Géén boekingskosten

Appartement Margarita Studio's

GriekenlandVaste land en EviaParga (Epiros)

8.6FantastischScore uit 110 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

110 Reviews over Margarita Studio's

• 9Johan11-09-2016

Aanrader!

Het is een mooi goed onderhouden complex, een vriendelijke eigenaar die met zijn zoons er voor wil zorgen dat je een goed verblijf heb. Het ligt zo'n 7 min lopen van het strand en de boulevard/centrum van Parga af. Vonden wij prima te doen. Mocht je een huur auto hebben kun je gratis parkeren bij het complex. Thanassis de eigenaar heeft goede tips waar je wel en niet moet gaan eten. Prima vakantie gehad ook savonds gezellig met de eigenaar en z'n zoon en schoondochter een borreltje gedronken hele gezellige mensen!

• 9jolant20-08-2016

super genoten

De appartementen waren super. Als je al een minpunt wilt noemen dan is dat de douche klein is. Maar verder erg goed en schoon. We zaten op de bovenste verdieping, dus dat was wel trappen lopen. Er was wel een lift halverwege, maar we hebben er nauwelijks gebruik van gemaakt. De eigenaar en zijn zoons zijn super aardig. Ze waren vriendelijk zonder opdringerig te zijn. We vertrokken om half 7 's ochtends, maar hij nodigde ons nog eerst uit voor koffie om 6 uur 's ochtends. De appartementen lagen op loopafstand van het strand en het centrum. Als we weer naar Parga gaan, dan gaan we ook weer naar Margarita.

• 9Pauline04-09-2015

Prima verblijf !

Voor Griekse begrippen is dit appartement zeer goed onderhouden. Kamers zijn groot (wij hadden een 1 kamerappartement op de bovenste verdieping) en een prima douche, bedden ook goed en ruim. App wordt iedere dag schoongemaakt, handdoeken alleen wel wat minder. De eigenaar en zijn zoon zijn zeer vriendelijk en helpen je waar nodig. App. zit zo'n 5 tot 10 min vanaf het centrum. Goed te lopen. Juist lekker rustig, voelde als thuis komen als we de straat inliepen en en de krekels tussen de bergen hoorde!

• 10Louiske & Fabian01-07-2015

Blijft toch een favoriet!!

We moeten snel maar weer eens komen. Groet vanuit Delft. Louiske & Fabian

• 9Hans Voortwist23-06-2015

Alweer een fantastisch verblijf!

Dit appartementencomplex is fantastisch gelegen op een rustige plek en toch dicht bij het centrum. Mooie ruime kamers met balkon die dagelijks goed schoon worden gemaakt (behalve woensdag). Vriendelijke eigenaar, die er met zijn zoon alles aan doet om het je naar de zin te maken. Zwembad op de bovenste verdieping met prachtig uitzicht. Hapje en drankje zijn hier ook te verkrijgen.

• 9jdvh14-08-2014

Een aanrader

Wij verbleven er met onze dochter in een ruime studio. Bedden iets aan de harde kant en een beetje weinig keukengerei. Prima kleine douche die er heel netjes uit zag. Keurige schoonmaak. Mijn complimenten aan de dames. Leuk zwembad op het dak met een geweldig uitzicht. Thanassis en zonen zijn uiterst vriendelijk. Wij zaten gelukkig op de begane grond want er zijn heel wat trappen. Wel goed voor de spijsvertering. Airco kost € 7,00 p/d. Wij waren er drie weken en hebben het zonder volgehouden. Wij deden alleen de luiken dicht. Nadeel was dan wel dat je van elk voorbij komend voertuig wakker werd. Als je de straat uitloopt, die iets hellend is, ben je gelijk bij 3 supermarkten. Tip: neem een dweil mee. De badkamervloer kan erg glad zijn als hij nat is. Dat ondervond mijn dochter. Als ik weer naar Parga zou gaan dan zou ik zeker hier weer verblijven.

• 8paul_devries08-07-2014

Prima accomodatie in Parga!

Appartementen Margarita liggen iets uit het centrum, wat alleen maar positief is! Ruime maar enigszins basic ingerichte appartementen met een goed werkende airco. Er is ook een kleine tv met enkele storende zenders, w.o. BVN, De twee eenpersoonsbedden zn wat aan de harde kant maar dit vonden wij snel wennen. Boven is een moi zwembad met daaromheen ligstoelen en een terras waar je een drankje of het ontbijt kunt bestellen. De schoonmaak is echt heel goed, dat hebben we wel eens anders meegemaakt in Griekenland! De zeer vriendelijke eigenaar Thanassis is altijd bereid om je te voorzien van reisadviezen e.d. en is een echte gastheer. Kortom: een echte aanrader!

• 10Ron de Jong01-07-2014

geweldig

nu voor de 2e keer geweest en het is nog steeds fantastisch, Thanassis de eigenaar doet echt alles om je naar de zin te maken. in 1 woord geweldig.

• 9Peter en Marijke Schipperen27-05-2014

Super appartement!

App. Margarita, een geweldig verblijf gehad. Een mooie en schone accommodatie. Met onze studio hadden we uitzicht op de bergen. Bij het zwembad, dit is hoger gelegen, heb je uitzicht op zee en de bergen. Het appartement ligt heel erg rustig, maar in 10 min ben je in het gezellige centrum van Parga. Thanassos de eigenaar is heel vriendelijke. De studio die wij hadden was compleet gerenoveerd, met super de luxe boxspring bedden van 2.10 lang. Dit was voor ons SUPER! Omdat we beide lang zijn. (1.88) Ook de keuken was schoon en netjes, Alles was schoon en netjes, schoonmaakster kwam om de dag.

Ze zien ons hier zeker terug.

• 10Martin en Natascha15-09-2013

Super!!

Net terug van een onvergetelijke vakantie in Parga! Een prachtig plaatsje, met gezellige restaurants en barretjes, leuke straatjes om te winkelen en mooie stranden. Ons verblijf in Margarita studio's was super! Heerlijk rustige ligging, op loopafstand van het centrum en strand. Mooie ruime kamers en zeer schoon. Maar wat ons vooral is bijgebleven, is de vriendelijke eigenaar Thanassis. Hij doet werkelijk alles om het je naar je zin te maken, niets is hem te veel. Ook het personeel en zijn zoons zijn heel vriendelijk en gastvrij. Bij het zwembad, op het dakterras, is het heel gezellig en het uitzicht mooi. Thanassis serveert hier elke ochtend voor een paar euro een heerlijk, zeer uitgebreid ontbijt. Behalve een duik in het zwembad nemen of heerlijk zonnen, kun je daar ook gewoon een drankje doen aan de bar. Wij kwamen daar elke avond, gezellig met een hapje en drankje de dag doornemen met Thanassis. Mythos time! zoals hij dat zo mooi kon zeggen.

Appartement Margarita Studio's info

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • TweepersoonsbedBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)