Vakantiehuis Tsovilis House

9.4Fenomenaal

Griekenland, Vaste land en Evia, Parga (Epiros)

9.4Fenomenaal

• 9.4Inrichting
  • 9.4Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis Info

Meer vakantiehuisinfo

11 reviews over Vakantiehuis Tsovilis House

• 10Frederico31-03-2019

Deze vakantie was magnifiek

Parga is een zeer gezellige badplaats,waar je goed kan eten en winkelen,mooi strand(Valtos). je kan met een treintje de omgeving verkennen. Je hebt een olijvenmuseum,waar je uitleg krijgt over de geschiedenis van het verbouwen,plukken,verwerkenen en proeven van verschillende soorten olijfolie. Ons uitzicht vanaf het balking van ons appartement bij het Kastro was magnifiek.wij keken uit over de baai. Met een huurauto kan je naar het Zagoriagebied en de Acharonrivier.

• 2018
    9Fred03-05-2018

Huize Tsovilis is een kleinschalig appartementencomplex, er zijn slechts 4 appartementen. Op de onderste verdieping woont de eigenaar. Op de bovenste verdieping (kamer 3 en 4) heb je het mooiste uitzicht. De appartementen zijn heel ruim, netjes, schoon en compleet. De eigenaren zijn hele vriendelijke mensen die altijd voor je klaar staan. Het ligt in het hoge gedeelte van Parga, vlak bij het kasteel. Je moet wel goed ter been zijn om naar boven of naar beneden te lopen.

Met vrienden

• 2017
    9Suzanne28-07-2017

Gezellige locatie, vlakbij alles.

Appartement 1 en 2 liggen beneden. Wij zaten in 1 welke nog steeds een prima mooi uitzicht heeft. De keuken heeft maar 2 pitjes, waarvan 1 heel klein dus zijn we veel uiteten geweest wat ook niet vervelend is. (Voor Italiaans probeer Don Camillo, heerlijk. Of voor goedkoop:2,50€ een afhaal pita gyros, ook super lekker). Elke 2 dagen nieuwe handdoeken. Wifi inclusief. Ook wachtwoord van wifi staat op het info bord bij de ingang. Wij dachten dat er geen wifi was want dat stond niet in het informatieboek. Maar dat is er dus wel!😄 Eigenaresse is aardig, alleen geen woord Engels. Lastig soms wel. Leegt elke dag je prullenbak en trekt je deken recht. Maakt verder niet nat schoon wat wij toch wel prettig zouden vinden een keer als je hier wat langer bent. Goeie locatie, alles in de buurt. Het Zagoria gebied is ook echt een aanrader, eventueel met 1 overnachting daar. Absoluut de moeite waard. Parga in de zomer is wel druk, wachtrijen bij restaurants.

• 10Jessica25-06-2017

Doen! Beste locatie in Parga

Ruim appartement, prima douche en bedden. Keuken net voldoende om te koken. Uitzicht balkon appartement 3 en 4 fantastisch. 1 en 2 beduidend minder, wel zeezicht, maar vooral lelijk gebouwzicht. Gezellig terras van Saris met Griekse muziek voor de deur. Achter bij slaapkamer alleen in de weekenden muziek, verder heel stil, ook geen verkeer. Mooie wijk, supermarkten, bakkers, restaurants en prachtige stranden om de hoek. Onze favorieten waren het Krioneri strand en Ristorante Filomila. Stefano viel erg tegen. Parga wel erg toeristisch, maar ook gezellig. Bezoeken: Meteora, Gliki, Paxos en Antipaxos, Zagoria en Sivota

• Oude reviews

10Gilbert en Brigitte07-02-2016

Fantastische accommodatie met mooi uitzicht

Parga is een heerlijke bestemming, prachtige stranden en een bruisend dorpsleven, heel gezellig maar toch niet luidruchtig. Zeer goede ervaring qua klantvriendelijkheid en goede accommodaties met onze touroperator sedert vele jaren

• 8Karin16-08-2015

TOPPIE!

Als eerste: fantastische ligging, ter hoogte van de ingang van de burcht in het oude gedeelte. Ondanks dat het midden tussen de bebouwing ligt is het er heel rustig. Verder schoon, groot, netjes, nieuw, overal horren in de ramen en een fijne douche. De 2 bovenste appartementen hebben zowel aan de voor als achterzijde zeezicht. De gastvrouw is erg vriendelijk maar spreekt alleen Grieks en Frans, af en toe een beetje lastig, maar met handen en voeten kom je een heel eind. Valtos beach is nog geen 10 minuten lopen en de fantastische restaurants Sakis, Stefanos en Filomila liggen om de hoek!!

• 8Leunissen2412-07-2014

Mooie plek tussen de Grieken

Mooi appartement gelegen in het hoge gedeelte van Parga. Valtos beach is vlakbij. Ook een paar heerlijke restaurantjes zijn om de hoek en binnen 10 minuten sta je op de boulevard van Parga. Vriendelijke en behulpzame eigenares .

Met oudere kinderen

• 9Govert Pruissen20-05-2014

Een mooi, vrij nieuw appartement

Na aankomst werden we zeer vriendelijk ontvangen. Het appartement ziet er keurig onderhouden- en schoon uit. De eigenaresse en haar partner doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken, zo vonden we diverse keren verse citroenen en cake, bij thuiskomst.

De eigenares en haar partner spreken alleen Grieks en Frans.

Dit complex beschikt nog niet over WIFI, jammer in de huidige tijd.

Een defect aan een hordeur, door ons veroorzaakt, we hebben is gemeld aan de hostess. Dit defect werd zonder dat we het wisten gerepareerd op zondag! Het appartement beschikt over twee zitjes, aan voor en achterzijde. Een zeer goede (brood) bakker is op 10 minuten lopen te vinden. De eerste mini markt binnen twee minuten lopen.

• 8Janny03-11-2013

De ideale ligging

Heel mooi nieuw appartement. Zowel aan de voorzijde als achterzijde schitterend uitzicht. Ligt vlak bij het kasteel. Leuk om tussen de bevolking in te zitten. Onderstaande meldingen kloppen, zelf je bed opmaken en wasbak schoonmaken. Touroperator geeft aan 6x per week schoonmaak. Als je daar geen waarde aan hecht is het een prachtig complex. Dit was het eerste seizoen open, ze moeten nog wat ervaring opdoen. Zou er zo weer naar toe gaan, tenminste als het betaalbaar blijft. Heb het zwembad niet gemist. Boven de 4 appartementen een mooi dakterras met een betoverend uitzicht. Een Unieke plaats.

• 8Tineke29-09-2013

Mooie locatie, nieuw appartement.

Mooie ligging met 2 balkons. Je moet wel goed ter been zijn. Is een nieuw appartement. Schone lakens en wisseling handdoeken is voldoende. Schoonmaken; elke dag prullenbak legen en vegen. Wordt weinig nat schoongemaakt. Is geen probleem. Bed wel zelf opmaken!! Zou weer voor dit appartement kiezen. Verschillende restaurants in de omgeving. Sakis zit er naast, heel gezellig, maar kwalitatief zijn er betere. De 2 bovenstekamers, mooi uitzicht De 2 onderste kamers, iets minder uitzicht, maar wel grotere balkons. Er is ook een dakterrras met meubilair.

Met vrienden

2 tips over Vakantiehuis Tsovilis House

• Govert Pruissen, 20-05-2014

Eten, dan kan je goed in het restaurant 7 meter lopen vanuit de uitgang van het complex. Dit restaurant is een familie restaurant, van de eigenares van de appartementen. Parga zelf is een zeer leuk en GRIEKSE plaats, zeer fotogeniek.

• y.van Ooijen, 08-06-2013

familiebedrijf,broer heeft naast appartement het beste restaurant van parga,superhandig

1 vraag over Vakantiehuis Tsovilis House

• Kees, 12-06-2013

ligstoelen

Lijkt heel mooi op de foto's. Uitzicht, maakt dat ook uit of je appartement 3 of 4 hebt? Staan op het dakterras ook ligstoelen, zal zomers wel warm zijn. Wat leuk dat je aan 2 kanten kunt zitten voor en achter. Douche lijkt wel klein, maar dat hoort weer bij Griekenland.

Janny, 04-10-2013

appartement 3 en 4 super mooi uitzicht appartement 1 en 2 uitzicht iets minder wel grotere balkons er is een gemeubileerd dakterras met en schitterend uitzicht. douche is niet klein. fijn appartement, wel goed ter been zijn

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4