Hotel Oliva

1 review over Hotel Oliva in het Nederlands

2007

Kleine accommodatie gelegen tussen de olijfboomgaarden

Lynn
29-1-2007

Kleine accommodatie gelegen tussen de olijfboomgaarden. Voordelen: rustig gelegen, kleinschalig. Nadelen: onvriendelijk personeel, te ver van centrum en strand, kamers zijn erg gehorig en klein.

Wij hebben echt genoten van onze vakantie in Parga maar de volgende keer zou ik voor een hotel kiezen die wat centraler ligt t.o.v. het centrum en strand.

Gereisd Anders in Mon Jan 29 2007 21:04:09 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ZwembadPoolbar, Zwembad

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oliva in Parga (Epiros), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oliva zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.