Appartement Mediterraneo Resort

6 tips over Appartement Mediterraneo Resort

Erwin, 9-7-2014

* Valtos en Lichnos Beach

* Vikos kloof

* Meteora, wel een stukje rijden, maar de moeite waard

* Sharanikino Beach, net ten Noorden van Parga, erg mooi strand

* Watermill + watervalletje. (Wordt bezocht tijdens een trip met het treintje door Parga)

* Restaurant Tzima(s) aan de weg tussen Mediterraneo en het centrum

devries, 3-6-2014
Restaurant Toros is een echte aanrader (ligt wat achteraf). Aardige bediening en heerlijk eten.
R. Greeve, 20-9-2013
Als je een auto wilt huren voor bv een paar dagen (soms maakt het niet uit of je 2 of 3 dagen intype in de prijs), doe dit dan ruim van te voren op internet, er zijn goede sites (even googelen) scheelt je een hoop geld

We hebben een aantal aanbieders voor Mediterraneo Resort voor je op een rij gezet:

r_greeve, 14-10-2012
Mocht je niet meer via de touroperators kunnen boeken, via google kun je nog wel ergens losse vliegtickets vinden (vergeet ook niet op de touroperatorsite zelf te kijken, die verkopen ook nog wel eens losse vliegtickets) en het appartement (bv de site van de eigenaar zelf)
Judith, 19-7-2012
Restaurant 5 Senses, echt het allerbeste van heel Parga. En verder Ouzery ook een toppertje. De dagtocht naar Zalongo, het dodenorakel en het zwemmen in de Archeron rivier echt een aanrader. Verder met de taxi bootjes naar de diverse strandjes (valtos, lichnos en sarakiniko), happen en stappen met reisaanbieder, erg leuk !
Sjaak Buijs, 23-10-2011
Als je vanuit het appartement richting strand of centrum loopt vergeet dan niet eens echt Grieks te gaan eten bij TZIMAS direct naarst de apotheek op ongeveer 200 meter vanaf het appartement.