Hotel Torini

1 review over Hotel Torini in het Nederlands

Leuk hotel

Harry
30-6-2012

Leuk hotel aan de rand van het centrum. Alles op loopafstand. Eigenaresse uiterst behulpzaam. Kamers mooi ingericht. Ruime badkamer, een beetje verouderd, maar schoon. Ontbijt matig. Iedere 3 dagen schone lakens en handdoeken.

Gereisd met partner in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Torini in Parga (Epiros), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Torini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.