Géén boekingskosten

Magda's

Appartement
GriekenlandVaste land en EviaParga (Epiros)

9.2FenomenaalScore uit 89 reviews

Bekijk de beschikbaarheid

89 Reviews over Magda's

• 8j.wegter29-10-2018

heerlijk appartement

fijn appartement augustus is wel een drukke maand zwembad is iets te klein voor zoveel gasten wel zeer vriendelijke mensen van het appartement. kamers schoon. Zelfs had de schoonmaakster de vuile was gedaan. Je kunt er goed eten en drinken dus als je even geen zin hebt om het dorp in te gaan , kun je prima eten in het appartement

• 10Mieke12-10-2017

Volgend jaar weer!

Geweldige kleinschalige accommodatie, prachtig uitzicht, schone appartementen en personeel dat alles doet om het je naar je zin te maken. We blijven terugkomen, volgend jaar voor de 8e keer

• 10Mieke Veen02-08-2017

Al voor de zevende keer!

Magda's is een geweldige accommodatie, prachtig gelegen met uitzicht over het stadje en de baai. Veel appartementen in Griekenland gezien, maar dit springt er echt bovenuit. Ruim appartement, aan alles gedacht. Vriendelijk personeel, doen alles om je naar de zin te maken. Voelt als thuis komen.

• 10Angela29-07-2017

Het was hier in 1 woord fantastisch

Omdat we de eerste gasten waren kregen we zomaar de villa. We werden opgehaald van het vliegveld door 1 van de broers die onderweg naar ons verblijf van alles vertelde over de omgeving waar we zouden gaan vertoeven. De accommodatie was eigenlijk veel te groot voor ons met een riante badkamer. Het allermooiste was het uitzicht vanaf het balkon, weidse blik op de bergen en de zee. Het meest genoten hebben we van het overheerlijke ontbijt, uitgebreid en ook nog met keuzemenu op het bloemrijke terras met ook weer een prachtig uitzicht. De serveerster Effi heb ik meteen in mijn hart gesloten, zo'n lieve vrouw die elke ochtend de tijd nam voor een praatje en aan wie je alles kon vragen over uitstapjes. Geen moeite was haar te veel. Om af te koelen kon je ook een verfrissende 'duik' nemen in het mooie, kleine, goed onderhouden zwembad, lekkere ligbedden erbij en overal planten en bloemen die elke dag met liefde werden onderhouden door de altijd vriendelijke tuinman. Eigenlijk was het hier gewoon een paradijsje, zal deze vakantie nooit vergeten.

• 8A van Adrichem29-07-2017

Erg fijn, heel vriendelijke mensen,

vrij donker appartement, maar wel een fijn balkon

• 9Hanny27-07-2017

Fantastisch echt een aanrader!!!

Het personeel is super!!! Fijn zwembad. Prima ontbijt. Leuke Griekse avond. Fijn ruim appartement. Wel een redelijke steile klim vanuit het centrum naar de accommodatie en ook nogal wat trappen bij het hotel dus niet echt geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

• 9Willem09-06-2017

Prachtig app in t groen ruim balkon met tussenschot goeie douche en WiFi mooi uitzicht en zeer schoon alles, het zijn 5 blokken appartementen met mooie schaduw tuin Magda's ligt 300 mrt boven t dorp daarom is t zo fijn rustig zonder lawaai maar je moet wel berg op door een gezellige straat met winkeltjes dat valt niet mee met die hitte , je kunt via de achter uitgang in 1 straat naar t kasteel lopen met zeezicht daar liggen de wat betere restaurantjes echt Grieks en klein ,super eten voor weinig, daarna kun je naar beneden slenteren naar de massa en wat borrelen, overal mooi uitzicht waar je ook zit , scooter huren 100 mrt verder dan parga strand, zeker doen en omgeving verkennen

• 8s ten brink06-09-2016

goed appartement

goede conditie hebben is tegen heuvel gebouwd dus veel hoogte verschillen, van zwembad terras naar beneden de weg naar dorp 50 treden via de boven uitgang 85 treden.

• 9Johannes25-06-2016

geweldige service

Wat oudere, maar prima onderhouden appartementen gelegen tegen een heuvel aan de rand van Parga. Zeer goed onderhouden tuin met veel oudere bomen die lekker veel schaduw geven. Klein zwembad met mooi uitzicht vanaf het terras. Heerlijk, maar niet overdreven ontbijt (geserveerd) met elke ochtend verse jus Orange en altijd keus uit een eitje (gebakken / omelet / gekookt), Griekse kwark met vers fruit etc. etc. Boek je zonder ontbijt (bakker op 200 mtr. naar beneden lopen). Gastvrijheid en service zonder aanziens des persoons staat hoog in het vaandel bij de eigenaars en hun personeel. Kortom heerlijk ontspannen verblijf waar je, je vanaf het eerste moment thuis voelt.

• 8joop21-06-2016

Het centrum van Parga is heel gezellig.

Er was niets wat wij niet goed vonden. Het is een klein maar gezellig haventje. Strand ook goed.Elke dag kun je met de boten naar andere eilandjes. Paxos en Antipaxos Magda's appartement is heel mooi. Nette kamers. Het ontbijt is heel goed. Ongeveer 300 m. van het centrum. Ligging is mooi in het groen. Ook een zwembad. Wij zijn er al 2 maal geweest. En je kunt ook naar het vaste land. Een auto huren is geen probleem

Appartement Magda's info

• RestaurantsBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Afstand in meters

• Strand0.8 km