Géén boekingskosten

Margaritis

Appartement
GriekenlandVaste land en EviaParga (Epiros)
8.8FantastischScore uit 5 reviews

8.8FantastischScore uit 5 reviews
  • 8.5Ruimte

Appartement info

5 Reviews over Margaritis

• 9Nenne15-08-2010

Ett mysigt lägenhetshotell

Margaritis är ett charmigt litet lhotell med en trevlig och hjälpsam ägare. Det ligger i ett lagom lugnt område med närhet till centrum. Det serveras ingen frukost men det finns både minimarkets och bageri alldeles i närheten så att man kan göra sin egen frukost i det rummets kök. Vill man inte laga frukost själv så finns det gott om frukostställen i närheten. Detta är ett hotell som jag varmt kan rekommendera!!!!!

• 8Corrie15-09-2009

Zeer schone studio apartement

Wij waren in Margaritis eind aug.2009, wij zaten op de 2e verd. aan de straatzijde. App. was niet groot, maar wel heel licht en schoon, vooral de badkamer was heel schoon en was erg ruim in verhouding met het app.. Locatie was perfect, lag in het lager gedeelte van Parga, 10 minuten lopen en je was bij het strand en de boulevard. Het complex heeft een prachtig entree en de eigenaar is heel vriendelijk en lost een probleem direct op. Wat het meest opviel was dat het hele complex en het app. heel schoon was.

• 10tommy28-04-2009

Best hotel i ever stayed in Greece.

Best service. Clean. Great location, possibly one of the best in parga. Owners really take care of you. Very child friendly and great for couples.

• 8Kees van Groesen08-10-2007

Wij hebben een hele leuke vakantie gehad. Een beetje tekort, maar dat is achteraf. leuke wandelingen gemaakt, lekker gegeten en gedronken.Het weer was perfekt op één dag storm na.

• 9Lennard25-09-2007

Margaritis is een mooi kleinschalig appartementen-gebouw met alles erop en eraan. De sta-ruimte wordt wat beperkt door het schuine dak. In de badkamer was dit soms wat lastig.

Wij hadden een leuk balkon met een prachtig uitzicht richting Parga centrum. Een supermarktje en een bakkertje liggen op de route naar strand en centrum. Respectievelijk 300 en 500 meter lopen. Elke dag werden de bedden opgemaakt en 3 keer in de week waren er schone handdoeken. Vriendelijk groetende eigenaren die er alles aan doen om het de gasten naar het zin te maken.

• 824-09-2007

Ons appartement had een rustige ligging en een balkon met prachtig uitzicht. De sta-ruimte werd enigszins beperkt door de schuine daken.

Het eerste strandje was op 300 meter lopen. Het gezellige centrum was 500 meter lopen. Supermarktje en een bakker binnen 100 meter. Alles in dezelfde straat van appartement tot het centrum van Parga.

Bedden werden elke dag opgemaakt en handdoeken om de twee dagen verschoond. Badkamer en wc schoongemaakt en afval meegenomen.

Wij hadden hier een geweldige vakantie. Een leuk appartement in een heerlijke omgeving.

Appartement Margaritis info

• Adresgegevens