Aparthotel Nikos Vergos

8.8Fantastisch

Griekenland, Vaste land en Evia, Parga (Epiros)

Op vakantie geweest naar Nikos Vergos?

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Nikos Vergos voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

Meer aparthotel info
    Tonen op kaart

4 reviews over Aparthotel Nikos Vergos

• 9Cees en Sia Dijkman27-09-2010

Aanrader

Wij verbleven in Pavlos Vergos. Dit is samen met Nikos Vergos 1 appartementen complex - waarschijnlijk twee broers ? -.Het ligt op ca. 100 meter van het strand. We hadden kamer 12 op de begane grond aan de achterzijde. Heerlijk rustig met een vrij groot terras. De kamer is niet al te ruim, maar bij mooi weer ben je toch overdag niet op de kamer. Er werd iedere dag goed schoongemaakt door een vriendelijke, redelijk Duits sprekende, dame. Het is echt een familie complex, waar je bij het weggaan en thuiskomen wordt begroet door de eigenaresse en omaatje, die de hele dag in de gezellige patio zitten. Er zijn appartementen met een klein balkon, dus boek preferentie ground floor. Verder is Parga enorm knus met een leuke boulevard en veel goede restaurants. Leuke smalle winkelstraatjes waar je flink naar boven moet lopen. Mensen die slecht ter been zijn moeten hier wel rekening mee houden. Strand is goed, maar om een stoel te krijgen moet je wel vroeg zijn. Komen zeker nogmaals naar Vergos.

Gereisd met partner in september 2010

• 7Boorsma15-06-2009

Prijs / kwaliteit is in overeenstemming.

Wij verbleven in het rechter gedeelte van dit appartementencomplex genaamd VERGOS. wij hadden kamer 02. Kleine kamer met douche en toilet, tweepersoons bed en erg klein balkon met daarop tafeltje en twee kleine krukjes, meer kan je daarop niet kwijt. Gezellig tegenover een supermarkt, op een kruising van 3 wegen. Als je vanaf het strand/boulevard aan de rechterzijde omhoog loopt, voorbij hotel Villa Rosa, kun je bovenaan de licht heuvelachtige weg, voorbij appartementencomplex Gina, aan de linker zijde restaurant Yannis vinden, waar je zeer goed maar ook zeer voordelig kan eten. Parga is een heerlijk oord waar je lekker kunt genieten van strand en zee. Ik heb daar lekker kunnen vissen. Voor jeugd ( tieners) is er niet veel te doen. Voor ouderen een prachtplek, mits goed ter been ( heuvelachtig). Vanaf hier veel pleziervaarten naar eilanden zoals Paxos en Corfu.

Gereisd met partner in mei 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Nikos Vergos voor je op een rij gezet:

0 tips over Aparthotel Nikos Vergos

1 vraag over Aparthotel Nikos Vergos

• vandam, 16-10-2016

strand

lees dat je vroeg op het strand moet zijn om een bedje te krijgen. Klopt dit?? gaan niet tijdens schoolvakanties. En zeker omdat ze geen zwembad hebben lijkt me dit wel handig om van te voren te weten

Aparthotel Nikos Vergos info