Aparthotel Rezi

59 reviews over Aparthotel Rezi in het Nederlands

Heerlijk ontspannen

Monique,
10-8-2018

Fijn appartement aan de rand van de stad. Leuke restaurantjes in de buurt. Parga zelf is super druk (moet je van houden).

Heerlijk zwembad, lekkere bedden. Bijna geen Nederlanders. Lieve schoonmaak dames. Zwembad goed verzorgd.

Geen gebruik gemaakt van restaurant bij hotel. Ziet er best gezellig uit maar nodigt niet uit om te borrelen/eten. Strandje (rotsen/ steentjes leuk om te snorkelen heel dichtbij.

Aanraders qua restaurant: Golfo Beach (op het kleine strand, uit de hysterische drukte) en Perivolo (in tuin, neem anti mug spray mee)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Ongekend klantvriendelijk

Henk Henderson
5-9-2016

Rust , schoon , fijn zwembad en zeer betaalbaar

Gereisd met partner in augustus 2016

Mooie locatie, schoon, vriendelijk.

Peter en Caroline Aalbrecht
23-6-2016

Hotelkamer voldoet zonder meer. Airco (bij prijs in) is nodig. Douchebak is inderdaad wat aan de kleine kant. Verder schoon, om de dag schone handdoeken en 2x per week schoon bedlinnen. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Op steenworp afstand van het (Kryoneri) strand, restaurantjes vlakbij. Ontbijt (inclusief) uitgebreide keuze. Een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2016

Zeer net en gezellig

Ingrid
13-6-2016

Super vriendelijke mensen die altijd voor je klaar staan. Alles heel net en proper. De badkamer was wel echt te klein: de douche was zo klein dat de deur open moest blijven. Goed gelegen, op 3 min van het centrum bij een massa restaurants en winkeltjes.

Gereisd met partner in juni 2016

Goed, maar zeer gehorig

Bernie
22-5-2016

Schoon, goede service en vriendelijk.

Erg nadelig, je kunt alles van de buren en de rest van het gebouw horen, toilet doorspoelen van buren en onderburen.Schuiven van stoelen en je hoort de buren praten.

Erg jammer.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Prima appartement met gunstige ligging

Hr en mw Reiziger
17-1-2016

Appartement is functioneel en schoon. Lekker balkon met zitgelegenheid. Goed bed en keuken met 2 pitten en voldoende kookgerei. Mooi zwembad en lekkere ligstoelen. Omzoomd door groen en bloemen. Prima ligging om zo sfeervol Parga in te lopen. In Parga eo is er veel te doen. Als je twijfelt, niet doen, gewoon boeken.

Gereisd met partner in juni 2015

prima vakantie

Hans en Ada
30-9-2015

We hebben een prima vakantie gehad in Hotel Rezi. Wel vonden we de kamer niet groot en was de douce zelfs klein, maar eenmaal gewend gaat het allemaal wel. Zonde dat ons uitzicht vanaf het balkon, naar links en naar rechts mooi was maar recht vooruit slechts boomtakken om de achterliggende huizen aan het zicht te onttrekken. het weggetje wat er tussen het hotel en deze huizen licht wordt wel druk bereden door vooral herrie makende brommers en motoren.

Het hotel, het zwembad en de eetgelegenheid zijn allemaal super schoon en het personeel is erg vriendelijk.

Een echte aanrader om te eten is Don Camillo, op slechts 25 meter van het hotel, het eten is er prima en de baas Xjanis en zijn zus Rita zijn heel erg vriendelijk en de netheid straalt er aan alle kanten vanaf, echt top. Rustig aan de boulevard zitten voor een hapje of een drankje is ons erg goed bevallen bij Flavors.

Gereisd met partner in september 2015

Edha
27-8-2015

Perfecte ligging en superschoon appartement en zwembad. Een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Echt een aanrader!

BJ
15-7-2015

Net terug van twee weken hotel Rezi. De kamer was relatief klein (er waren ook grotere in het complex) maar schoon en niets ontbrak. Ook de schoonmaak was prima! Zelfs het bed lag lekker (dit hebben we ook wel eens anders gehad in Griekenland). Douche wel erg klein, maar met wat kunst en vliegwerk hebben wij ons daar ook mee gered.

Het personeel is zeer vriendelijk.

Zeker ook even met het bootje naar Valtos Beach... daarna wil je geen ander strand meer (althans wij niet).

Kortom hotel Rezi is een heerlijke plek om te genieten van een welverdiende vakantie.

Als wij dan toch een nadeel moeten noemen: handdoekje leggen bij het zwembad. Jammer!

Gereisd met partner in juni 2015

Prima appartementen

Sophie
24-9-2014

Prima appartementen op een prima locatie. Nog geen 5 minuten lopen van het strand en het stadje. En Parga zelf is zo leuk!

Het enige nadeel was dat ons appartement op de begane grond erg vochtig was. Daardoor droogde er binnen niets en voelde je bed een beetje klammig aan. Koekjes werden een beetje zacht etc.

Gereisd met partner in september 2014

We hebben een aantal aanbieders voor Rezi voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Rezi in Parga (Epiros), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Rezi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.