Géén boekingskosten

Mylos

Appartement
GriekenlandVaste land en EviaParga (Epiros)
7.8GoedScore uit 16 reviews
+13/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 16 reviews
  • 6.9Inrichting
  • 6.8Ruimte

Appartement info

16 Reviews over Mylos

• 7fhjanssen02-10-2012

Eenvoudig maar schoon en vriendelijk

Mylos zijn erg "basic" appartementjes en doen wat verouderd aan van binnen. Onderhoud loopt hier en daar wat achter. Wel schoon! Wie wat luxe zoekt kan beter verder kijken. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De ligging is prima, langs de rand van het dorpscentrum op heel korte afstand lopen van de zee.

• rustig gelegen en makkelijk te lopen naar de kade

een rustig eenvoudig appartement, ruim genoeg. dit jaar nieuwe kookplaat, waterkoker, broodrooster en pannetje. de douche is makkelijk uit te drogen en de bak 1mX1m. er werd elke dag schoongemaakt en zelfs de bedden werden opgemaakt en handdoeken meer verwisseld dan stond beschreven. de bereikbaarheid is prima, midden in Parga achter de school maar geen steile weg naar de kade. maak Nikos blij, neem een kijkje!! de prijzen zijn in vergelijking met afgelopen 2 jaar nauwelijks gestegen...maar de toeristen blijven weg....des te meer ruimte op het prachtige Valtosstrand!!

• 7Ger en Dus10-05-2012

eenvoudig, compleet, centraal

Eenvoudige accommodatie maar wel compleet. Net even buiten het centrum gelegen (rustig!) met alles op loopafstand.

• 7Rob21-09-2011

Eenvoudig, maar rustig midden in Parga

Ongelooflijk rustig aan de rand van Parga. Natuurlijk afhankelijk van de buren! Winkels en geldautomaat binnen 50-100 meter! Boulevard op 200 m. Inrichting: Slaapkamer: 2 losse bedden, redelijke matrassen. Badkamer: geen douchegordijn! Keukenblok zeer basic: 1 electrische kookplaat, waterkoker, bestek alles voor 2 pers. Airco en kluisje aanwezig, gebruik tegen betaling. Leuk eigen café met bar en terras, prettige muziek. Aardige eigenaar. Noorse en Nederlandse gasten. Terrein: een kleine trap/stijgend pad, maar verder prima te belopen. Geen luxe, maar uitstekend voor de prijs!

• 7John en Ellen19-09-2011

voor 2e keer hier , onderhoud hard nodig

vorig jaar voor het eerst verbleven in dit complex[toen 1 week]al eerder door Parga gereden ,nu 3 weken; het grootste app gevraagd maar dit was amper groter ,wel is het onderhoud ver beneden de maat:midden in onze slaap kwam badkamer spiegel naar beneden[buren wakker en naar buiten wij niet meer geslapen] geen douchegordijn ,geen wcrolhouder ,geen wasbakstoppen ,slechts 1 kookplaat[bovenop keukenkastje],geen warm water in de keuken[afwas in de badkamer met wasteil uit washok]verotte kozijnen o.a. in badkamer,knop kledingkast ontbrak[scherp uitstekend metaal nu],voordeur sluit niet goed. Het terrein op het complex is echt een zooitje[staat dus bewust niet op de foto's van de touroperator .De service was wél super door Christina en de kamerdame echt top niets is hun teveel ,altijd een babbeltje ,maar wij komen er niet meer ,voor slecht ter been zijnden niet geschikt ,ligging wel gunstig t.o.v. centrum[rustig],zwembad bij buren is ook top[schoon en mooie gezellige bar]

• 8N & E25-08-2011

Een net, klein app. met een perfecte ligging!

Het was onze eerste keer in Parga. Wat ons aan het appartement opviel is dat erg klein was, maar wel netjes en schoon. Iedere dag werd er dan ook schoongemaakt. De ligging was ideaal, binnen 5 min in het centrum en binnen 15 min op het strand. We mochten gebruik maken van het zwembad van het hotel daarnaast, 1 min lopen. Lekker groot en genoeg ligbedden.

Het centrum van Parga is heel gezellig, overvloed aan restaurantjes met heerlijk eten. Ook veel winkeltjes + gezellige haven. Het strand dat bij het centrum ligt, was druk en vol, maar prima om een dagje te liggen en 's middags wat bij de strandtentjes te eten.

Daarnaast is er de mogelijkheid om met watertaxi's naar 2 andere stranden te gaan: Valtos beach (10 min) en Lichnos beach (35 min.). Valtos beach is ook te lopen (30 min), maar een zware klim. Ruime, mooie stranden een aanrader dus om naar toe te gaan!

Wij hebben erg genoten van Parga, een gezellig plaatsje, genoeg te doen en heel romantisch.

• 8bobenjerry19-06-2011

rustig gelegen en toch in het centrum

De lokatie is perfect. Rustig gelegen en binnen 2 minuten ben je in het centrum. Supermarkt en bakker om de hoek. Eenvoudige accommodatie, maar voor luxe moet je er ook niet naar toe gaan. Zeer vriendelijke gastvrouw, Christina, die er alles aan doet om het je naar de zin te maken. Niets is haar teveel. Extra handdoeken nodig....geen probleem. Elke dag wordt er schoongemaakt en 2 x per week schone lakens en handdoeken. Ook eigenaar Nikos is een aardige man. Voor mensen die met een huurauto komen is er een hele ruime tuin. De auto komt achter het hek te staan. Bij de accommodatie is een terras waar het heerlijk toeven is na een dagje uit of na het eten. We gaan zeker nog een terug naar deze accommodatie.

• 8E Rusman04-10-2010

Komen zeker terug

3 weken in Mylos geweest,hele fijne vakantie gehad en komen zeker terug bij Nikos en Christina,goede service elke dag werd er schoongemaakt,2 x per week lakens en handdoeken wissel keuekeninrichting was niet veel maar voor je broodje in de morgen is dat genoeg,bakker en supermarkt op 50 meter.

• 8Sander07-09-2010

Goedkoop, degelijk, gezellig en centraal gelegen

Net terug van een weekje Parga, topvakantie gehad. Echt een gezellig plaatsje, omringd door mooie baaien met stranden (Valtos), boeiend achterland en prima weer in september. Het is tenminste niet zo'n massabestemming.

Mylos is prima voor de prijs (die was echt heel laag). Alles wat we nodig hadden was er en het personeel is erg betrokken.

• 8John en Ellen02-06-2010

Nikos en Christina [we will come back]! Yamas!

Wij zijn net terug uit Parga een hebben een schitterende week achter de rug,Nikos is echt zeer vriendelijk,Christina zijn hulp een schat van een meid en de kamerdame doet zeer goed haar werk.De app zijn helaas klein en de badkamer idem ,en na het douchen nat ,keukentje stelt niets voor ,het nodige is er ,maar je bent in Griekenland,dan weet je dat,maar vanaf onze week ontbijt mogelijk voor lach niet 4,50 EURO:tosti ham kaas/bolletje/kuipje roomboter/2 kuipjes jam/verse goede koffie en een glas vers geperste jus d'orange ,alleen de laatste kost op de boulevard al 3,30 euro! Vanaf komende week zou Nikos op bestelling vanaf 4 personen ook in de avond een maaltijd gaan bereiden[hij kan goed koken een hobby van hem].Wij hebben al een kop eigengemaakte soep mogen proberen,vele malen hebben wij lekker binnen of buiten op het knusse terras mogen vertoeven met hem en of Christina. Voor 3 dagen hebben wij een auto gehuurd en 892 km gereden,perfekte service en niet duur,komen terug!

Appartement Mylos info

• CafeBeschikbaar (1)