Hotel Lichnos Beach

71 reviews over Hotel Lichnos Beach in het Nederlands

Mooi en luxe resort

Mark
24-9-2017

Mooi en luxe resort bestaande uit meerdere grote en kleinere gebouwen op een mooi onderhouden terrein. Het resort grenst direct aan het strand waar ook een grote beach bar & restaurant is. Zeer goede service met dagelijks schone strandhanddoeken en luxe strandbedjes met hoofdkussen. Het Lichnos strand bestaat uit een combinatie van grove kiezel aan de ene kant tot fijne kiezel nabij het hotel. Ontbijtbuffet goed, uitzicht tijdens ontbijt heel mooi. Personeel zeer aardig. In de directe omgeving zijn nog 2-3 restaurants. Goede WiFi zelfs op het strand, in de kamer zelf niet overal even sterk, soms alleen in het woon/zitgedeelte snel genoeg om te streamen. De locatie van het Lichnos strand is ca. 4 km ten oosten van Parga. Het hotel heeft een eigen shuttle service (gratis voor hotelgasten), deze rijdt keurig op tijd. Al met al aanbevelenswaardig.

Paradijs op aarde !

Peter en Diana Bragt
28-5-2017

Dit hotel ligt op een schitterende locatie aan een baai tussen bergen.

Op ca. 5 km van Parga en op zo'n 65 km van vliegveld Preveza.

Het complex in tersavorm opgetrokken en oogt bijzonder fraai en opgeruimd.

Het hotelpersoneel werkt hard, is erg service-gericht en ook heel vriendelijk.

Ontbijt, lunch en diner zijn uitgebreid en gevarieerd. En ook erg lekker, vonden we. Zelfs de koffie bij het ontbijt was uitstekend, en dat zie je niet vaak.

Onze (standard)kamer was mooi en slim ingericht en ook schoon, met balkon en een mooi uitzicht over zee.

Het zwembad is mooi en er zijn leuke zitjes en hangstoelen.

Rond het hotel zijn gratis parkeerplaatsen voor de huurauto.

Het hotel is een prima uitvalsbasis voor uitstapjes naar bijv. Parga, Vikoskloof, Sivota en Nekromanteio

De enige tekortkoming waarmee we geconfronteerd werden was de veel te lage temperatuur (wettelijke eis is tenminste 65 gr. C) van het warme eten in de buffetten. Dit kan gevaar opleveren voor de voedselveiligheid. We hebben dit bij de gerant gemeld en het probleem zou opgelost worden (check).

Al met al een van de fijnste hotels waar we ooit geweest zijn.

Super, nooit ervaren, droomvakantie

Alain Annelore De Waegenaere - Laverge
7-5-2017

Super leuke kamers met prachtig uitzicht op zee.

Hemelse rust en ultra vriendelijk personeel. Niets is te veel en steeds met de glimlach.

Voor wie van genieten houd. This is the place to be.

Wij zijn zeker van plan terug te komen en we zijn hier pas.

Het is beslist dit is het leukste hotel dat we ooit deden.

Super infinity pool, wel nog een beetje fris.

Pracht locatie

Robbos
3-10-2016

Prima hotel, goede service, maar het is vooral de locatie die het hem doet. Goed ontbijt, lekker buiten met prachtig zicht over Lichnos baai, lekker zonnen op de heerlijke zonnebedden met dikke kussens, is uniek.

Niet echt 5-sterren, maar voor griekse maatstaven misschien wel. Met name de prijzen in het hoogseizoen, de prijzen van het restaurant en minibar, zijn toch wel een beetje buiten proporties. Wil je niet naar Parga om te eten, kan je prima eten voor redelijke prijs bij de naastgelegen restaurants.

Let op het hotel busje gaat alleen op vaste tijden naar Parga, en de tijden van taxi bootjes zijn gebaseerd op mensen die vanuit Parga naar Lichnos strand komen. Hou ook rekening met het hoogte verschil op het complex (zeer steil) en dat het grote bussen niet beneden aan het complex komen (belangrijk met excursies) maar aan de grote weg, 1km van het complex via steile kronkel weg.

Strand is geen zandstrand maar bestaat uit zeer fijne ronde kiezels, wat prima met blote voeten te doen is.

Best vacation ever !!!!

Gerrit van der Linde en Gerda Rietveld
21-8-2015

Geheel gerenoveerd met fantastisch resultaat. Prachtige locatie, uitstekende service, iedere medewerker is zeer gedreven en uitermate vriendelijk. Voor dit hotel een dikke 10+

Paradijs!

puck0906
2-6-2015

Wauw, wat een top ligging, kamer met jaccuzi op het terras met een werelds uitzicht. Super vriendelijk personeel en Parga centrum erg leuk. Watertaxi was maar 8 euro met 2 personen en super leuk en normale taxi is 7 euro (wij gingen heen met shuttle bus). Gratis handdoek service en goede bedjes bij zowel zwembad als op het strand.

Mooi hotel met unieke ligging

Philippe Baens
30-5-2015

Pas terug van dit uitstekend hotel.Kamers volledig gerenoveerd(zoals op foto's te zien is)Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.Wij hadden vol pension en hebben elke dag lekker gegeten.Grootste troef van dit hotel is de ligging,prachtige baai en rustig.Dit is een echte aanrader.

Fantastisch!

verena
7-9-2014

Wij hebben een geweldige 15 dagen gehad. Hotelpersoneel is heel vriendelijk en hotel mooi. Wij hadden een voordeelkamer en hadden eerst geen zeezicht, hier hadden wij explicitiet om gevraagd. Na 3 dagen konden we verhuizen naar een voordeelkamer met prachtig uitzicht. Zelfs onze koffers werden verhuisd. Ligging was voor ons meer dan prima, ligt wel afgelegen van het centrum van Parga maar wij vonden het fijn om 'uit de drukte' te zijn.. We hebben voor 10 dagen een scooter gehuurd bij Hercules dus konden gaan en staan waar we wilden. Hebben veel mooie plaatsen en stranden bezocht met de scooter. Eten in het hotel was ook erg lekker, een aanrader om in de hotel beachbar 'the Feeling' uit eten te gaan! Al met al een geweldige vakantie met leuke uitstapjes en een heel fijn hotel! Wij willen zeker nog eens terug!

Mooie ligging

Kees
24-7-2014

Wij hadden een suite geboekt en die was werkelijk fantastisch met uitzicht op zee.Op de kamer koffiezet faciliteiten met prima koffie en thee. Elke dag werd de kamer goed schoongemaakt en handdoeken vervangen. Wij vonden het ontbijt goed met voldoende keus met elke dag vers fruit.Een keer in de avond daar gegeten en dat was koud dus dat was minder. De WiFi was zeer matig.Voor de rest een zeer goeie vakantie daar gehad en de suites zijn zeker aan te raden. Over de andere kamers kunnen wij geen oordeel geven.

Ligging fantastisch rest matig

E.Marmarinos
21-6-2014

Accomodaties zijn verschillend 3 en 4 sterren. Wij hadden kamer geboekt met aanvraag voor eerste verdieping dit heeft men niet gelezen waardoor we begane grond moesten gaan zitten. Dit vinden wij niet prettig dus voor €20 bij betalen per dag konden we een andere kamer krijgen. Dit maar gedaan. De luxe kamers zijn mooi en de schoonmaaksters houden de boel goed bij elke dag alles goed schoon.

Het ontbijt en avond eten is matig tot slecht te noemen. Buiten dat het een sober ontbijt is kun je toch zeker voor een stukje fruit zorgen 's morgens.

Avond eten was zelfs koud gaat ook niet met kleine verwarmpotjes.

Het personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken maar het management moet zich maar eens achter de oren krabben.

Hotel is alleen mooi vanwege de ligging de rest is matig.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lichnos Beach in Parga (Epiros), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lichnos Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lichnos Beach scoort een 7.71 uit 10 op basis van 71 reviews.