Tijdelijk €25 aanbetaling

Mediterraneo Resort

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Mediterraneo Resort voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 16 reviews

9.4FenomenaalScore uit 16 reviews
  • 9.5Inrichting
  • 9.4Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

16 Reviews over Mediterraneo Resort

• 9Broeders31-07-2019

Topappartement in een topplaats!

Superfijn verblijf! Spiros de eigenaar is supervriendelijk en de schoonmaak is ronduit top! Iedere dag schoonmaak. Om de dag schone hand en baddoeken. Zelfs de afwas had ze gedaan! Alles heb je in de buurt. Bakker , supermarkt enz. Centrum vlakbij. Topplek! Echte aanrader

• 10Erik28-07-2018

Absolute aanrader.

Bijzonder nette appartementen. Dagelijks goede schoonmaak. Goede bedden en een prima doucheruimte en keuken. Als ik een nadeel moet verzinnen is het de bizar steile klim naar het complex, een echte kuitenbijter. Beheerder Spiros is een sympathieke vent die altijd voor je klaar staat. Parga zelf is een plaatje, maar niet erg geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, je klimt wat af.

• 8Angelique14-01-2018

Super

Vriendelijke eigenaar, mooie kamer, perfecte schoonmaak. Enige nadeel is de enorm steile toegang naar het hotel de laatste paar meters. Winkels en restaurantjes zijn op loopafstand. Overige bezienswaardigheden met de auto prima te doen.

• 8Monique09-07-2017

Gemoedelijk

Zeer schone appartementen, goede bedden. Keuken voorzien van kookplaat, oven, magnetron, goede koelkast, niks op aan te merken. Heerlijke douche ruimte. Wat ook erg fijn was, waren de horren voor de deuren, en de rolluiken. Klein zwembad, maar prima om even af te koelen. Eigenlijk niks op aan te merken, gewoon n prima accomodatie! Je moet trouwens wel goed ter been zijn, het is een aardige klim om er te komen😅

• 10Ina06-06-2017

Fantastisch appartement

Dit kleinschalig appartementencomplex is echt fantastisch. Rustig gelegen, met een kleine verzorgde tuin met zwembad en een schitterend uitzicht over Parga. Ontvangst met koffie, fris, en koekjes in de tuin. Het centrum is vlakbij, maar het laatste stukje naar het complex is behoorlijk steil. Gelukkig biedt de eigenaar de service van water-, bier- en wijnverkoop aan, dat scheelt sjouwen. Wij hadden een tweekamerappartement dat best ruim was. Met een volledig uitgeruste keuken, goede bedden, heerlijke douche en een mooi balkon. De schoonmaak was echt super! Echt niets aan te merken op deze appartementen, daarom een dikke 10!

• 10M. v/d Pal09-07-2016

Geweldig appartement met hotelservice

Net terug van een heerlijke vakantie met 3 jongelui (16-18 jaar). We hadden een 3-kamer appartement op de begane grond. Hartelijke ontvangst met koffie/bier/koek door de eigenaar. Appartement was ruim genoeg voor 5 personen. Super schoon, de schoonmaakster kwam iedere dag en vouwde zelfs de kleren op van de jongelui. Dichtbij het centrum: 5 - 10 min. lopen. Heerlijk zwembad met genoeg ligbedden.
    In en rond Parga was genoeg te doen; we hebben ons geen moment verveeld. Het was fantastisch!

• 10Johan Holkema18-07-2015

Voor de tweede maal, weer geweldig!

Vorig jaar ook 3 weken in dit mooie complex gelogeerd. Aan de beoordeling van vorig jaar hebben wij dan ook niet veel toe te voegen. Ook voor de tweede keer waren het weer drie geweldige weken. Parga is veelzijdig en ontzettend leuk. Je kunt de drukte opzoeken maar ook de rust zoeken. En ja Mediterraneo is een warm bad om terug te komen. En ja een echte aanrader.

• 9Fam. Verweij05-10-2014

Topper

Eigenlijk niets toe te voegen aan de vorige beoordelingen. Want dit complex is fantastisch!! En draagt bij aan een onvergetelijke vakantie in parga. De ontvangst was hartelijk met koffie,fris en koek.en ons appartement was zeer comfortabel. Nog nooit zo goed geslapen op vakantie!! Verder van alle gemakken voorzien,en uitermate schoon! Groot compliment voor de eigenaar en schoonmaakster!

• 9Johan Holkema12-07-2014

Absolute aanrader

Eigenlijk is er aan de beoordelingen van de anderen niets meer toe te voegen. Een mooi complex met ruime en erg goed ingerichte appartementen. Van alle gemakken voorzien en vooral fantastische bedden. Prachtig uitzicht over Parga. We komen al vele jaren in Griekenland en zijn zelden een complex tegen gekomen wat zo schoon was. Hulde voor de schoonmaakster. En ja de gastvrijheid, zonder veel woorden van de eigenaar voel je je hier echt gast. Die paar meter omhoog lopen heb je er graag voor over. kortom doen!

• 10Erwin09-07-2014

Fantastisch appartementen complex!!

Wij zijn net terug van een verblijf van 14 dagen in dit appartementen complex. In het echt ziet het er nog mooier uit dan op de foto, de appartementen zijn ruim, luxe en schoon! Er zijn 2 tv's aanwezig maar de meeste kanalen werken niet goed of met storing maar BVN (Nederlandse zender) was goed te ontvangen. Dagelijks komt de schoonmaakster de huishouding doen en om de 3 dagen wordt het linnengoed vervangen. De eigenaar / beheerder is aardig maar spreekt slecht Engels. Je krijgt een warm welkom met koffie, water en fris en een koekje. Het zwembad is prima en het appartement heeft 2 balkons. Een klacht m.b.t. defecte douche stang en handoekenrol werd direct opgelost, kortom ik kan alleen maar lof en enthousiasme uitbrengen over deze accomodatie. Het enige minpunt is, zoals al meerdere mensen aangeven, de steile helling er naar toe, maar dat is voor mensen die goed ter been zijn goed te doen.

Appartement Mediterraneo Resort info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Parga, 48060