Géén boekingskosten

Parga Beach Bungalowpark

GriekenlandVaste land en EviaParga (Epiros)

8FantastischScore uit 13 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

13 Reviews over Parga Beach Bungalowpark

• 8Ivo11-05-2022

Prachtig resort direct aan het strand

Mooi resort in een prachtig aangelegde goed onderhouden tuin, met vier kleine zwembaden (oa adult only en kidnsrbad). Op het park huisjes naast elkaar of appartementen met max 2 woonlagen. De tuin is een verademing om in te wandelen met prachtige sinaasappel en citroenbomen en vele rozen struiken. Op het park een heerlijke strandbar en restaurant met goed eten en vanuit nagenoeg iedere kamer sta je binnen 100m met je voeten in

Op het mooie Valtos zandstrand met heerlijke ligbedjes en helder blauw water. Het eten en de drankjes zijn erg duur zodoende raden wij all inclusive aan, dat heb je er zo uit. Vanaf het park heb je een prachtige wandeling langs het strand en heuvel op naar Parga centrum. Het personeel is super vriendelijk en alles wordt keurig bij-en schoongehouden. Wij zaten nog in een rustige periode, men zei je kunt het beste in Mei of September gaan qua weer en rust. Minpunten, geen verwarmde zwembad, hoge prijzen, katten.

• 7Fiona05-08-2020

Een mooi resort maar naast een beachclub! Herrie!

Parga Beach resort is een mooi aangelegd, kleinschalig vakantiepark. Het ligt pal aan het prachtige Valtos Beach. Maar er zijn wel wat dingen waar je rekening mee moet houden en die niet vermeld staan op de site! Zo ligt de helft van het park naast beachclub Tango. Vanwege Corona is deze club zo goed als leeg. Maar dat houdt de eigenaar niet tegen om de godganse dag keiharde housemuziek te draaien. De bassen domineren het strand en de helft van het park vanaf een uurtje of 11.00 tot 20.00 uur. Daarnaast staat er vermeld dat er 4 zwembaden zijn. Het mooist gelegen is het zwembad bij de receptie. Maar dit bad blijkt adults only te zijn. Heel relaxed, maar erg jammer als je kinderen hebt. Zeker als je, net als wij, pal tegenover het zwembad zit met je kamer. De andere baden zijn in augustus lauw en niet heel fris. Bij de receptie en rond het adults only bad heb je geen last van de muziek. Het personeel is super vriendelijk!!!

• 9L schijlen27-06-2019

Een gewldige vakantie op een prachtige locatie

Parga is prachtig van natuur en het heeft mooie stranden. Er is hier zoveel te zien en alles even mooi.Hotel Parga Beach is een top locatie. De huisjes liggen in een prachtige tuin en je loopt zo het mooie zandstrand op. Het eten is er prima de eetzaal grenst aan het strand het is onwerkelijk hoe mooi het is je ziiet die plaatjes alleen in vakantiegidsen staan. Wat ik niet begrijp waarom de nederlandse reisorganisaties dit top hotel niet in het progamma hebben. Dit is het beste en mooiste hotel hier en kom zeker terug.

• 9Robert Van Der Steen01-10-2015

voor herhaling vatbaar

Erg mooie ligging.heerlijke tuin. Mooi strand en supermooie baai. Half pension goede keuze prachtig uitzicht en heerlijk eten meerkeuze menu. We komen hier zeker nog eens terug

• 8Vakantiegangers27-09-2015

Prima plek

Kamer gekregen boven de receptie. Pas gerenoveerd, super luxe, prachtig sanitair. Iets te rumoerig doordat er telkens mensen in en uit lopen. Auto's en busjes langs komen. Service prima, erg aardige mensen. Ontbijt prima. Diner vonden wij ongezellig dus iedere avond met het bootje naar Parga baai. Daar zijn heel veel restaurants. Het hotel ligt op twee uur rijden met de bus vanaf het vliegveld. Als je wat wil zien, dan altijd eerst de berg op. Hier is geen wandelboulevard. Wel bij Parga baai. Wel leuke wandelpaden, tegen de berg op. Mooi strand, stoelen zeven Euro per dag met parasol. Wij hadden een fijne vakantie.

• 7Ineke04-09-2015

Mooie locatie

Mooie plek direct aan het mooie Valthos Beach. Gelukkig zaten we niet in Parga-stad, daar is het erg druk en er is niet zo'n mooi en groot strand. Parga-stad is wel leuk om te winkelen en te gaan eten 's avonds. Met het bootje (2 euro pp) kun je ieder half uur naar Parga-stad en ben je zo aan de andere kant van de berg. Jammergenoeg kregen we niet zo'n mooie accommodatie in de tuin, een beetje achteraf en we kregen niet de indruk dat ze ons aan de receptie wilden helpen om evt. een andere kamer in de tuin te krijgen of te upgraden. Ondanks dat hebben we een fijne vakantie gehad.

• 9Selleke27-05-2013

Fantastisch kan het iedereen aanraden

Parga beach resort. Wij zijn 11 dagen geweest in mei 2013. Fantastisch hotel met uitstekende service en zeer vriendelijk personeel. Geen negatieve dingen kunnen ontdekken. Prachtige kamers met airco en ruime kluis en minibar. Kamer elke dag schoon gemaakt en indien nodig elke dag schone handdoeken. Taxibootje voer nog niet constant maar Parga centrum is goed te lopen. Tuin wordt perfect onderhouden evenals de 2 zwembaden. Deze zijn wat klein maar het hotel ligt pal aan het zand strand met douche. Naast het restaurant voor de strand bezoekers toiletten en omkleed ruimte. Bediening op het strand.

• 8wim zwart25-07-2012

Paradijselijke plek met een geweldig uitzicht

Wat een supervakantie in het door veel Nederlanders nog niet ontdekte Parga.!! Geweldig hotel met heerlijk ontbijt buiten -met prachtig uitzicht op de Ionische zee. Boottaxi 100 meter van hotel om het halfuur naar Pargo- 5 minuten om de rots en je zit aan de haven. In het weekend behoorlijk druk-Boottaxi 2 euro pp. Ligbedje aan strand 7 euro voor 2 personen. Aanrader!!!

• 9jaap02-10-2011

geweldig

Voorgaande reacties kloppen niet meer. Het hele complex is gerenoveerd en alles is nieuw. Prachtige kamers, schitterende ligging, geweldig ontbijt. Luxe uitstraling, maar toch nog het Griekenland gevoel. Een aanrader

• 6wenche05-09-2010

Heel jammer...

In juni 2010 zijn we hier geweest met twee kleine kinderen, van te voren gebeld of ze ook een kamer of appartement hadden met een aparte kamer voor de kids... geen probleem! Bij aankomst bleek dit niet mogelijk te zijn en was de enige optie voor ons de duurste kamer... zonder extra kamer. kamer was redelijk luxe, maar met twee kleine kinderen hebben we andere prioriteiten.

Eten was duur voor Griekse begrippen en echt ronduit slecht! Het eten was voor ons zelfs aanleiding om te vertrekken. Zelden zo vies gegeten. Ontbijt was ook niet geweldig...

Jaren stond Parga al op ons lijstje, maar met dank aan dit hotel zie je ons er niet snel meer...

Hotel Parga Beach Bungalowpark info

• InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)

• LigstoelenBeschikbaar