Géén boekingskosten

Appartement Huize Vassilis

GriekenlandVaste land en EviaParga (Epiros)
8.1FantastischScore uit 17 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 17 reviews
  • 7.4Inrichting
  • 7.5Ruimte

Appartement info

17 Reviews over Huize Vassilis

• 10Jac Koppers19-10-2017

Een prachtig appartement en schitterende omgeving!

Er is heel veel te zien en te genieten. Parga is een leuk stadje met een erg gezellig centrum en haven. Een werkelijk geweldig indrukwekkende burcht die boven de stad uittorend. In de nabijheid is veel te zien, prachtige stranden, mooie historische gebouwen en wat verder weg ligt Meteora. Een echt geweldige belevenis om hier te zien en te ervaren wat de monniken enkele eeuwen geleden met de hand! hebben gebouwd op grote hoogten! Ons appartement was modern, schoon en mooi gelegen! Onze gastvrouw legde ons twee weken in de watten, elke dag schone handdoeken, om de twee dagen schonen lakens en altijd even vriendelijk en gastvrij! Een echte aanrader dus. Hier gaan we zeker nog eens terug!

Ik zou echt niet weten wat er niet goed was.

• 10Ed Verhagen23-06-2017

Heerlijk complex lekker rustig

Mooie appartementen heerlijk rustig gelegen. Bijzonder mooie badkamer. Zeer vriendelijke eigenaresse. Prima Gratis WiFi. Ook ontbijt verkrijgbaar. Goedkoop en erg goed en uitgebreid. Plek om terug te komen.

• 8kurt albertsen10-08-2009

Vasilis apartment.

Et udmærket sted at bo.Flinke og smilende mennesker. Svært tilgængeligt for dårligt gående. Taxa fra centrum fire euro. Dejlige grønne omgivelser.Kan varmt anbefales. Ingen pool, men det er helt normalt i Parga.

• 9Conny22-06-2008

Wij zijn van 7 t/m 21 juni 2008 hier geweest en hebben het fantastisch gehad. De eigenaresse was tegen ons wel erg vriendelijk. Iedere dag werden de bedden netjes opgemaakt en de prullebakken geleegd, wij kregen 3x in de week schone handdoeken. Het uitzicht is werkelijk fantastisch!! Alleen voor mensen die slecht te been zijn is dit niet een aanrader omdat het wel klimmen is naar boven maar je kan ook een taxi voor 4 euro nemen. Wij hebben er 2 prachtige weken gehad!

• 7Gerda07-11-2007

In september 2006 zijn wij in Vassilis geweest. Wij vonden het een zeer pover appartement. Zeer kleine badkamer waar alles kleddernat werd tijdens het douchen. In het keukentje alleen een tafeltje met 2 stoelen, wilde je lekker zitten, dan maar op het balcon en dat troffen wij, want we hadden een hoekappartement op de eerste verdieping. Dat was wel heel goed. De handdoeken werden veel te weinig verschoond. Verder is dit absoluut niet geschikt voor mensen die niet zo goed ter been zijn. Je moest een hele klim ondernemen als je terug kwam van de winkel, eigenlijk een hoop geld voor een armoedig appartement.

• 8tineke wigboldus25-09-2007

Heerlijke week in Vassilis gehad! We waren hier een paar jaar eerder ook al geweest en werden door de eigenaresse hartelijk verwelkomd! Het appartement is schoon, een prima badkamer! De ligging is rustig met een mooi uitzicht. Wij zijn in verschillende appartementen in Parga geweest maar Vassilis vinden wij een van de beste! Wij gaan zeker volgend jaar weer terug!

• 8Tante Nel06-08-2007

Ik ben in de zomer van 2005 in Vassilis geweest. Ik heb er een heerlijke vakantie beleefd. Het appartement zag er prima uit en ligt 's morgens in de schaduw. Daardoor kun je de dag lekker koel opstarten. Bij terugkomst 's avonds gingen we gewoon voor de voordeur zitten met ons boekje en drankje. Aanrader, wat mij betreft

• 9R. Poppen04-08-2007

Twee heerlijke weken gehad in Vassilis. Het uitzicht vanaf het balkon was mooi, en je zat er ook vrij, niet bovenop de buren. De studio was prima ingericht, en erg schoon. De eigenaresse liep inderdaad niet over van vriendelijkheid (ze sprak ook nauwelijks engels) maar toen we bij nader inzien airco wilden kwamen ze op zondag extra langs om dit aan te zetten. Wij waren prima tevreden over de service, de hostess van Ross kwam regelmatig langs en kwam direct in actie als dit nodig was. Wij vinden huize Vassilis absoluut een aanrader!!

• 9Rita Poppen04-08-2007

Wij hebben twee heerlijke weken gehad. Prima studio, alles wat je nodig hebt (gelukkig was de airco bij te boeken, want het was de 1e week 45 gr) leuk uitzicht op het stadje en je zit er vrij. Het mooiste zit je boven in de hoek (nr 10) Het stadje en strand dichtbij, wel af en toe trappen lopen en klimmen maar voor iemand met een redelijke conditie goed te doen.

• 7Karin23-07-2007

Inderdaad een onprettige en ongastvrije sfeer.Er kon werkelijk geen groet of goeiedag van beheerster van app.af.Jammer dat mijn touroperator met dergelijke mensen in zee gaat.Deze accommodatie staat in schril contrast met de kwalitatief goeie accommodaties welke ik van mijn touroperator gewend ben. Volgende keer zal ik me beter laten informeren o.a door ervaringen/beoordelingen van deze site

Appartement Huize Vassilis info

• CafeNiet beschikbaar