Hotel Parga Beach Bungalowparkstersterster

8.7Fantastisch

Griekenland, Vaste land en Evia, Parga (Epiros)

Vanaf

Tonen op kaart

12 reviews over Hotel Parga Beach Bungalowpark

• 2019
    9L schijlen27-06-2019

Een gewldige vakantie op een prachtige locatie

Parga is prachtig van natuur en het heeft mooie stranden. Er is hier zoveel te zien en alles even mooi.Hotel Parga Beach is een top locatie. De huisjes liggen in een prachtige tuin en je loopt zo het mooie zandstrand op. Het eten is er prima de eetzaal grenst aan het strand het is onwerkelijk hoe mooi het is je ziiet die plaatjes alleen in vakantiegidsen staan. Wat ik niet begrijp waarom de nederlandse reisorganisaties dit top hotel niet in het progamma hebben. Dit is het beste en mooiste hotel hier en kom zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2019

• Oude reviews

9Robert Van Der Steen01-10-2015

voor herhaling vatbaar

Erg mooie ligging.heerlijke tuin. Mooi strand en supermooie baai. Half pension goede keuze prachtig uitzicht en heerlijk eten meerkeuze menu. We komen hier zeker nog eens terug

Gereisd met vrienden in september 2015

• 8Vakantiegangers27-09-2015

Prima plek

Kamer gekregen boven de receptie. Pas gerenoveerd, super luxe, prachtig sanitair. Iets te rumoerig doordat er telkens mensen in en uit lopen. Auto's en busjes langs komen. Service prima, erg aardige mensen. Ontbijt prima. Diner vonden wij ongezellig dus iedere avond met het bootje naar Parga baai. Daar zijn heel veel restaurants. Het hotel ligt op twee uur rijden met de bus vanaf het vliegveld. Als je wat wil zien, dan altijd eerst de berg op. Hier is geen wandelboulevard. Wel bij Parga baai. Wel leuke wandelpaden, tegen de berg op. Mooi strand, stoelen zeven Euro per dag met parasol. Wij hadden een fijne vakantie.

Gereisd met partner in september 2015

• 7Ineke04-09-2015

Mooie locatie

Mooie plek direct aan het mooie Valthos Beach. Gelukkig zaten we niet in Parga-stad, daar is het erg druk en er is niet zo'n mooi en groot strand. Parga-stad is wel leuk om te winkelen en te gaan eten 's avonds. Met het bootje (2 euro pp) kun je ieder half uur naar Parga-stad en ben je zo aan de andere kant van de berg. Jammergenoeg kregen we niet zo'n mooie accommodatie in de tuin, een beetje achteraf en we kregen niet de indruk dat ze ons aan de receptie wilden helpen om evt. een andere kamer in de tuin te krijgen of te upgraden. Ondanks dat hebben we een fijne vakantie gehad.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Selleke27-05-2013

Fantastisch kan het iedereen aanraden

Parga beach resort. Wij zijn 11 dagen geweest in mei 2013. Fantastisch hotel met uitstekende service en zeer vriendelijk personeel. Geen negatieve dingen kunnen ontdekken. Prachtige kamers met airco en ruime kluis en minibar. Kamer elke dag schoon gemaakt en indien nodig elke dag schone handdoeken. Taxibootje voer nog niet constant maar Parga centrum is goed te lopen. Tuin wordt perfect onderhouden evenals de 2 zwembaden. Deze zijn wat klein maar het hotel ligt pal aan het zand strand met douche. Naast het restaurant voor de strand bezoekers toiletten en omkleed ruimte. Bediening op het strand.

Gereisd met partner in mei 2013

• 8wim zwart25-07-2012

Paradijselijke plek met een geweldig uitzicht

Wat een supervakantie in het door veel Nederlanders nog niet ontdekte Parga.!! Geweldig hotel met heerlijk ontbijt buiten -met prachtig uitzicht op de Ionische zee. Boottaxi 100 meter van hotel om het halfuur naar Pargo- 5 minuten om de rots en je zit aan de haven. In het weekend behoorlijk druk-Boottaxi 2 euro pp. Ligbedje aan strand 7 euro voor 2 personen. Aanrader!!!

Gereisd met partner in juli 2012

• 9jaap02-10-2011

geweldig

Voorgaande reacties kloppen niet meer. Het hele complex is gerenoveerd en alles is nieuw. Prachtige kamers, schitterende ligging, geweldig ontbijt. Luxe uitstraling, maar toch nog het Griekenland gevoel. Een aanrader

Gereisd met partner in januari 2011

• 6wenche05-09-2010

Heel jammer...

In juni 2010 zijn we hier geweest met twee kleine kinderen, van te voren gebeld of ze ook een kamer of appartement hadden met een aparte kamer voor de kids... geen probleem! Bij aankomst bleek dit niet mogelijk te zijn en was de enige optie voor ons de duurste kamer... zonder extra kamer. kamer was redelijk luxe, maar met twee kleine kinderen hebben we andere prioriteiten.

Eten was duur voor Griekse begrippen en echt ronduit slecht! Het eten was voor ons zelfs aanleiding om te vertrekken. Zelden zo vies gegeten. Ontbijt was ook niet geweldig...

Jaren stond Parga al op ons lijstje, maar met dank aan dit hotel zie je ons er niet snel meer...

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

• 6dimitri20-09-2008

twee weken geweest

ligging kan bijna niet beter de huisjes geen 3 sterren maar min 3 sterren

Gereisd met partner in september 2008

• 7lisa en jeff08-01-2008

wij zijn vorig jaar 2 weken hier geweest. Op zich leuk bungalowparkje. Alleen zijn sommige huisjes wat verouderd, en voldeden niet echt aan onze verwachting. Ook omdat het geen goedkoop hotel is. Ontbijt was niet echt super. Pluspunt is het strand, dat ligt voor het park. Wel een stuk lopen naar het centrum, maar gelukkig varen er taxibootjes heen en weer.

Gereisd met partner in januari 2008

2 tips over Hotel Parga Beach Bungalowpark

• Selleke, 27-05-2013

Restaurant Flisvos: kookt met kruiden uit eigen tuin, uitzicht op Valtos beach. Restaurant Stefanos: s'morgens vers gevangen vis ligt s'avonds in de koelvitrine, wijs maar aan wat je wilt eten. Uitzicht op Valtos Beach. Restaurant Bacchos in Parga centrum, heerlijk eten, snelle bediening, het kan druk zijn en dan moet je even wachten met een drankje. De Meteora moet je gezien hebben. Is wel 3 uur rijden maar prima te doen met excursie.

• wim zwart, 25-07-2012

Paradijselijk uitzicht en geweldige ambiance !!

0 vragen over Hotel Parga Beach Bungalowpark

Hotel Parga Beach Bungalowpark info