Géén boekingskosten

Appartement Letista

GriekenlandVaste land en EviaParga (Epiros)

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Letista voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 30 reviews

Appartement info

Meer appartement info

30 Reviews over Letista

• 9Anoniem30-07-2019

Fantastisch uitzicht, perfecte locatie,kamer prima

Villa letista is een prachtig hotel op een hooggelegen berg. Het uitzicht op zee en de bergen is weergaloos. Voor dat uitzicht moet je wel een best wel hoge berg op lopen om eindelijk bij je kamer te zijn met een perfect uitzicht, dus je moet wel goed te been zijn om bij dit hotel te verblijven. Ze hebben hier wel een eigen parkeerplaats op het dak waar je je auto eventueel kan parkeren. Ook hadden ze een zwembad met een bar, wij waren zelf niet op de hoogte van tevoren dat we een zwembad hadden, dus daar waren we zeer tevreden over. Het uitzicht bij het zwembad was het mooiste uitzicht van het hotel, het is wel maar een klein afkoel badje maar daar hadden wij voldoende aan. De locatie is perfect:3min lopen naar het kleine piso krioneri strand,5min lopen naar het middel krioneri strand(deze 2 stranden is in juli geen plek, en ligt hutje op mutje. Wij zelf liepen over de berg een tocht van 30min om bij valtos beach te komen groot strand.

• 10Marga26-12-2017

Zeer goed

Het appartement is zeer goed onderhouden. Vriendelijke eigenaren. Lekker buiten ontbijten. Mooi uitzicht. Eigen parkeerplaats. Op korte loopafstand van centrum. De gasten zijn voornamelijk Nederlanders en Scandinaviers. Parga is een levendige badplaats waar van alles te doen is met veel terrassen en restaurants. Goede uitvalsplaats voor verschillende uitstapjes. Appartement Letista is een echte aanrader.

• 9Jannie en Roel19-10-2017

Geweldig appartement. Aanrader.

Appartement Villa Letista in Parga is een uitstekend appartement. Onze kamer leek wel nieuw hoewel 2 jaar geleden gerenoveerd begrepen wij. Keukentje met elektrisch gasfornuis, waterkoker etc. stoelen en tafels etc. nagenoeg nieuw en onbeschadigd met een goed bed, echter geen magnetron. Goed warm water in de douche. ( duurt soms wel even) Geen schade aan de muren van koffers e.d. Dit maken wij maar zelden mee in het buitenland. Gewoon een schone frisse kamer met een evenzo schoon balkon met uitzicht op zee. Ook het hele complex ziet er schoon, netjes en onderhouden uit. Echter geen zwembad. Vriendelijke en behulpzame eigenaren/beheerders. Men moet wel goed ter been zijn want de toegangsweg naar het complex is nogal stijl. Op de verkeersweg voor het appartement is het uitkijken geblazen bij het oversteken. Ook in Parga rijden mensen die haast hebben. Heb je een auto ter beschikking dat kan men die boven op het dak parkeren.

• 9John16-05-2017

Mooi schoon en ruim appartement. Aardige mensen.

Het appartement is mooi en groot. Schoon en oog voor detail. Het complex is mooi gelegen en goed onderhouden. Niet voor mensen die slecht ter been zijn. De laatste 25 meter van de oprit gaat behoorlijk stijl omhoog. Prima ontbijt met elke dag iets extra's. Op loopafstand van de boulevard en winkels. Aardige eigenaressen die er alles aan doet om het je naar je zin te maken.

• 8molemnaar16-09-2016

geweldig

goede locatie,ontzettend gastvrij,dicht bij centrum,schone kamers

• 9John van Erve25-07-2016

goed appartement, mooie locatie,klantvriendelijk

Netjes, klant vriendelijk, goed ontbijt, airconditioning, kluisje,parkeerplaats. Dicht bij het centrum, volop eetgelegenheid in de buurt. volop natuur, strand, winkeltjes, kasteel bezoeken, rijden lokale toeristen treintjes.

• 10Ruud02-07-2016

Een warm welkom. Altijd een verrassing bij het ontbijt. Keurig ingericht en schoon appartement. Je moet wel goed ter been zijn ivm de helling en trappen. Zeer zeker een aanrader!

• 9Richard en Jolanda05-09-2015

Een Grieks thuis

Letista is een mooi appartementen complex in het heerlijke plaatsje Parga aan de ionische kust. Dit appartement ligt tegen de bergen gebouwd zodat je een prachtig uitzicht hebt over zee. Je hebt hier het gevoel zodra je hier aankomt dat je thuis bent door de op en top service van de erg gastvrije eigenaars. De appartementen zijn mooi en worden iedere dag schoon gemaakt.Het ontbijt wordt aan tafel geserveerd met iedere dag een verassing in de vorm van bv Griekse yoghurt met fruit of een heerlijke pannenkoek of een gekookt eitje .Letista ligt tegen een berg gebouwd en is daarom wel minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Voor de rest een hele mooie uitvalsbasis om eropuit te trekken met de scooter of auto om een van de vele oudheden te bezoeken.Ook kun je hier lekker met een bootje naar een van de verschillende stranden varen wat echt een aanrader is. Eten kan aan de boulevard maar ga zeker ook de kleine straatjes in.Een boottocht met de Marco Polo is zeker een aanrader.

• 9Danieke Boers15-07-2015

Vriendelijk en fijn verblijf

Hotel ligt aan de doorgaande weg, maar daar hadden wij geen last van. Auto mochten we op het dak parkeren zodat die niet op straat hoefde te staan. Hotel ligt dicht aan de boulevard, het strand, het centrum en de haven. Appartement was net gemoderniseerd. Mooie keuken, slaapkamer, badkamer en balkon.Badkamer was echter wel heel donker, even wennen voor mijn ogen. Appartementen hadden rolluiken en zonnewering wat wij persoonlijk erg prettig vonden. Ontbijt was goed. Je moest gaan zitten en de eigenares kwam het ontbijt naar je tafel brengen. Elke ochtend het zelfde + 1 ding dat anders was bv cake of kaastaart of iets dergelijks. Eigenaren waren vriendelijk en wilde graag helpen. 's avonds op het terras met eigenaren een glaasje ouzo gedronken. Vriendelijke lieve en open mensen. De klim naar boven was voor ons goed te doen, maar wel even pittig. Appartementen+balkon dicht bij de buren, dus je moet net geluk hebben dat je naast gezellige mensen zit. Wij hadden dit geluk!

• 10fam bakker28-06-2015

super mooie plek, wel een hele klim

Zeer vriendelijke mensen, gewoon ontbijt maar elke dag maken ze iets extra's Zeker aan te raden

Appartement Letista info

• CafeNiet beschikbaar