Géén boekingskosten

Lemon Tree

Appartement
GriekenlandVaste land en EviaParga (Epiros)

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Lemon Tree voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 47 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

47 Reviews over Lemon Tree

• 7Dionne28-09-2014

Net appartement met prima ligging!

App Lemon Tree bestaat uit een paar gebouwen van begane grond en één hoog. Allen zijn rond het zewmbad gesitueerd. Het ligt net even buiten Parga (5 min lopen). Aan het zwembad is een gezellige bar met een terras waar je wat kunt eten. De milkshakes zijn heerlijk!! 5 dagen per week wordt het app schoongemaakt door vriendelijke dames. Ze zijn wel erg vochtig (de app dan;) in september. Alles wat je ophangt en op bed laat liggen wordt klam. Zelfs de handoeken die buiten te drogen hangen zijn na een nacht klammer dan toen je ze ophing. Door de hoge vochtigheid zijn er erg veel muggen. De app op begane grond zijn erg klein voor twee personen, geen zitje binnen maar alleen een terrasje buiten met stoeltjes en een tafeltje. Wifi kost 7 euro voor 11 dagen en is alleen bij het zwembad goed, buiten bij je app gaat het redelijk maar binnen geen bereik. Kluisje huren kosten 20 euro voor 11 dagen. Ik had een avondvlucht terug en kon voor 20 euro langer in het app blijven. Dat was erg fijn.

• 9mandy19-09-2011

schoon, goed onderhouden met geweldige ligging

Ondanks dat Lemon Tree maar 2 sterren heeft is het een zeer netjes, schoon en verzorgd appartment zowel buiten als binnen. Elke dag bedden opgemaakt,geveegd, vuilnis opgeruimd. Airco wat duur 7 euro. Ligging ideaal, 100 meter van supermarkt en centrum.

• 9Henk Boon15-08-2011

Heerlijke vakantie

Voor het eerst naar het vaste land van Griekenland naar het stadje Parga. Wij hebben daar een heerlijke vakantie gehad mede door de aanwezigheid van de eigenaresse ALIKI. Alles is gewoon goed zowel de schoonmaak als de vriendelijkheid van de schoonmaak damesen niet te vergeten het zwembad, heerlijk. De bediening aan de bar werd goed verzorgd door Soula,compliment. Leuke uitstapjes zijn o.a. naar de Meteora, de Vitoskloof en de Archaron rivier. Voor de inwendige mens zijn Bachos en Symposium en Villa Rosa een aanrader. Het is zeker de moeite waard om nog een keer naar Lemon Tree te gaan.

• 6M. Kattouw27-09-2010

Redelijk leuke plek, niet voor herhaling vatbaar.

Het app. is de aantal sterren net waard. De eigenaresse is niet erg gewillig en vrolijk. Het keukengerei is minimaal. Sommige dingen tekort. De bedden konden wel wat beter. Het zwembad kon ook wel wat beter schoongemaakt worden (alggroei). Ligging is wel goed. Je kan de drukte zelf opzoeken als je wilt. Parga is erg mooi. Goede restaurants op de boulevard. Binnenland ook erg mooi. Aanrader is de Vikos kloof en de Meteora maar ook Albanie is leuk om dit één keer te zien maar hou wel de zakkenrollers op de boulevard in Saranda in de gaten ( camera's e.d.).

• 8Hanneke11-08-2010

Prima appartement met goede sfeer en ligging

Mijn vriend en ik zaten in studie type A en hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Wij hadden geluk dat onze kamer vrijwel de hele dag in de schaduw lag, waardoor we geen airco nodig hadden. De ramen open zetten werkt ook prima, zorg dan alleen wel voor goede anti-muggenspul, want die beesten kunnen lelijk steken! De kamer heeft wel een vrij kort en hard bed (maar wat wil je in Griekenland?), weinig kook-mogelijkheid (gelukkig zijn er zat lekkere restaurantjes in Parga), een douche zonder gordijn (de wc kreeg ook gelijk een wasbeurt) en weinig opbergruimte voor kleding. De appartementen liggen aan een drukke weg, maar toch is het 's nachts rustig. Je bent binnen 5 minuten midden in het stadje Parga met allerlei leuke winkeltjes en restaurantjes. Goede behulpzame eigenaren: mijn koffer was niet aangekomen en zij hebben geholpen deze zo snel mogelijk terug te krijgen. Kortom: een goed low-budget appartement!

• 9mjd25-07-2010

Goed! leeker rustig maar toch cenraal gelegen

Juli 2010 voor de derde maal hier geweest in dit appartementencomplex, pluim voor schaanmaaksters en eigenaresse. helemaal top

• 9Marie-José en Geertje12-05-2010

gastvrij, leuk, schoon complex

Wij (mijn dochter en ik) zijn in mei 2010 in Lemon Tree geweest. We hebben het ontzettend naar ons zin gehad. Het 2-kamer appartement was schoon, alles was aanwezig en lekker ruim. Iedere dag werd zowel het appartement als het zwembad schoongemaakt. Zowel de eigenaresse, als haar dochter, als de vrouwen die de kamers schoonmaakten waren erg vriendelijk en gastvrij. Een echte aanrader. Parga zelf is ontzettend leuk en mooi. Wij hebben een fijne en gelukkig warme week gehad die zeker voor herhaling vatbaar is.

• 7vakman04-10-2009

spartaanse inrichting bedden echt slecht

In eerste instantie zag het appartement aan de buitenkant er netjes uit, maar de binnen kant was klein en spartaans.

Na een nacht slapen (bed rond de 190 ik 183 cm) was het duidelijk dat de bedden extreem slecht waren ( veren van het matras staken in het matras). Klacht was gemeld bij leiding van appartement complex en die gaf aan dat dit de eerste klacht was die zij hadden ontvangen over bedden ( helaas voor ons hadden wij zoover nog niet bekeken).. Oplossing door de leiding was een extra deken op het matras waardoor je minder de veren voelde.

Keuken met 2 kleine electra pitten bieden niet voldoende mogelijkheid om echt te koken

Badkamer (douch gedeelte) klein

Plus punt is dat het appartement goed schoon gemaakt werd.

• 7mirella19-09-2009

word steeds minder.....

ik ben hier al aantal malen eerder geweest en moet echt bekennen dat het hard achter uit gaat. armoedige inrichting van 1 kamerapp. en wij hadden een bovenkamer en alles liep inderdaad scheef zodat je bijna nergens normaal kon staan. ik heb nu met eigen ogen gezien dat eigenaresse echt onvriendelijk is tegen mensen. barretje altijd gesloten en na 10 uur savonds geen warmwater(gooit de boiller uit) baby bedje was stuk(campingbedje)en daardoor ook gevaarlijk(als baby omhoog kruipt kon ze met hoofdje door het stof heen. bedjes bij zwembad echt aan vernieuwing toe! ik heb dit alles gemeld bij onze touroperator en ze zouden het bij hoofdkantoor ook eens opnemen. het complex zelf ziet er wel leuk uit met zwembad en boompjes enz. ook wij hebben geen 20 euro voor 1 weekje kluis betaald ook hostess vond deze prijs ronduit belachelijk.

• 8Gitte en Hans15-09-2009

Fijn appartementencomplex!

In de week van 5 september in Lemon Tree verbleven en naar volle tevredenheid. Wij hadden een studio op de eerste en tevens laatste woonlaag..... Troffen een zeer fris en schoon appartement aan, eigenaresse is inderdaad niet erg toeschietelijk en straalt het eigenaresseschap ook niet echt uit. Maar goed, belangrijk vonden wij de kleinschaligheid en ligging van het complex wat wij als erg prettig hebben ervaren. Wel zijn de app gelegen aan een drukke weg, daar houd je dan gewoon rekening mee! En Parga, tsja, wij zijn er nu voor de zoveelste keer geweest en het plaatsje verveelt gewoon niet. Prima bestemming, vele leuke restaurantjes en terrassen. Wij gaan zeker weer een keertje terug!

Appartement Lemon Tree info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Parga, GR-48060