenaren zijn hele vriendelijke mensen die altijd voor je klaar staan. Het ligt in het hoge gedeelte van Parga, vlak bij het kasteel. Je moet wel goed ter been zijn om naar boven of naar beneden te lopen.

Gereisd met vrienden in april 2018

• Oude reviews

9Suzanne28-07-2017

Gezellige locatie, vlakbij alles.

Appartement 1 en 2 liggen beneden. Wij zaten in 1 welke nog steeds een prima mooi uitzicht heeft. De keuken heeft maar 2 pitjes, waarvan 1 heel klein dus zijn we veel uiteten geweest wat ook niet vervelend is. (Voor Italiaans probeer Don Camillo, heerlijk. Of voor goedkoop:2,50€ een afhaal pita gyros, ook super lekker). Elke 2 dagen nieuwe handdoeken. Wifi inclusief. Ook wachtwoord van wifi staat op het info bord bij de ingang. Wij dachten dat er geen wifi was want dat stond niet in het informatieboek. Maar dat is er dus wel!😄 Eigenaresse is aardig, alleen geen woord Engels. Lastig soms wel. Leegt elke dag je prullenbak en trekt je deken recht. Maakt verder niet nat schoon wat wij toch wel prettig zouden vinden een keer als je hier wat langer bent. Goeie locatie, alles in de buurt. Het Zagoria gebied is ook echt een aanrader, eventueel met 1 overnachting daar. Absoluut de moeite waard. Parga in de zomer is wel druk, wachtrijen bij restaurants.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Jessica25-06-2017

Doen! Beste locatie in Parga

Ruim appartement, prima douche en bedden. Keuken net voldoende om te koken. Uitzicht balkon appartement 3 en 4 fantastisch. 1 en 2 beduidend minder, wel zeezicht, maar vooral lelijk gebouwzicht. Gezellig terras van Saris met Griekse muziek voor de deur. Achter bij slaapkamer alleen in de weekenden muziek, verder heel stil, ook geen verkeer. Mooie wijk, supermarkten, bakkers, restaurants en prachtige stranden om de hoek. Onze favorieten waren het Krioneri strand en Ristorante Filomila. Stefano viel erg tegen. Parga wel erg toeristisch, maar ook gezellig. Bezoeken: Meteora, Gliki, Paxos en Antipaxos, Zagoria en Sivota

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Gilbert en Brigitte07-02-2016

Fantastische accommodatie met mooi uitzicht

Parga is een heerlijke bestemming, prachtige stranden en een bruisend dorpsleven, heel gezellig maar toch niet luidruchtig. Zeer goede ervaring qua klantvriendelijkheid en goede accommodaties met onze touroperator sedert vele jaren

Gereisd met partner in mei 2015

• 8Karin16-08-2015

TOPPIE!

Als eerste: fantastische ligging, ter hoogte van de ingang van de burcht in het oude gedeelte. Ondanks dat het midden tussen de bebouwing ligt is het er heel rustig. Verder schoon, groot, netjes, nieuw, overal horren in de ramen en een fijne douche. De 2 bovenste appartementen hebben zowel aan de voor als achterzijde zeezicht. De gastvrouw is erg vriendelijk maar spreekt alleen Grieks en Frans, af en toe een beetje lastig, maar met handen en voeten kom je een heel eind. Valtos beach is nog geen 10 minuten lopen en de fantastische restaurants Sakis, Stefanos en Filomila liggen om de hoek!!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8Leunissen2412-07-2014

Mooie plek tussen de Grieken

Mooi appartement gelegen in het hoge gedeelte van Parga. Valtos beach is vlakbij. Ook een paar heerlijke restaurantjes zijn om de hoek en binnen 10 minuten sta je op de boulevard van Parga. Vriendelijke en behulpzame eigenares .

Gereisd met oudere kinderen in juni 2014

• 9Govert Pruissen20-05-2014

Een mooi, vrij nieuw appartement

Na aankomst werden we zeer vriendelijk ontvangen. Het appartement ziet er keurig onderhouden- en schoon uit. De eigenaresse en haar partner doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken, zo vonden we diverse keren verse citroenen en cake, bij thuiskomst.

De eigenares en haar partner spreken alleen Grieks en Frans.

Dit complex beschikt nog niet over WIFI, jammer in de huidige tijd.

Een defect aan een hordeur, door ons veroorzaakt, we hebben is gemeld aan de hostess. Dit defect werd zonder dat we het wisten gerepareerd op zondag! Het appartement beschikt over twee zitjes, aan voor en achterzijde. Een zeer goede (brood) bakker is op 10 minuten lopen te vinden. De eerste mini markt binnen twee minuten lopen.

Gereisd met partner in mei 2014

Vakantiehuis Tsovilis House info