Géén boekingskosten

Spiti Thomas

Appartement
GriekenlandVaste land en EviaParga (Epiros)
8.3FantastischScore uit 15 reviews

Meer appartement info

15 Reviews over Spiti Thomas

• 10wenche anne grette21-06-2013

RELAXATION!!!

THIS WAS OUR THIRD VISIT TO SPITI THOMAS AND ONCE AGAIN AN UNFORGETABLE HOLIDAY.IF YOU WANT TO RELAX THER IS NO DEBT THAT THIS IS THE PERFECT PLACE.WE BOOK IT VIA BOOKING AS WE COULDN'TFOUND IT WITH SUNDIO.WE HAD A SUPERIOR STUDIO WITH SEA VIEW AND THE OWNERS WELCOME US EVERY MORNING WITH A GREEK BREAKFAST.

• 9judith spock30-09-2012

paradise

Just come back from Spiti Thomas and ready to book our next visit there. If you want to relax there is no debt that this is the place. Thomas and his wife allways there to help you with anything you want. 7min walk to the beach, 15min walk to town.

• 9Judith & Rachel24-08-2012

Super!

Wij zijn begin juli op vakantie geweest. We hadden een appartement superieur. Het was in 1 woord fantastisch! Een mooie, schone kamer, prima sanitair, horren voor alle ramen en deuren, airco (wel apart betalen) een eigen terrasje, uitstekende bedden, schone handdoeken en beddengoed, mooie tuin met veel groen en heel erg aardige mensen! Thomas en zijn vrouw zijn heel erg vriendelijk en behulpzaam. Met een beetje Duits, kom je een heel eind bij hen! Spiti Tomas ligt vlakbij Valtos Beach. Een mooi strand, met helder water. Met de boottaxi (€2 pp) ben je zo in Parga. De leuke, smalle straatjes zijn erg stijl. Je kunt uitstekend eten bij heel veel leuke restaurantjes. Onze favoriet was Sakis! Sakis is een gezellig, goed familierestaurantje waar je voor weinig geld prima kunt eten! De mensen zijn vriendelijk, behulpzaam en je voelt je daar echt welkom! Sakis ligt bovenaan de heuvel, vlakbij de burght.

Wij willen Thomas en zijn vrouw bedanken voor een onvergetelijke vakantie bij hun!

• 9H.Schelling01-07-2012

Heerlijk rustig

Een week logeren in het appartement Superieur Spiti Thomas,dat was genieten samen met mijn zoon. Vanaf het balkon een mooi uitzicht naar de baai van het valtos strand, luisterend naar de krekels. Met de watertaxi (2 euro pp) naar Parga, waar je heerlijk kunt slenteren door de smalle straatjes. Lopen kan ook richting kasteel, ongeveer 15 tot 20 minuten. Eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam , bieden je een ouzo aan en met wat engels en duits kom je tot een redelijk gesprek. Restaurant en supermarktjes in de omgeving, in het centrum volop keuze voor een heerlijk diner met uitzicht op de baai. Ik ga zeker terug naar Spiti Thomas.

• 8Paul19-01-2012

Heerlijk rustige plek maar wel sober appartement

De appartementen hebben een hele rustige en groene ligging. Geen enkele overlast van brommers, auto's, en herrie makende toeristen. Alleen soms van blaffende honden die waken over de talloze olijfboom plantages in de omgeving. Het 'basic appartement' was wel erg basic (Grieks). Ingericht met twee 1 persoonsbedden, een keuken om niet in te koken en geen binnen zitje. Met het buiten zitje moet je wel goed weer hebben en dat was nu net even iets minder. In Nederland toen fantastisch. Echter de prijs was 'begin mei' wel in verhouding. Als je het alleen ziet als overnachtingsplaats is het een prima plek.

De superieur appartementen boven het woonhuis zijn zeker wel aan te bevelen. Het prachtige Virtos beach is op loopafstand evenals de diverse goed en betaalbare restaurants (Stefanos!). Boodschappen doen in de buurtwinkels is daarentegen duur! Zwembad van het naastgelegen appartement is vrij te gebruiken.

Advies; ga in voor of najaar anders loop je over de koppen.

• 0Avaline Borsboom14-10-2011

Heel mooi

Geweldige eigenaars en een prachtige ligging. Maar Parga is het wel even lopen, een hele klim, maar er is een watertaxi die je om het half uur brengt voor €1. Fijne vakantie gehad!

• 8Haassie06-09-2011

Rustig gelegen, prima accomodatie!

Spiti Thomas is zeer rustig gelegen, maar toch ben je met slechts 5 minuten op Valtos Beach (het grote strand van Parga, zandstrand). Vanaf daar gaan taxibootjes voor 2 euro p.p. naar Parga-stad. Het is ook lopend goed te doen, alleen dan moet je een bergje over.

De accommodatie is heel basic (logisch gezien de prijs!). De studio's (waar wij verbleven) waren netjes onderhouden. Het wordt elke dag schoongemaakt en 2x per week nieuw (bed)linnen. Ook de tuin waarin het kleine complex (10 studio's) ligt wordt goed onderhouden en is erg mooi. Er zijn geen kluisjes aanwezig, maar het voelt daar heel veilig. De eigenaren houden het huis, de tuin en het complex goed in de gaten, en zijn erg vriendelijk (kunnen geen Engels).

Tip: Vlakbij is een mini-market met zwembad (gratis) en restaurant (Club Exotica). Aanrader is daar de Stifado!

Kortom: als je niet teveel eisen hebt en rustig wilt genieten van je vakantie is Spiti Thomas een goede keuze.

• 9Manon30-08-2011

Super plek en wij gaan absoluut terug!

Wij zijn net terug uit Parga en verbleven in Spiti Thomas. Een geweldige omgeving en Spiti Thomas ligt in een oase van rust. Via wat kronkelpaadjes bereik je het strand en dit is ongeveer een minuut of 8 lopen. De appartementen zijn superschoon en worden uitstekend schoongehouden en de prachtige tuin wordt door de zeer aardige familie intens verzorgd. Twee weken in Parga was echt heerlijk. Als je van rust houdt weinig eisen hebt en flexibel en makkelijk bent ingesteld is dit de plek om te boeken! Een pareltje onder de zon! tip: het was wel heel erg heet dus als je in augustus boekt hou rekening met airco-kosten a 6 euro per dag. Je kunt dit trouwens per dag reserveren en afrekenen als je niet de volledige periode wil airco-en. De eigenaars zijn zeer en zeer gastvrij en behulpzaam maar geven elke gast alle privacy. We love Spiti Thomas and Parga.

Manon en Nina

• 9Roos02-08-2011

Fijne plek!

Mijn vriend en ik hebben 8 dagen in appartement nummer 4 van Spiti Thomas gezeten (lage gebouw). Het is ons prima bevallen!! Het is een eenvoudig appartementencomplex, maar alles wat je nodig hebt zit erin. Ze komen bijna dagelijks je bed opmaken, schone handdoeken en schoon beddegoed brengen. De eigenaar is een hele vriendelijke man. Hij kwam ons citroenen en een recept voor citroenlimonade brengen, echt leuk!

Het is een gemoedelijk, klein complex en dat maakt dat er een goeie sfeer hangt. Het is ongeveer 5 minuten lopen naar het Valthos strand en 20 minuten naar Parga. de watertaxi a €2,- pp is ook een goeie optie om naar Parga te komen. Op Valthos strand kun je voor €4,- pppd een ligbed met parasol huren. Bij Tangoclub kun je heerlijk lunchen en restaurant Romantica, net op de berg vanaf Parga, is een super leuk restaurantje.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en willen nog wel een keer terug naar Spiti Thomas en Parga

• 6Anoniem29-05-2011

Twijfelachtig

Spiti Thomas bestaat uit een oud gedeelte, laagbouw met app. en een nieuw gedeelte, hoogbouw, waar tevens de eigenaren wonen. Recensie gaat over oude gedeelte (app 2)

+ uitmuntende dagelijkse schoonmaak vriendelijke eigenaar prettig uitzicht over vallei ontbreken poolbar verkeersarm

- vlooien in bedden! matige/slechte matrassen bedden geschikt voor mensen tot ca 1.80 m, anders te kort zeer lawaaige ventilator in badkamer zeer gehorig weinig privacy op balkon ontbreken van horren of klamboe, maar het stikt van de muggen. Vaak 's nachts eruit op muggenjacht! (overigens weten de eigenaren wel degelijk van de muggen want zijzelf hebben fonkelnieuwe en dichte horren in hun eigen woongedeelte!) je word gek van het hondengeblaf in de hondenhokken achter het app. En ja, dat gaat ook 's nachts gewoon door! Slechte kwaliteit/prijsverhouding, al helemaal in het hoogseizoen, soms rond E 700 p/w, een lachwekkende prijs. 200 euro zou redelijk zijn. bouw/zaag/lawaai

Appartement Spiti Thomas info

• CafeNiet beschikbaar