Appartement Tousis

AppartementWeer vandaag32°22°
7,5

4 reviews over Appartement Tousis in het Nederlands

wat een heerlijk appartement!!!

Kim
13-5-2009

Ik snap werkelijk niet waarom dit appartement zo slecht beoordeeld wordt. We waren hier vorig jaar zomer en hebben het fantastisch gehad. Het is lekker dichtbij alle winkeltjes en stranden, we hadden een mooi groot balkon én goede bedden: kortom: geweldig! Als ik nog eens terugkom in Parga boek ik dit appartement zeker weer!

2008

goed appartement

eva
1-9-2008

Alles wat je nodig hebt voor een heerlijke vakantie! Het appartement heeft een ideale ligging, niet ver van het centrum en het stadstrand. De bedden liggen goed. Er zijn vriendelijke eigenaren en ook de schoonmaak was goed. De kamers zijn allemaal verschillend van grootte.

Voordelig maar klein appartement met tweepersoons(hard)bed voor personen niet langer dan 1.80m. Supermarkt, bakkerij en scooterverhuur lekker dichtbij. App.ligt centraal op iets hellende geasfalteerde weg helaas zonder/geen uitzicht over het stadje. Het ligt achter de doorgaande weg dus iets rustiger (maar persoonlijk had het er van mij vooral ‘s morgens nog stiller mogen zijn). Aanwezig een koelkast, elektrische kookplaat, waterkoker, wat bij elkaar geraapt bestek en servies. Helaas troffen wij het servies niet schoon aan in de kastjes. ook was er geen afwasborstel aanwezig. Schoonmaak is vanaf 11.00 uur op maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag. 2x per week handdoekwisseling op woensdag en zaterdag. Je kan de kamer na 12.00 uur € 15,- / Airco € 35,- p.w. / Safe box € 10,- p.w. Wel direct bij aankomst regelen want hierna zal je zowel Thomas als Frosso (de eigenaren) niet meer zien.

2003

Deze zomer, 2003, naar Tousis geweest: goedkope kleine appartementen in een rustig straatje nabij centrum en op 40 m. van zwembad(je). Aardige eigenaresse, slechte schoonmaakservice. Slechts 2X per week schone handdoeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tousis in Parga (Epiros), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tousis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Tousis scoort een 7.5 uit 10 op basis van 4 reviews.