Appartement Mediterraneo Resort

AppartementWeer vandaag27°19°
Appartement Mediterraneo Resort
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Mediterraneo Resort voor je op een rij gezet:

15 reviews over Appartement Mediterraneo Resort in het Nederlands

Super

Angelique
14-1-2018

Vriendelijke eigenaar, mooie kamer, perfecte schoonmaak. Enige nadeel is de enorm steile toegang naar het hotel de laatste paar meters. Winkels en restaurantjes zijn op loopafstand. Overige bezienswaardigheden met de auto prima te doen.

Gemoedelijk

Monique
9-7-2017

Zeer schone appartementen, goede bedden.

Keuken voorzien van kookplaat, oven, magnetron,

goede koelkast, niks op aan te merken. Heerlijke douche ruimte.

Wat ook erg fijn was, waren de horren voor de deuren,

en de rolluiken. Klein zwembad, maar prima om even af te koelen.

Eigenlijk niks op aan te merken, gewoon n prima accomodatie!

Je moet trouwens wel goed ter been zijn, het is een aardige klim

om er te komen😅

Fantastisch appartement

Ina
6-6-2017

Dit kleinschalig appartementencomplex is echt fantastisch. Rustig gelegen, met een kleine verzorgde tuin met zwembad en een schitterend uitzicht over Parga.

Ontvangst met koffie, fris, en koekjes in de tuin. Het centrum is vlakbij, maar het laatste stukje naar het complex is behoorlijk steil. Gelukkig biedt de eigenaar de service van water-, bier- en wijnverkoop aan, dat scheelt sjouwen.

Wij hadden een tweekamerappartement dat best ruim was. Met een volledig uitgeruste keuken, goede bedden, heerlijke douche en een mooi balkon.

De schoonmaak was echt super! Echt niets aan te merken op deze appartementen, daarom een dikke 10!

Oude reviews (archief)

Geweldig appartement met hotelservice

M. v/d Pal
9-7-2016

Net terug van een heerlijke vakantie met 3 jongelui (16-18 jaar). We hadden een 3-kamer appartement op de begane grond. Hartelijke ontvangst met koffie/bier/koek door de eigenaar. Appartement was ruim genoeg voor 5 personen. Super schoon, de schoonmaakster kwam iedere dag en vouwde zelfs de kleren op van de jongelui. Dichtbij het centrum: 5 - 10 min. lopen. Heerlijk zwembad met genoeg ligbedden.

In en rond Parga was genoeg te doen; we hebben ons geen moment verveeld.

Het was fantastisch!

Voor de tweede maal, weer geweldig!

Johan Holkema
18-7-2015

Vorig jaar ook 3 weken in dit mooie complex gelogeerd. Aan de beoordeling van vorig jaar hebben wij dan ook niet veel toe te voegen. Ook voor de tweede keer waren het weer drie geweldige weken. Parga is veelzijdig en ontzettend leuk. Je kunt de drukte opzoeken maar ook de rust zoeken. En ja Mediterraneo is een warm bad om terug te komen. En ja een echte aanrader.

Topper

Fam. Verweij
5-10-2014

Eigenlijk niets toe te voegen aan de vorige beoordelingen. Want dit complex is fantastisch!! En draagt bij aan een onvergetelijke vakantie in parga. De ontvangst was hartelijk met koffie,fris en koek.en ons appartement was zeer comfortabel. Nog nooit zo goed geslapen op vakantie!! Verder van alle gemakken voorzien,en uitermate schoon! Groot compliment voor de eigenaar en schoonmaakster!

Absolute aanrader

Johan Holkema
12-7-2014

Eigenlijk is er aan de beoordelingen van de anderen niets meer toe te voegen. Een mooi complex met ruime en erg goed ingerichte appartementen. Van alle gemakken voorzien en vooral fantastische bedden. Prachtig uitzicht over Parga. We komen al vele jaren in Griekenland en zijn zelden een complex tegen gekomen wat zo schoon was. Hulde voor de schoonmaakster. En ja de gastvrijheid, zonder veel woorden van de eigenaar voel je je hier echt gast. Die paar meter omhoog lopen heb je er graag voor over. kortom doen!

Fantastisch appartementen complex!!

Erwin
9-7-2014

Wij zijn net terug van een verblijf van 14 dagen in dit appartementen complex. In het echt ziet het er nog mooier uit dan op de foto, de appartementen zijn ruim, luxe en schoon! Er zijn 2 tv's aanwezig maar de meeste kanalen werken niet goed of met storing maar BVN (Nederlandse zender) was goed te ontvangen. Dagelijks komt de schoonmaakster de huishouding doen en om de 3 dagen wordt het linnengoed vervangen. De eigenaar / beheerder is aardig maar spreekt slecht Engels. Je krijgt een warm welkom met koffie, water en fris en een koekje. Het zwembad is prima en het appartement heeft 2 balkons. Een klacht m.b.t. defecte douche stang en handoekenrol werd direct opgelost, kortom ik kan alleen maar lof en enthousiasme uitbrengen over deze accomodatie. Het enige minpunt is, zoals al meerdere mensen aangeven, de steile helling er naar toe, maar dat is voor mensen die goed ter been zijn goed te doen.

Super appartement!

devries
3-6-2014

Appartement (nr1) ziet er bij aankomst fris uit. Op beide slaapkamers tv. Het kinderbedje staat keurig gedekt en we zitten begane grond aan het zwembad. Fijn dat er rekening is gehouden met onze gezinssamenstelling. Het appartement is goed gefaciliteerd, met gratis Wifi. We worden direct uitgenodigd voor koffie, dit voelt prettig aankomen.

Na 2 weken trekken we de conclusie dat de 9,6 (nu) volledig terecht is. De schoonmaak is prima. De schoonmaakster deed zelfs de afwas en vouwde onze kleren op. Wij zaten inmiddels heerlijk aan het zwembad, waar de eigenaar ons trakteerde op een half litertje bier, yoghurt met vers fruit of een smoothie. De kleine kreeg altijd een grote glimlach of wat aardige (ga ik vanuit) Griekse woorden en zelfs een leuk cadeautje. Hij spreekt nauwelijks Engels, maar is supervriendelijk en gastvrij. Je voelt je hier echt thuis! Het appartement ligt rustig, dichtbij centrum en strand. De prijs-kwaliteit verhouding is super. Deze mensen verdienen een topwaardering!

Voor de 2e keer en weer was het GEWELDIG

R. Greeve
20-9-2013

Voor de 2e keer hier en weer was het formidabel. Schoon en nieuw appartement. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn vanwege de steile helling er naar toe (ongeveer 30 meter). Dit jaar kon je ook water en bier bij de eigenaar kopen voor dezelfde prijs als in de local supermarkt. Scheelt je een hoop sjouwwerk. Vorig jaar op de 1e etage en nu op de 2e, hier had je aan de zijkant iets meer inkijk van de buren maar het voordeel daarvan was dat je eerder een praatje maakte. Rustig gelegen en wil je drukte dan loop je in 5 a 7 minuten het centrum in. Heel goed te doen.

Heerlijk gegeten bij 5 Senses, zit er duurder uit maar valt best mee.In het appartement zitten overwegend nederlanders en scandinaviers. Parga is zo leuk. Geen torenhoge vakantieappartementen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mediterraneo Resort in Parga (Epiros), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mediterraneo Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Mediterraneo Resort scoort een 9.3 uit 10 op basis van 15 reviews.