Hotel Lichnos Beachstersterstersterster

9.7Fenomenaal

Griekenland, Vaste land en Evia, Parga (Epiros)

Vanaf

73 reviews over Hotel Lichnos Beach

• 2019
    10Sylvia Coppenrath24-10-2019

Volgend jaar weer!

Dit is een super Hotel! Alles is even perfect,van de receptie tot en met het strand. Zeer vriendelijke mensen ,niets is te veel.Het ontbijt is voortreffelijk.We komen hier al twaalf jaar dus dat zegt genoeg.Het strand met zeer goede bedden en dito kussens is fantastisch. Ook het schoonmaakpersoneel verdiend een pluim!!!

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Margreet Tijssen24-10-2019

Niet voor niets komen wij hier ieder jaar terug !

Een fantastische plek om naar toe te gaan Zeer mooie ligging, komen hier al 12 jaar Zeer mooie kamers en uitstekend personeel Kortom een aanrader

Gereisd met partner in juni 2019

• Oude reviews

8Mark24-09-2017

Mooi en luxe resort

Mooi en luxe resort bestaande uit meerdere grote en kleinere gebouwen op een mooi onderhouden terrein. Het resort grenst direct aan het strand waar ook een grote beach bar & restaurant is. Zeer goede service met dagelijks schone strandhanddoeken en luxe strandbedjes met hoofdkussen. Het Lichnos strand bestaat uit een combinatie van grove kiezel aan de ene kant tot fijne kiezel nabij het hotel. Ontbijtbuffet goed, uitzicht tijdens ontbijt heel mooi. Personeel zeer aardig. In de directe omgeving zijn nog 2-3 restaurants. Goede WiFi zelfs op het strand, in de kamer zelf niet overal even sterk, soms alleen in het woon/zitgedeelte snel genoeg om te streamen. De locatie van het Lichnos strand is ca. 4 km ten oosten van Parga. Het hotel heeft een eigen shuttle service (gratis voor hotelgasten), deze rijdt keurig op tijd. Al met al aanbevelenswaardig.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Peter en Diana Bragt28-05-2017

Paradijs op aarde !

Dit hotel ligt op een schitterende locatie aan een baai tussen bergen. Op ca. 5 km van Parga en op zo'n 65 km van vliegveld Preveza. Het complex in tersavorm opgetrokken en oogt bijzonder fraai en opgeruimd. Het hotelpersoneel werkt hard, is erg service-gericht en ook heel vriendelijk. Ontbijt, lunch en diner zijn uitgebreid en gevarieerd. En ook erg lekker, vonden we. Zelfs de koffie bij het ontbijt was uitstekend, en dat zie je niet vaak. Onze (standard)kamer was mooi en slim ingericht en ook schoon, met balkon en een mooi uitzicht over zee. Het zwembad is mooi en er zijn leuke zitjes en hangstoelen. Rond het hotel zijn gratis parkeerplaatsen voor de huurauto. Het hotel is een prima uitvalsbasis voor uitstapjes naar bijv. Parga, Vikoskloof, Sivota en Nekromanteio

De enige tekortkoming waarmee we geconfronteerd werden was de veel te lage temperatuur (wettelijke eis is tenminste 65 gr. C) van het warme eten in de buffetten. Dit kan gevaar opleveren voor de voedselveiligheid. We hebben dit bij de gerant gemeld en het probleem zou opgelost worden (check).

Al met al een van de fijnste hotels waar we ooit geweest zijn.

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Alain Annelore De Waegenaere - Laverge07-05-2017

Super, nooit ervaren, droomvakantie

Super leuke kamers met prachtig uitzicht op zee. Hemelse rust en ultra vriendelijk personeel. Niets is te veel en steeds met de glimlach. Voor wie van genieten houd. This is the place to be. Wij zijn zeker van plan terug te komen en we zijn hier pas. Het is beslist dit is het leukste hotel dat we ooit deden. Super infinity pool, wel nog een beetje fris.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Robbos03-10-2016

Pracht locatie

Prima hotel, goede service, maar het is vooral de locatie die het hem doet. Goed ontbijt, lekker buiten met prachtig zicht over Lichnos baai, lekker zonnen op de heerlijke zonnebedden met dikke kussens, is uniek. Niet echt 5-sterren, maar voor griekse maatstaven misschien wel. Met name de prijzen in het hoogseizoen, de prijzen van het restaurant en minibar, zijn toch wel een beetje buiten proporties. Wil je niet naar Parga om te eten, kan je prima eten voor redelijke prijs bij de naastgelegen restaurants. Let op het hotel busje gaat alleen op vaste tijden naar Parga, en de tijden van taxi bootjes zijn gebaseerd op mensen die vanuit Parga naar Lichnos strand komen. Hou ook rekening met het hoogte verschil op het complex (zeer steil) en dat het grote bussen niet beneden aan het complex komen (belangrijk met excursies) maar aan de grote weg, 1km van het complex via steile kronkel weg. Strand is geen zandstrand maar bestaat uit zeer fijne ronde kiezels, wat prima met blote voeten te doen is.

Gereisd met partner in september 2016

• 10Gerrit van der Linde en Gerda Rietveld21-08-2015

Best vacation ever !!!!

Geheel gerenoveerd met fantastisch resultaat. Prachtige locatie, uitstekende service, iedere medewerker is zeer gedreven en uitermate vriendelijk. Voor dit hotel een dikke 10+

Gereisd met partner in juni 2015

• 9puck090602-06-2015

Paradijs!

Wauw, wat een top ligging, kamer met jaccuzi op het terras met een werelds uitzicht. Super vriendelijk personeel en Parga centrum erg leuk. Watertaxi was maar 8 euro met 2 personen en super leuk en normale taxi is 7 euro (wij gingen heen met shuttle bus). Gratis handdoek service en goede bedjes bij zowel zwembad als op het strand.

Gereisd met partner in januari 2015

• 9Philippe Baens30-05-2015

Mooi hotel met unieke ligging

Pas terug van dit uitstekend hotel.Kamers volledig gerenoveerd(zoals op foto's te zien is)Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.Wij hadden vol pension en hebben elke dag lekker gegeten.Grootste troef van dit hotel is de ligging,prachtige baai en rustig.Dit is een echte aanrader.

Gereisd met partner in mei 2015

• 8verena 07-09-2014

Fantastisch!

Wij hebben een geweldige 15 dagen gehad. Hotelpersoneel is heel vriendelijk en hotel mooi. Wij hadden een voordeelkamer en hadden eerst geen zeezicht, hier hadden wij explicitiet om gevraagd. Na 3 dagen konden we verhuizen naar een voordeelkamer met prachtig uitzicht. Zelfs onze koffers werden verhuisd. Ligging was voor ons meer dan prima, ligt wel afgelegen van het centrum van Parga maar wij vonden het fijn om 'uit de drukte' te zijn.. We hebben voor 10 dagen een scooter gehuurd bij Hercules dus konden gaan en staan waar we wilden. Hebben veel mooie plaatsen en stranden bezocht met de scooter. Eten in het hotel was ook erg lekker, een aanrader om in de hotel beachbar 'the Feeling' uit eten te gaan! Al met al een geweldige vakantie met leuke uitstapjes en een heel fijn hotel! Wij willen zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in augustus 2014

2 tips over Hotel Lichnos Beach

• k.s, 16-08-2012

Zowel voor een strandvakantie als voor het verkennen vane het mooie en bijzondere achterland (bijvoorbeeld) Zagoria is dit een geweldig hotel.

• SML&D, 16-08-2012

Kleine supermarkt op de camping die naast het hotel ligt

0 vragen over Hotel Lichnos Beach

Hotel Lichnos Beach info

• Aantal sterrenstersterstersterster
    • VerzorgingHalfpension, Volpension
    • Eten en drinkenLunch
    • Voorzieningen voor minder validenKamer geschikt voor gasten in een rolstoel

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandKiezels
    • Afstand tot strand3 minuten lopen, < 25 m
    • Kleur van het strandLicht
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
    • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij